جستجوی پیشرفته محصولات

موجود بودن
سازنده
قابلیت برنامه ریزی
ظرفیت (فر-مایکروفر-بخارپز)
جوجه گردان
سنسور فن خنک کننده
منبع انرژی
ریل تلسکوپی

سینجر

در این بخش میتوانید انواع فرهای تولید شرکت سینجر را با یکدیگر مقایسه و پس از انتخاب خریداری نمایید .

نمایش 1 - 12 از 39 آیتم
  • فر توکار برقی سینجر مدل SLS5

    فر مدل SLS5 از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر دارای ال سی دی  3 اینچی ، سلف کلین ، جوجه گردان و کانوکشن و برد لمسی می باشد .

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLS7

    فر مدل SLS7 از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی  با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر دارای دو ولوم ، سلف کلین ، جوجه گردان و کانوکشن و برد لمسی می باشد .

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLS8

    فر مدل SLS8 از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر فول برقی دارای برد تاچ ، گنجایش 59 لیتر ، دارای 9 حالت پخت ، جوجه گردان و بدون فن  می باشد .

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLS9

    فر مدل SLS8 از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی و بدنه استیل  با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر فول برقی دارای برد تاچ ، گنجایش 59 لیتر ، دارای 9 حالت پخت ، جوجه گردان و سلف کلین می باشد .

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLS12

    فر مدل SLS12 از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر فول برقی دارای برد تاچ ، گنجایش 59 لیتر ، دارای 9 حالت پخت ، جوجه گردان می باشد .

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLS12W

    فر مدل SLS12W از نوع توکار دارای جنس شیشه سفید با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر فول برقی دارای برد تاچ ، گنجایش 59 لیتر ، دارای 9 حالت پخت ، جوجه گردان می باشد .

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLS1W

    فر مدل SLS1w از نوع توکار دارای جنس شیشه سفید با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر دارای تک ولوم ، سلف کلین ، جوجه گردان و کانوکشن و برد لمسی می باشد .

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLS2W

    فر مدل SLS2W از نوع توکار دارای جنس شیشه سفید با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر دارای دو ولوم ، سلف کلین ، جوجه گردان و کانوکشن و برد لمسی می باشد .

  • فر توکار برقی کلاسیک سینجر مدل SLS1CR

    فر کلاسیک مدل SLS1CL از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر دارای تک ولوم ، سلف کلین ، جوجه گردان و کانوکشن و برد لمسی می باشد .

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLS2CL

    فر کلاسیک مدل SLS2CL از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر دارای دو ولوم ، سلف کلین ، جوجه گردان و کانوکشن و برد لمسی می باشد .

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLS14

    فر مدل SLS14 از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی با بدنه استیل با کارکرد تمام برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر فول برقی دارای برد تاچ ، گنجایش 59 لیتر ، دارای 9 حالت برنامه پخت ، گریل و جوجه گردان می باشد .

  • فر توکار برقی کلاسیک سینجر مدل SLS15CL

    فر کلاسیک مدل SLS15CL  از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی طرح دار با کارکرد تمام برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر فول برقی دارای برد تاچ ، گنجایش 59 لیتر ، دارای 9 حالت برنامه پخت ، گریل و جوجه گردان می باشد .