جستجوی پیشرفته محصولات

موجود بودن
سازنده
قابلیت برنامه ریزی
ظرفیت (فر-مایکروفر-بخارپز)
جوجه گردان
سنسور فن خنک کننده
منبع انرژی
ریل تلسکوپی

سینجر

در این بخش میتوانید انواع فرهای تولید شرکت سینجر را با یکدیگر مقایسه و پس از انتخاب خریداری نمایید .

نمایش 25 - 36 از 39 آیتم
  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SEA2

    فر مدل SEA2 از نوع توکار از جنس شیشه سفید با کارکرد برق - گاز از تولیدات شرکت سینجر است و از ویژگی های مهم این فر میتوان به نمای تمام شیشه ای سفید ، برد تاچ ۶ کلید و ۴ حالت پخت ، موتور جوجه گردان و درب شیشه ای سه جداره اشاره کرد .

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SEA3

    فر مدل SEA3 از نوع توکار با نمای مشکی با فریم استیل خشدار و کارکرد برق - گاز از تولیدات شرکت سینجر است این فر مجهز به موتور جوجه گردان و درب شیشه ای سه جداره و بهترین نوع عایق بندی حرارتی می باشد .

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SEA9

    فر مدل SEA9 از نوع توکار از جنس شیشه استیل با کارکرد برق - گاز از تولیدات شرکت سینجر است و دارای 4 حالت پخت و دارای دو ولوم می باشد .

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SEA12

    فر مدل SEA12 از نوع توکار از جنس شیشه استیل با کارکرد برق - گاز از تولیدات شرکت سینجر است و دارای 4 حالت پخت و دارای دو ولوم می باشد .

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SEA13

    فر مدل SEA13 از نوع توکار از جنس شیشه استیل با کارکرد برق - گاز از تولیدات شرکت سینجر است. این فر دارای برد تاچ ۶ کلید و  ۴ حالت پخت ، مجهز به موتور جوجه گردان و درب شیشه ای سه جداره و نمای مشکی با فریم استیل خشدار ( تمام دور استیل) می باشد .

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SEA33

    فر مدل SEA33 از نوع توکار از جنس شیشه مشکی با کارکرد برق - گاز از تولیدات شرکت سینجر است و دارای سه ولوم و بدون فندک اتومات می باشد .

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SMA1

    فر توکار سینجر مدل SMA1 رنگ مشکی که با کارکرد برق - گاز و برد تاچ با قابلیت تنظیم 8 برنامه پخت، تولید و به بازار عرضه گردیده است. پخت 3D ،سیستم قطع کن هوشمند و ریل تلسکوپی از دیگر قابلیت های فر آشپزخانه سینجر به شمار می آید.

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SMA2

    فر توکار سینجر مدل SMA2 رنگ سفید که با کارکرد برق - گاز و برد تاچ با قابلیت تنظیم 8 برنامه پخت، تولید و به بازار عرضه گردیده است. پخت 3D ،سیستم قطع کن هوشمند و ریل تلسکوپی از دیگر قابلیت های فر آشپزخانه سینجر به شمار می آید.

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SMA6

    فر توکار سینجر مدل SMA6 رنگ شیشه مشکی با فریم استیل استیل که با کارکرد برق - گاز و برد تاچ با قابلیت تنظیم 8 برنامه پخت، تولید و به بازار عرضه گردیده است. پخت 3D ،سیستم قطع کن هوشمند و ریل تلسکوپی از دیگر قابلیت های فر آشپزخانه سینجر به شمار می آید.

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SMA9

    فر توکار سینجر مدل SMA9 رنگ استیل با درب شیشه ای که با کارکرد برق - گاز و برد تاچ با قابلیت تنظیم 8 برنامه پخت، تولید و به بازار عرضه گردیده است. پخت 3D ،سیستم قطع کن هوشمند و ریل تلسکوپی از دیگر قابلیت های فر آشپزخانه سینجر به شمار می آید.

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SMA17

    فر توکار سینجر مدل SMA17 با قابلیت انتخاب بصورت برق و یا گاز، یک محصول کاملا حرفه‌ای با کیفیت ساخت بسیار بالاست که با کارکرد برق - گاز و برد تاچ با قابلیت تنظیم 8 برنامه پخت، تولید و به بازار عرضه گردیده است. پخت 3D ،سیستم قطع کن هوشمند و ریل تلسکوپی از دیگر قابلیت های فر آشپزخانه سینجر به شمار...

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SMA19

    فر توکار سینجر مدل SMA19 رنگ استیل با درب شیشه مشکی که با کارکرد برق - گاز و برد تاچ با قابلیت تنظیم 8 برنامه پخت، تولید و به بازار عرضه گردیده است. پخت 3D ،سیستم قطع کن هوشمند و ریل تلسکوپی از دیگر قابلیت های فر آشپزخانه سینجر به شمار می آید.