برند ها 100 برند وجود دارد

  • فلاش تانک ایران

    شرکت هدیه باران ایرانیان از سال 1367 فعالیت رسمی خود را در زمینه تولید لوازم بهداشتی ساختمانی با نام تجاری فلاش تانک ایران و تولید تجهیزات آشپزخانه با نام تجاری ترازو هدیه در تهران آغاز کرد. خط تولید شرکت قادر به تولید انواع قطعات پلاستیکی جهت انواع فلاش تانک، شامپو باکس،ترازوهای خانگی و همچنین ظرفیت تولید محصولات جدید را دارا می باشد. فلاش تانک ایران، اولین تولید کننده آبشویه در ایران، با تمرکز بر کیفیت تولید، ارائه خدمات پس از فروش و قیمت مناسب به سرعت تبدیل به نامی پیشرو در تولید محصولات بهداشتی ساختمانی شد و تا به امروز موفق به جلب رضایت و اطمینان خاطر مشتریان گردیده است.

  • قهرمان

    شیرالات قهرمان یکی از بهترین برندهای ایرانی در شیرالات بهداشتی ساختمان می باشد که با تنوعی بی نظیر از محصولات خود برای هر سلیقه ی ایرانی مناسبمی باشد.

  • لتو

    لتو  از معروف ترین برند های خازجی (ترکیه ) لوازم آشپزخانه می باشد که با بهرگیری از جدیدترین دستگاه ها توانسته نیاز های مشتریان خود را در سرار جهان پاسخ بگوید.

  • لوفرا

    0 محصول

  • مارال

    مارال تولید کننده انواع ساعت های دیواری ، اداری و تبلیغاتی

    0 محصول

  • مروارید


    معرفی کارخانجات چینی بهداشتی مروارید

    شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید از سال 1368 با نام های تجاری مروارید ، PLUS و UNIK پیشگام در صنعت چینی بهداشتی کشور است که با بکار گیری دانش فنی روز ، مواد اولیه مرغوب ، سیستم های کنترل کیفیت جامع TQM و همچنین با برخورداری از تکنولوژی به روز دنیا در زمره بزرگترین تولیدکنندگان چینی بهداشتی مطرح بوده بگونه ای که در حال حاضر توانایی تولید بیش از 12 هزار تن در سال را دارد . این شرکت همراه با گذر زمان توانسته تولیدات خود را از نظر کمی و کیفی افزایش داده و مرزهای تولیدات ملی را پشت سر گذارد .

    شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید ، مفتخر به اخذ گواهینامه های بین المللی (ISO 9001 ،OHSAS 18001 ، ISO 14001 )، استاندارد CE اروپا و پیاده سازی سیستم IMS گردیده است.

    ما در شرکت چینی بهداشتی مروارید همواره سعی نموده ایم با نوآوری ، ارتقا، کیفیت و رعایت صرفه جویی در مصرف عنصر گرانبهای آب در طراحی محصولات و ارائه خدمات مطلوب ، ضمن پاسخ شایسته به اعتماد مشتریان ارزشمند خود ، بهداشت ، سلامتی و آرامش را برای ایشان فراهم آوریم. لذا در راستای پیگیری ماموریت و اهداف سازمانی ، احترام به ارزشهای انسانی ( تعهد، صداقت، مشتری مداری، عملگرایی و حفظ محیط زیست) را سرلوحه اقدامات سازمان قرار داده و همواره با تلاش و تداوم نوآوری، پیوسته درصدد ارتقاء استاندارد های موجود صنعت چینی بهداشتی ایران در سطح بین المللی می باشیم.

  • ملودی

    شرکت ملودی یکی از جدیدترین برند های شیرالات بهداشتی ساختمان در بازار ایران می باشد که با تنوع در طراحی توانسته وارد آشپزخانه های ایرانی شود.