نمایش: (12958)

شیرالات چی بخریم؟

قیمت شیرآلات ارزان،شیرآلات ارزان.شیرآلات چی بخرم؟ شیرآلات چی بخریم؟ شیرآلات چه مارکی بخریم؟ ارزان ترین شیرآلات اهرمی چند؟ شیرآلات چی خوبه؟ شیرآلات چه مارکی بخرم؟ شیرآلات خوب، شیرآلت خوب با قیمت مناسب ، از کجا شیرآلات بخرم؟ چه شیرآلاتی خوبه؟ چه شیر آلاتی بخریم؟ شیرآلات چه مارکی خوبه؟ کدام شیرآلات بهتر است؟ قیمت یک دست شیرآلات چند؟ پرفروش ترین شیرآلات ایرانی.

مقدمه
این سوالات قطعا برای شما هم پیش آمده است اگر به دنبال جواب سوالات بالا به این سایت آمده اید باید به شما بگوییم که مسیر را  درست آمده اید ما به شما جواب تمامی سوالات بالا را خواهیم داد و به شما کمک میکنیم که به صرفه ترین شیر از نظر کیفیت،قیمت و خدمات پس از فروش برای شما کدام است به هودینگ خوش آمدید با ما همراه باشید.

1- شیر الات کاویان
درباره شیرآلات کاویان
شیرآلات کاویان یک برند تازه تاسیس در ده سال گذشته در بین تولید کنندان ایرانی است شیرآلات کاویان برند ایرانی در سال 1386 تحت عنوان شرکت تولیدی کاویان هم افزا ثبت شد پیش از ثبت این برند از سال 1378 این شرکت مشغول به قطعات شیرآلات و فروش به سایر تولید کنندگان بود به عنوان مثال طی سالیان طولانی تمامی تولید کنندگان داخلی اهرم شیرآلات اهرمی را از این شرکت تهیه میکردند شیرآلات کاویان در طراحی های خود سلیقه ایرانی را در نظر گرفته و طراحی های این شرکت کاملا انحصاری یا یونیک است و با توجه به سلیقه ایرانی تولید میشود کاویان معتفد است که باید هر شرکتی هویت خاص خود را داشته باشد و کپی در سیاست های شیرآۀات کاویان جایی ندارد. بخاطر همین سیاست این شرکت توانسته به عنوان متخب سه دوره از جشنواره طراحی صنعتی ایران یا همان آیدیران شود. همچنین تمامی محصولات تولیدی شیرآلات کاویان دارای استاندارد IMS 9001 است و تمامی شیرآلات ان نه تنهای دارای استاندارد های ایرانی بلکه استاندارد های ایرانی است

خدمات پس از فروش

شیرآلات کاویان از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار است و خدمات آن در سراسر ایران به راحتی در دسترس است این شیرآلات پنج سال ضمانت دارند و همانطور که گفته شد در سراسر ایران نماینده دارد
شیرآلات کاویان در بحث فروش نیز از شبکه بسیار خوب و قوی برخوردار است که شیرآلات کاویان در تمامی ایران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دارد.

شیر آلات کاویان مدل تیدا
شیرآلات تیدا کاویان
شیرآلات کاویان مدل تیدا از یک قیمت عالی برخوردار است ما دو رنگ آن را به شما معرفی میکنیم که شامل: رنگ های طلایی و کروم است این مدل دارای 5 سال ضمانت و خدمات پس از فروش است که بدنه آن ساخته شده با آلیاژ برنج است که با بدن انسان سازگاری دارد و برای سلامتی مضر نیست و کارتریج آن با کیفیت بسیار بالا و 25 میلی متر است دارای آبکاری کروم است با درجه 16 میکرون است و از آبفشان کاهنده مصرف استفاده میکند که بسیار در مصرف آب صرفه جویی میشود ست کامل شیر آلات کاویان مدل تیدا شامل آشپزخانه،روشویی،دستشویی و حمام است که شیر روشویی آن هم شامل دو عدد شلنگ پیسوار حصیری یا در لاتین پیسوالو است

شما میتوانید در هودینگ نمایندگی فروش کاویان از هر کجای ایران که میخواهید خریداری کنید و یا محصولات را در سایت ما مشاهده، مقایسه و بررسی کنید و در نهایت خرید کنید لیست قیمت شیرآلات کاویان و قیمت به روز شیرآلات کاویان مدل تیدا و دیگر مدل ها را ببینید.

2-شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان از دهه پنجاه شمسی در حال تولید است و مثل دیگر کسب و کارها با کارگاه ای کوچک مانند دیگر تولید کنندگان شروع کرده اند و با شناخت سلیقه ایرانی و خدمات پس از فروش عالی و کیفیت بالای خود بهترین تبلیغات را میکند و نیازی به تبلیغات زیادی ندارد قهرمان به عنوان یک از با کیفیت ترین و بهترین تولید کنندگان ایرانی تولیدات خود را به قلاش تانک هم گسترش داده است جناب مهندس قهرمان نیکجو به عنوان یک سازنده و تولید کننده قوی شیرآلات بهداشتی میگوید هیچ زمانی در طول عمر خود خود را بی نیاز از کار ندیده است و قبل از انقلاب ایران ته به حال سخت موشانه مشغول به کار است و امروزه توانسته نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان تولید یک محصول ایرانی و با کیفیت را به نمایش بگذارد که این موضوع بسیار حائز اهمیت است بازم باید به آن دسته از خریدارانی که میگویند جنس ایرانی بدرد نمیخورد باید بگوییم که در دنیا این اجناس مشتری دارد و بعضا عده ای این تولید را بی کیفیت میدانند واین بسیار ناراحت کنند است که ما از شیرآلات بهداشتی خارجی در منزل خود استفاده میکنیم در حالی که جنس ایرانی حرف برای گفتن دارد

آبشار رویال قهرمان

شیرآلات آبشار رویال قهرمان

ابشار رویال قهرمان شامل مدل های ظرفشویی،روشویی،دتستشویی و حمام است که به شرح زیر می باشد

شیر آفتابه آبشار رویال قهرمان

بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و به روش اکستروژن ساخته شده است، دسته ی این محصول از جنس فلز است.کارتریج استفاده شده در شیر توالت آبشار 2 از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است.

شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. اندازه ی شیر توالت (آفتابه)، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 10 سانتی متر است. تنه ی شیر اهرمی است دارای 2 عدد مغزی لگنی و واشر ، 2 عدد قالپاق تلسکوپی و همینطور کارت گارانتی می باشد.

شیر دوش آبشار رویال قهرمان

شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. اندازه ی شیر دوش (حمام) در قسمت طول دسته 10 سانتی متر است و فاصله ی بین لوله های آب 18 سانتی متر است و قسمت بیرون آمده ی شیر 12 سانتیمتر است.

بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و به روش اکستروژن ساخته شده است، دسته ی این محصول از جنس فلز است.کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی آبشار 2 از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است.

شیر روشویی آبشار رویال قهرمان

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی آبشار 2 از ضخامت آن 35 است.بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و به روش اکستروژن ساخته شده است، اکستروژن فرآیندی است که در طی آن ضخامت یا سطح مقطع جسم کاهش یافته و خروجی این فرآیند جسمی با سطح صاف و عمودی است. دسته ی این محصول از جنس سرب است.

شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند.

شیر ظرفشویی آبشار رویال قهرمان 

شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. اندازه ی شیر ظرفشویی در قسمت آبریز تا سینک 20 سانتی متر و طول دسته ی آن 10 سانتی متر می باشد. این اندازه ها نشانگر این است که محصول آبشار 2 جزو محصولاتی است که متناسب با آشپزخانه ای است که شما می خواهید از حداقل فضا بیشترین استفاده را بکنید.

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی آبشار 2 از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و به روش اکستروژن ساخته شده است، دسته ی این محصول از جنس فلز است.


شما میتوانید در هودینگ نمایندگی مستقیم و مجاز فروش شیرآلات قهرمان از هر کجای ایران که میخواهید خریداری کنید و یا محصولات را در سایت ما مشاهده، مقایسه و بررسی کنید و در نهایت خرید کنید لیست قیمت شیرآلات قهرمان و قیمت به روز شیرآلات قهرمان مدل آبشار رویال و دیگر مدل ها را ببینید.

3-شیرآلات کسری
شیرآلات کسری از سال 1367 در زمینه لوازم بهداشتی ساختمان فعالیت داشت اما نه به عنوان تولید کننده بلکه به عنوان یک وارد کننده ای شرکت به پشتوانه سالها تجربه و تلاش خود در سال 1381 تصمیم به احداث کارخانه تولیدی در ایران نموده است. در سیاست های شرکت کسری مشتری مداری حرف اول را میزند و آنها برای مشتری و خریدار احترام و ارزش بسار زیادی قائل هستند  و با نواوری و تلاش مستمر توانسته در این سالها کیفیت محصولات خود را هر روز افزایش دهد و طراحی های به روز و زیبایی را صورت بدهد از نظر کیفیت تولید هم شرکت شیرآلات کسری در این سالها با کیفیت بسیار بالا محصولات خود توانسته گواهینامه ایزو 9001 ،گواهینامه استاندارد ملی ایران،استاندارد CE اروپا کسب کند که این موضوع تایید کیفیت شیرآلات کسری است. شیرآلات کسری امروزه توانسته نه تنها درکشور ایران بلکه در کشور های دیگر مثل;عراق، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، روسیه و شمال آفریقا یک بازار خرید خوب و نمایندگی های فروش قویی داشته باشد

همچنین این شرکت نمایندگی مستقیم و انحصاری برند ALCA از کشور جمهوری چک،نمایندگی برند ملودی از چین و نمایندگی بهترین و با کیفیت ترین برند چینی که در این کشور حرف اول و آخر را میزند یعنی برند هوآیی میباشد.
شیرآلات کسری در کارخانه خود با بکار گیری ماشین آلات روز دنیا و بیشترین تنوع رنگ مدل محصولات بدون نقص را تولید میکند همچنین آبکاری شیرآلات کسری به صورت سه لایه مس،نیکل،و کروم با ضخامت بیش از 15 میکرون که باعث میشود این شیرآۀات به مدت بسیار طولانی رنگ خود را در منزل شما حفظ کنند تا حدی که شما را خسته کند و دل زده کند تا آن را تعویض کنید همچنین از خط آبکاری Pvd استفاده میشود که چند برابر شده است در مواد اولیه این شرکت از شمش آنالیز استفاده میشود که خیال شما را از کیفیت مواد اولیه راحت میکند در آ[ر اینکه این شرکت در سراسر ایران از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش عالی برخوردار است همینطور این محصولات شامل 5 سال ضمانت برای شیرآلات و پنج سال ضمانت بی قید و شرط برای کارتریج های سرامیکی خود دارد.

شما میتوانید در هودینگ نمایندگی فروش کسری از هر کجای ایران که میخواهید خریداری کنید و یا محصولات را در سایت ما مشاهده، مقایسه و بررسی کنید و در نهایت خرید کنید لیست قیمت شیرآلات کسری و قیمت به روز شیرآلات کسری مدل آبتین، مدل دانوب،مدل مهتاب،مدل رابین،مدل سانا و تمامی مدل های شیرآلات کسری را ببینید

شیرآلات کسری مدل رابین

شیرآلات رابین کسری

شیرآلات کسری مدل رابین در سه مدل طلایی،سفید طلاییو کروم عرضه میشود که به همین ترتیبی که گفته شد از قیمت های پایین تری برخوردار هستند این رنگ ها در طراحی و کیفیت هیچ تفاوتی ندارند اما رنگ بندی آنها متفاوت است و بخاطر اب کاری رنگ های آنها  قیمت آنها نیز اختلاف های جزئی دارند شما ست کامل هر کدام از این رنگ ها را میتوانید در سایت ما ببینید با مدل ها ، رنگ ها و دیگری برندها بررسی و مقایسه کنید و با تخفیف ویژه هودینگ نمایندگی شیرآلات کسری آنرا خریداری کنید

شیرآلات کسری مدل سانا کروم

شیرآلات سانا کسری

این مدل از شیرآلات کسری به صورت تک رنگ عرضه میشود که در یک طراحی منحصر به فرد بومی از طراحی ساده و چشم نواز استفاده کرده است و بسیار شکیل است که نظر همه خانمهای خانه دار را به خود جلب میکند و از براقیت بالایی برخوردار است نوع علم روشویی این شیر پایه کوتاه است و طرح ظرفشویی آن متحرک است اهرم این شیر در وسط قرار دارد و کارتریج های آن 5 سال ضمانت بی قید و شرط دارد شما میتوانید ست کامل این مدل را از فروشگاه هودینگ نمایندگی مستقیم شیرآلات کسری خریداری کنید

4-شیرآلات اوج

شیرآلات باران اوج

برند اوج با بیش از نیم قرن سابقه و دارا بودن نشان استاندارد ملی ایران و عضو فعال در انجمن تولیدکنندگان به تولید شیرآلاتی با استفاده از شمش برنج با درصد خلوص بسیار بالا پرداخته است و پس از انجام آزمایشات لازم قبل از ورود به خط تولید و بکارگیری روش‌های مدرن کاهنده مصرف آب و هم‌چنین کارتریج‌های با کیفیت بالا و نیز تفاوت ملموس در آبکاری محصولات از ویژگی‌های متمایزکننده شیرآلات بهداشتی اوج است. هنگام خرید به گارانتی و خدمات پس از فروش شیرآلات توجه کنید تا اگر به مشکلی برخوردید خیالتان از بابت تعمیر و تعویض آن راحت باشد. شیرآلات اوج با داشتن ۵ سال گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش این اطمینان را به مشتری می‌دهد تا بدون دغدغه خرید کند. برای راحتی مشتریان، شیرآلات اوج به‌صورت رایگان توسط شرکت اوج نصب می‌شود.شیرآلات اوج با تولید محصولات باکیفیت در مدل‌های متنوع، امروزه جزو برندهای موفق در تولید شیرآلات است و مواد اولیه استفاده‌شده در شیرآلات اوج از بالاترین کیفیت برخوردارند.

شیرآلات اوج مدل باران کروم و درسا کروم

شیرآلات درسا اوج

ست شیرآلات اوج مدل باران کروم و مدل درسا کروم دو ست زیبا و ساده هستند که نظر هر خریدار را به خود جلب میکند و با کیفیتی بالا عرضه شده اند و برای خانه زیبایی و کیفیت را به ارمغان می اورد که از آلیاژ شمش برنج 18 میکرون ساخته شده و رنگ آبکاری شده آن در برابر شستشو و مواد شوینده ایمن است همچنین قطر کارتریج این محصول 40 است که دوام بسیار بالایی دارد این شیرآلات 5 سال گارانتی بی قید و شرط دارد این دو مدل فقط در ظاهر و قیمت مقدار بسیار کمی تفاوت دارند

شما میتوانید در هودینگ نمایندگی فروش اوج از هر کجای ایران که میخواهید خریداری کنید و یا محصولات را در سایت ما مشاهده، مقایسه و بررسی کنید و در نهایت خرید کنید لیست قیمت شیرآلات درسا و قیمت به روز شیرآلات درسا مدل باران، مدل پاتریس،مدل سزار،مدل باران،مدل دنیل و تمامی مدل های شیرآلات اوج را ببینید

5-شیرآلات سپاهان

این شرکت سال های زیادی نیست کار خود را آغاز کرده است اما در این مدات کوتاهکه در جاده خاوران تهران کار خود را آغاز کرده است توانسته پیشرفت چشم گیری داشته باشد مدیر مسئول این مجموعه اقای یوسف ملکی بسیار تاکید بر کیفیت دارد و شیرآلاتی که تولید میشود از تمامی استاندارد  با توجه به قیمت آن بسیار جای تامل دارد ما به شما میگوییم که شیرآۀات سپاهان از تمامی استانداررد های روز دنیا برخوردار هستند و قابل رقابت در سطح جهان هستند این شیرآلت به نوان یک تولید کننده ایرانی محصولاتی با کیفت و بسیار با صرفه تولید میکند که تمامی مجصولات آن 5 سال ضمانت دارد سپاهان ثابت کرده یک برند تماما ایرانی و مستقل را میتوان با یک قیمت خوب بدون هیچ وابستگی به خارج از کشور تولید کرد و میتوان به خود کفایی رسید

شیرآلات سپاهان مدل باران

شیرآلات باران سپاهان

این مدل شیرآلات سپاهان با توجه به سلیقه ایرانی طراحی شده و بسیار زیبا میباشد جنس تنه آن از آلیاژ برنج است و نوع پوشش آب کاری آن نیکل کروم است که بسیار آنرا براق میکند جنس اهرم این شیر از جنس زاماک است که دوام و استحکام محصول را چند برابر میکند شما میتوانید این ست را در فروشگاه اینترتی هودینگ نمایندگی فروش شیرآلات سپاهان با تخفیف ویژه و گارانتی شیرآلات سپاهان که به مدت 5 سال است خریداری کند

6-شیرآلات طوفان فلز
طوفان فلز تولیدکننده شیرآلات بهداشتی ساختمانی استاندارد با 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش است و اولویت این شرکت در این سالها قیمت کم با کیفیت بالا بوده است و در این سالها توانسته با استفاده از تجهیزا روز دنیا و فناوری های پیشرفته که از کش.رهای اروپایی وارد کرده است محصولات خوبی را تولید کند. ادرس کارخانه شیرآلات طوفان فلز واقع در تهران جاده خاوران خیابان برلیان است.

شیرآلات طوفان فلز مدل ندا

شیرآلات ندا طوفان فلز
این مدل با کیفیتی بسیار زیاد و خدمات پس از فروش عالی در سراسر ایران و با قیمتی باور نکردنی به فروش میرست قیمت شیرآلات طوفان فلز مدل ندا را شما به صورت به روز میتوانید در سایت هودینگ نمانیدگی فروش طوفان فلز ببینید
این مدل با جنس تنه برنج تولید شده و دسته اهرمی آن زاماک است که کیفیت را دو چندان میکند و رنگ آن براق است همینطور علمک آن داری فابلیت چرخش 360 درجه است شما میتوانید این مدل را با تخفیف ویژه در فروشگاه هودینگ با نمایندگی فروش طوفان فلز با قیمتی استثنائی خریداری کنید.
شما میتوانید در هودینگ نمایندگی فروش طوفان فلز از هر کجای ایران که میخواهید خریداری کنید و یا محصولات را در سایت ما مشاهده، مقایسه و بررسی کنید و در نهایت خرید کنید لیست قیمت شیرآلات طوفان فلز و قیمت به روز شیرآلات طوفان فلز مدل ندا،دنا و دیگر مدل ها را ببینید.

7- شیرآلات شودر

شیرآلات شودر از سال 1370 در ایران کار خود را آغاز کرده است و با تولید کارآمدترین با دوام ترین،زیبا ترین،در عین حفظ تناسب با نیاز مشتری ایرانی شودر در این سالها توتنسته با صادرات گسترده خود به کشورهای اروپایی نشان بدهد که در بین بهترین های دنیا از کیفیت خوبی برخودار استشاید کسانی که اطلاعاتی درباره این برند داشته باشند با خود بگویند که شودر قیمت های بالایی را برای فروش محصولات خود دارد اما شودر ست های اقتصادی هم تولید کرده است شما حتی میتوانید مدل های هایی که قیمتی بیشتر دارند با نهایی کردن خرید خود در هودینگ تخفیف بسیار بیشتری را بگیرید و از خرید خود لذت ببریم طراحی های های شودر آلمانی بوده و فناوری های قطعات ان نیز از خارج کشور وارد میشود تمامی محصولات شودر دارای شش سال گارنتی بی قید و شرط هستند

شیرآلات شودر مدل اطلس تو پلاس

شیرآلات اطلس تو پلاس شودر

همانطور که گفتیم این مدل از شیرآلات شودر یک مدل اقتصادی است که شما با تخفیف ویژه هودینگ تنها فروشگاه اینترنتی تحت نظارت شودر با قیمت ویژه ای خریداری کنید
این ست از شودر دارای 5 سال ضمانت بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش است.جنس کارتریج این مدل از سرامیک است که از دوام و قدرت بسیار بالایی برخوردار است این مدل بخاطر سطح بدنه و آب کاری آن از رسوب پذیری بسیار کمی دارد. شیرآلات اطلس تو پلاس بخاطر داشتن پرلاتور کاهمده مصرف آب در مصرف آب بسیار صرفه جویی میکند

شما میتوانید در هودینگ تنها فروشگاه اینترنتی تحت نظارت مستقیم شودر ، شیرآلات شودر از هر کجای ایران که میخواهید خریداری کنید و یا محصولات را در سایت ما مشاهده، مقایسه و بررسی کنید و در نهایت خرید کنید لیست قیمت شیرآلات شودر و قیمت به روز شیرآلات شودر را ببینید.

پایان...
از شما ممنونیم که در این مقاله همراه ما بودید امیدواریم بعد از خواندن این مقاله دیگر تصمیم خود را برای خرید کامل کرده باشید و بتوانید یک ست شیرآلات با کیفیت و ارزان برای منزل خود انتخاب کنید.
فروشگاه اینترنتی هودینگ

ردیفنام محصولقیمت کارخانه به ریال
قیمت با تخفیف به ریال
 تاریخ بروز رسانی
1شیرآلات تیدا کروم کاویان9,590,0008,150,00098/03/01
2شیرآلات آبشار رویال قهرمان8,970,0008,970,00098/09/26
3شیرآلات رابین کروم کسری9,870,0007,800,00098/10/23
4شیرآلات سانا کروم کسری7,140,0005,640,00098/10/23
5شیرآلات باران کروم اوج7,410,0005,710,00098/02/15
6شیرآلات درسا کروم اوج7,010,0005,400,00098/02/15
7شیرآلات باران سپاهان4,000,0004,000,0001398
8شیرآلات ندا طوفان فلز7,600,0005,470,0001398
9شیرآلات اطلس تو پلاس شودر11,470,0001,000,00098/02/16
 

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*
*