نمایش: (4838)

در موقع خرید شیرآلات ، به چه نکاتی (تعداد خرید) توجه نماییم؟؟؟

در هر شرایطی که ما انسانها باشیم بالاخره بعد از گذشت دو سه دهه نیازمند مسکنی هستیم تا با زوج و خانواده ی خود در آن سکنی گزینیم.                                              

در خرید هر مسکن فارغ از جلوه و زیبایی،ابعاد، متراژ، تعداد اتاقها ، طبقه ی چندم و ...  ما به گروهی از لوازم احتیاج داریم تا زندگی را برای ما راحت تر کند.                         

یکی از این گروه ، لوازم بهداشتی و ساختمانی میباشد.لوازم بهداشتی ساختمانی شامل شیرآلات ، علم دوش ، شیلنگ توالت ،شیر پیسوار ،فلاشتاک ،سیفون روشویی  می باشند که ما در ادامه شما را با تعداد مصرف آنها در منزل آشنا خواهیم کرد.

شیرآلات :

                                                                                                                                                                                             

آشپزخانه :یکی از مهم ترین قسمت های منزل که بعضی اوغات به قلب خانه تعبیر میشود ، یک عدد شیر مخلوط و دو عدد شیرپیسوار لازم دارد.

ما برای انتخاب شیرظرفشویی باید بدانیم که با علم ساده میخواهیم یا شیلنگدار(به اصطلاح شاوری).

توالت : بالاخره در هر محیطی که باشیم ، آن محیط یکی از ضروریترین قسمت هایی که باید داشته باشد ، سرویس بهداشتی است.در خانه های امروزی معمولا در هر واحدی یک سرویس وجود دارد. ولی در واحد های با متراژ بالا ی 150 متر و بیشتر از سه خواب ، در هر اتاق خواب یک مستر(سرویس بهداشتی موجود در اتاق خواب)قرار میدهند تا شخص مستقر در اتاق برای سرویس به خارج از اتاق نیاز نداشته باشد.
به طور استاندار هرتوالت یک شیر روشویی ،دو عدد شیر پیسوار ،یک عدد شیر توالت(آفتابه) و یک عدد شیلنگ توالت احتیاج است.

حمام :در این دوران دیگر کسی از حمام عمومی استفاده نمیکند. این به این معنی هستش که در هر منزلی باید یک محل استحمام وجود داشته باشد. در حمام های امروزی شما نیاز به یک ست لوازم دوش که میتوانید آن را بایک پنل دوش (پانل دوش) کامل کنید.اگر شما یک پنل تهیه کنید دیگر نیاز به هیچ لوازم دیگری ندارید. چون هم شیر دوش دارد و هم علم دوش دو کاره .ولی اگر بصورت مجزا بخواهید تهیه کنید شما یک عدد شیر دوش ، و یک عدد یونیکا تک کاره یا یونیورست دوکاره نیاز دارید.

لباسشویی : برای راه اندازی ماشین لباسشویی شما به دو عدد شیرلباسشویی احتیاج پیدا خواهید کرد . پس قبل از این که هنگام نصب لباسشویی شما لنگ بمانید حتما موقع خرید شیرآلات منزل این دو کوچولو رو فراموش نکنید.


 

فلاشتانک : این مدل از شیرآلات برای تخلیه ی راحت کاسه ی توالت و جلوگیری از گرفتگی چاه به کارمیرود .بر این منظور شما برای نصب و راه اندازی یک عدد فلاشتانک ،یک عدد شیلنگ پیسوار و یک عدد شیر پیسوار نیازمندید. حتما در خرید شیر و شیلنگ پیسوار به سایز مهره های دوطرف دقت کافی داشته باشید.

سیفون روشویی : برای راه اندازی  کاسه ی روشویی باید خروجی سنگ را با سیفون به فاضلاب ، نصب و هدایت کنیم که برای هر کاسه یک عدد مصرف میشود.

                                                                                                                                             

ودر آخر باید به این نکته که از همه مهم تر است دقت نمایید که حتما از شیرآلات دارای نشان استاندارد و با کیفیت که گارانتی و خدمات پس از فروش بهتری دارند خریداری نمایید.

اگر هم از خودتان میپرسید از کجا تحقیق و بررسی نمایید که تمام این امکانات را دارا باشند و از سایر فروشگاه ها ارزانتر باشد ،ما سایت هودینگ رو به شما پیشنهاد میکنیم.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*
*