جستجوی پیشرفته محصولات

نمایش 1 - 11 از 11 آیتم
  • هود شومینه ای تاکنوگلد مدل H102

    هود شومینه ای تاکنوگلد tacnogold مدل H102 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای دکور شیشه با استیل و سنسور دود ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD و تاچ برد با قدرت مکش واقعی ۷۰۰متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای تاکنوگلد مدل H103

    هود شومینه ای تاکنوگلد tacnogold مدل H103 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای دکور شیشه مشکی و سنسور دود ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD و تاچ برد با قدرت مکش واقعی ۷۰۰متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای تاکنوگلد مدل H101

    هود شومینه ای تاکنوگلد tacnogold مدل H101 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای دکور شیشه مشکی و سنسور دود ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD و تاچ برد با قدرت مکش واقعی ۷۰۰متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای تاکنوگلد مدل H104

    هود شومینه ای تاکنوگلد tacnogold مدل H104 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای دکور شیشه مشکی و استیل با سنسور دود ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD و تاچ برد با قدرت مکش واقعی ۷۰۰متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای تاکنوگلد مدل H105

    هود شومینه ای تاکنوگلد tacnogold مدل H105 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای دکور شیشه مشکی چاپ دار با سنسور دود ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD و تاچ برد با قدرت مکش واقعی ۷۰۰متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای تاکنوگلد مدل H106

    هود شومینه ای تاکنوگلد tacnogold مدل H106 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای دکور شیشه مشکی لبه مات با سنسور دود ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD و تاچ برد با قدرت مکش واقعی ۷۰۰متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای تاکنوگلد مدل H107

    هود شومینه ای تاکنوگلد tacnogold مدل H107 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای دکور شیشه استیل با سنسور دود ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD و تاچ برد با قدرت مکش واقعی ۷۰۰متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی تاکنوگلد مدل H108

    هود مخفی تاکنوگلد tacnogold مدل H108 در ابعاد 60 سانتی متر با نمای دکور استیل با سنسور دود ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD با قدرت مکش واقعی ۷۰۰متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای تاکنوگلد مدل H107B

    هود شومینه ای تاکنوگلد tacnogold مدل H107B در ابعاد 90 سانتی متر با نمای دکور شیشه مشکی با سنسور دود ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD و تاچ برد با قدرت مکش واقعی ۷۰۰متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای تاکنوگلد مدل H109

    هود شومینه ای تاکنوگلد tacnogold مدل H109 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای دکور شیشه و استیل با سنسور دود ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD و تاچ برد با قدرت مکش واقعی 800 متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای تاکنوگلد مدل H112

    هود شومینه ای تاکنوگلد tacnogold مدل H112 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای دکور شیشه مشکی لبه مات با سنسور دود ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD و تاچ برد با قدرت مکش واقعی ۷۰۰متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: