آلتون

شرکت الباگاز با شعار کیفیت پایدار و با بهره گیری از منابع انسانی متخصص و تکنولوژی روز و به پشتوانه تجربه بیست ساله شرکت عادل گاز ،در سال 1382 پا به عرصه تولید گذاشت. ماموریت این شرکت تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت شامل اجاق گازهای رومیزی و مبله ، فر توکار، سینک و هود آشپزخانه می باشد.
چشم انداز این شرکت برای خود که تا سال 1402 در نظر گرفته است این است که تا سال 1402 به انتخاب اول مصرف کنندگان ایرانی تبدیل شود و در این راه تا به امروز بسیار موفق بوده اند و این بسیار مهم و قابل تحسین است که این شرکت اولویت خود را مخاطب و مشتری ایرانی قرار داده که سلیقه و منفعت مردم ایران را در محصولات خود در نظر میگیرد
شرکت آلبا گاز که با برند آلتون وارد بازار شده است خدمات و محصولاتی متمایز با رقبای خود ارائه میدهد که این بسیار حائز اهمیت است همینطور این شرکت با توسعه بر توسعه محصولات تو کار پیشرفت چشم گیری در این زمینه داشته است گاز آلتون همچنین از طریق حضور در بازارهای خارجی کیفیت بالای محصولات خود را به اثبات رسانده است که این نشان دهنده کیفیت بالای قابل رقابت در سطح جهان و بازار جهانی است همچنین با شبکه فروش بسیار گسترده خود در داخل و توسغه روز افزون مشتری دسترسی خوب به خرید و خدمات پس از فروش با قیمت های بسیار به صرفه را دارد

نمایش 1 - 12 از 32 آیتم
  • اجاق گاز 2 شعله شیشه ای آلتون مدل G201

    اجاق گاز رومیزی مدل G201 در ابعاد 30x51 سانتی متر با نمای شیشه مشکی و 2 شعله دارای پلوپز بالای اجاق مجهز به ترموکوپل  و پوشش آسان تمیز شونده برای روغنگیرها تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 2 شعله استیل آلتون مدل S201

    اجاق گاز رومیزی مدل S201 در ابعاد 30x50 سانتی متر با نمای استیل و 2 شعله  مجهز به ترموکوپل  و دارای گرید انرژی درجه A  تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 4 شعله شیشه ای آلتون مدل G401

    اجاق گاز رومیزی مدل G401 در ابعاد 61x50 سانتی متر با نمای شیشه مشکی و 4 شعله دارای پلوپز سمت چپ اجاق مجهز به ترموکوپل  و پوشش آسان تمیز شونده برای روغنگیرها و درجه مصرف انرژی A تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 4 شعله شیشه سفید آلتون مدل G401 W

    اجاق گاز رومیزی مدل G401 در ابعاد 61x50 سانتی متر با نمای شیشه سفید و 4 شعله دارای پلوپز سمت چپ اجاق مجهز به ترموکوپل  و پوشش آسان تمیز شونده برای روغنگیرها و درجه مصرف انرژی A تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 4 شعله استیل آلتون مدل S401

    اجاق گاز رومیزی مدل S401 در ابعاد 58x50 سانتی متر با نمای استیل و 4 شعله  مجهز به ترموکوپل  و دارای گرید انرژی درجه A  تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله استیل آلتون مدل S501 T

    اجاق گاز رومیزی مدل S501 در ابعاد 86x50 سانتی متر با نمای استیل و 5 شعله دارای پلوپز وسط مجهز به تایمر مکانیکی و ترموکوپل  و دارای گرید انرژی مصرف درجه A  تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله استیل آلتون مدل S502 T

    اجاق گاز رومیزی مدل S502 در ابعاد 90x50 سانتی متر با نمای استیل و 5 شعله دارای پلوپز بغل مجهز به تایمر مکانیکی و ترموکوپل  و دارای گرید انرژی مصرف درجه A  تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای آلتون مدل G506

    اجاق گاز رومیزی مدل G506 در ابعاد 90x50 سانتی متر با نمای شیشه مشکی و 5 شعله دارای پلوپز وسط اجاق مجهز به ترموکوپل  و پوشش آسان تمیز شونده برای روغنگیرها و درجه مصرف انرژی A تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای آلتون مدل G506 C

    اجاق گاز رومیزی مدل G506 سی در ابعاد 90x50 سانتی متر با نمای شیشه مشکی خط دار  و 5 شعله دارای پلوپز وسط اجاق مجهز به ترموکوپل  و پوشش آسان تمیز شونده برای روغنگیرها و درجه مصرف انرژی A تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای آلتون مدل G506 D

    اجاق گاز رومیزی مدل G506 D در ابعاد 90x50 سانتی متر با نمای شیشه مشکی و 5 شعله دارای پلوپز وسط اجاق مجهز به ترموکوپل  و تایمر دیجیتال با پوشش آسان تمیز شونده برای روغنگیرها و درجه مصرف انرژی A تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه استیل آلتون مدل GS506

    اجاق گاز رومیزی مدل GS506 در ابعاد 90x50 سانتی متر با نمای شیشه مشکی و قاب استیل و 5 شعله دارای پلوپز وسط اجاق مجهز به ترموکوپل  و پوشش آسان تمیز شونده برای روغنگیرها و درجه مصرف انرژی A تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای آلتون مدل G507

    اجاق گاز رومیزی مدل G507 در ابعاد 90x50 سانتی متر با نمای شیشه سفید و 5 شعله دارای پلوپز وسط اجاق مجهز به ترموکوپل  و پوشش آسان تمیز شونده برای روغنگیرها و درجه مصرف انرژی A تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .