نمایش: (72491)

بهترین مارک های سینک ظرفشویی ایرانی

بهترین مارک های سینک ظرفشویی ایرانی  ( و بررسی انواع سینک های موجود در بازار )

سلام ، در خدمت شما هستیم با سری مقاله های برند های ایرانی و این بار مژده بدیم به کسایی که میخوان سینک ایرانی بخرن و یکم سردر گم هستن که کدوم برند انتخاب کنن ما امروز قرار بهترین برند ها رو توی این زمینه انتخاب کنیم و به شما 5 برند برتر تولید کننده با کیفیت ایرانی در زمینه سینک های ظرفشویی گرانیتی و استیل رو به شما معرفی کنیم امیدورام که این مقاله که حاصل سالها تجربه تیم هودینگ است برای شما فایده داشته باشه .

در این مقاله میخوانیم:
5 مارک برتر سینک ظرفششویی ایرانی
بهترین سینک گرانیتی ایرانی
بهترین سینک استیل ایرانی
مقایسه انواع سینک های ظرفشویی


سینک های ظرفشویی ایرانی
خب درباره اینکه چرا ایرانی بخریم قبلا هم توضیح دادیم که چرا و شما میتونید این موضوع از مقاله قبلی ما که با عنوان بهترین برند هود ایرانی کدام است؟ بخوانید که توضیح دادیم به علت مسائلی مثل کیفیت خوب، قیمت خوب و خدمات پس فروش بخونید توصیه میکنم اگه قصد خرید جنس ابرانی ندارید این مقاله را حتما بخوانید

اصل مطلب:
خب بهتر بریم سراغ موضوع اصلی خودمون کشور ما ایران در دو دهه اخیر در زمینه سینک های ظرفشویی به کیفیت چشم گیری و قابل قبولی رسیده است به عنوان مثال چند سال پیش شما هم شاید در خاطر خود داشته باشید که سینک های ظرفشویی اخوان به عنوان یه مارک ایرانی سینک ظرفشویی در تلوزیون و جاهای دیگر زیاد تبلیغ میشد و به چشم میخورد از ان سالها اخوان برای مردم ایران نام اشنایی شده است که حقیقتا از کیفیت خوبی هم برخوردار است و فقط تبلیغ باعث شهرت ان نیست ما در این مقاله که به بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی میپردازیم شما را با پنج مارک ایرانی سینک با کیفیت دیگر اشنا میکنیم که عبارتند از:
اخوان ، استیل البرز، ایلیا استیل، بیمکث و کن با ما همراه باشید .


سینک های ظرفشویی اخوان

سینک اخوان

اخوان نام خیلی اشنا توی زمینه سینک های اشپزخانه ایرانی است که در بین مارک های ظرفشویی ایرانی از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار. اخوان سینکهای خودش رو در سه مدل سینک های تو کار اخوان سینک های رو کار اخوان و سینک های زیر صفحه ای اخوان تولید میکنه که جنس این سینک ها از جنس استینلس استیل که با ضخامت یک میل 5،6،7،8 در صد هستش طراحی این سینک ها به صورت باکسی،فانتزی،نیمه فانتزی،معمولی،صنعتی، و شیشه ای عرضه میشه اخوان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های داخلی سینکهای ظرفشویی ایران می باشد که با تولید 700 مدل سینک سلیقه ایرانی و سلیقه بازار جهانی را تامین میکند و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و همینطور در بین مارک های سینک اشپزخانه ایرانی از کیفیت مرغوبی برخوردار است یعنی میتوان گفت تولید انبوه در تنوع بالا و و کیفیت خوب همینطور شرکت شرکتد اخوان از خدمات پس از فروش عالی برخوردار است که تا 10 سال محصولات خود را ضمانت میکند اما اخوان در زمینه سینک های گرانیتی وارد عمل نشده است تولیداتی داشته اما به دلایلی نا معلوم ان را متوقف کرده است و این برای چنین شرکتی میتوان به عنوان نقطه ضعف یاد کرد مسلما یکی از نیازهای امروز بازار ایران و جهان سینک های گرانیتی است که از محبوبیت خوبی برخوردار است و رو به افزایش است .

در اینجا به افتخارات این مارک سینک ظرفشویی ایرانی اشاره میکنیم که نشان از ارزش آن دارد.

نیم قرن تولید در ایران
دارنده استاندارد ایران و اروپا
دارنده گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 1392
منتخب سازمان استاندارد ایران 1387 الی 1391
برگزیده زرین کنگره ملی حماسه اقتصادی 1392
برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان
برنده تندیس طلایی استاندارد در سال 1391
استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 9001 ایتالیا IMQ
برگزیده جشنواره ملی قهرمانان صنعت در دو سال متوالی 1392 و 1392


سینک های ظرفشویی استیل البرز

سینک استیل البرز
سینک های ظرفشویی استیل البرز در بین مارک های سینک ظرفشویی ایرانی حرف های زیادی برای گفتن دارد.
استیل البرز هم مانند اخوان سینک های خود را از استلینس استیل میسازد اشاره کوچکی به این ساختار داشتیم اما توضیح دیگری هم ااینجا به شما میدهیم استلینس استیل از نوعی آلیاژ فولادی با خواص منحصر به فردی چون ضد زنگ بودن ، مقاومت بالا،دوام و سبکی برخوردارند البته در همین مقاله بازهم درباره این نوع استیل صحبت خواهیم کرد.
در همین راستا صنایع استیل البرز اقدام به واردات طیف وسیعی از انواع ورق فولاد ضد زنگ میکند که این موضوع قابل فکر است اول از اینکه این وارادات در مقایسه با ورق های فولادی داخل از کیفیت بیشتری میتواند برخوردار باشد که این باعث بالا رفتن کیفیت محصولات میشود اما اگر این شرکت با فولاد داخلی کار انجام بدهد شاید کیفیت ان به مراتب کمتر بشود(البته درباره این موضوع اطلاعاتی کافی در دسترس نیست شاید در داخل پتانسیل این حجم از تولید فولاد نباشد)اما باعث رشد و نمو بسیار محصولات داخلی میشود ام این موضوع سینک ظرفشویی های اخوان بیشتر را بیشتر مورد توجه قرار میدهد که صد درصد بومی است و وارداتی ندارد که شاید کیفیت کمتری داشته باشد اما این برای اقتصاد مقاومتی و داخلی خوب است که در مقاله قبلی با عنوان بهترین برند هود ایرانی کدام است؟ به ان اشاره کردیم که بسیار مهم بوده و جای تفکر دارد اما برویم سراغ مزیت های بعدی سینک های آشپزخانه استیل البرز این مارک سینک ظرفشویی ایرانی در بخش دیگر هم از رقبای خود جلو زده است و با داشتن یک واحد مجزا با نام خرم صنعت کیفیت محصولات خود را در بین سینک ظرفشویی های ایرانی مورد توجه قرار داده است.کار این واحد مجزا این است که لگن سیتک هارا جدا قالب سازی و قالب گیری میکند این یعنی هر یک از قسمت های سینک به صورت جدا تولید پرس و پالایش میشود ودر پایان با استفاده از ماشین آلات کاملا خودکار و نیمه خودکار به هم متصل میشود که این موضوع بدون شک باعث بیشتر شدن کیفیت محصول میشود و این موضوع باعث میشود که استیل البرز در طراحی دست باز تری نسبت به رقبای خود داشته باشد و بعضا در طراحی و کیفیت محصولاتی انحصاری را تولید کند این مارک سینک اشپزخانه ایرانی هم ده سال خدمات پس از فروش یا همان گارانتی .


سینک های ظرفشویی ایلیا استیل

سینک ایلیا استیل
سینک های ظرفشویی ایلیا استیل(فردوس کاران امید) هم مانند سینک های اشپزخانه اخوان و استیل البرز از این موضوع عقب نمانده و در بازار محصولات خوب و با کیفیتی را ارائه داده اند اما موضوعی بسیار مهمی که دارد این است که به صنایع خارجی وابستگی بیشتر دارد و مواد اولیه و قطعات ان از اروپا امریکا وارد میشود که به دلار و تحریم های علیه ایران بسیار وابسته است اما با این وجود از ثبات قیمت خوبی برخوردار است و قیمت های خوبی را نسبت به کیفیت خود ارائه میدهد یک از نقاط قوت ان عمق لگنهای ان است که در طرح های خود از دیگر رقبا بیشتر است ونکته قابل ذکر دیگری وجود ندارد که خاصیت منxحصر به فردی داشته باشد اما میتوان به قیمت های خوب این برند اشاره کرد و اما تمامی مارک هایی که در بالا نام برده شده تا به این لحظه در این مقاله سینک های گرانیتی ندارند یعنی تولید کرده و تولید آن ها را بعد از مدتی متوقف کرده اند و این در بین مارک های سینک آشپزخانه ایرانی و رقابت به عنوان یک امتیاز منفی به شمار می آید.

سینک های ظرفشویی بیمکث

سینک بیمکث
خب بیمکث یکی از نام های پر اوازه و اشنا محصولات آشپزخانه ایرانی هستش که خیلی سال ما اونو با تبلیغاتش میشناسیم اما فقط تبلیغات نیست سینک ظرفشویی بیمکث از کیفیت خوبی هم برخوردار و شما باید اینو بدونید که در صنعت طراحی و تولید لوازم آشپزخانه جزء پیشگامان این صنعت در ایران و از تنوع بالایی برخوردار که این یعنی برای سلیقه های مختلف محصولات مختلف در نظر گرفته شاید این موضوع برای شما جالب باشه که بدونید شرکت بیمکث سینک های گرانیتی و کامپوزیت گرانیت داره که جلوتر درباره این نوع از سینک ها بیشتر صحبت میکنیم و این موضوع باعث شده در بین رقبای داخلی خود برتری داشته باشد و قیمت های خوبی را در کنار کیفیت خوب ارائه بدهد و این موضوع به عنوان یکی از نقاط قوت بیمکث می باشد. بیمکثطی سال­ها پیشتازی در عرصه رقابت با سایر تولیدکنندگان داخلی، با رعایت کیفیت، نوآوری و عملکرد بالا موفق به اخذ گواهینامه­های همچونISO 9001 ، ISO 10002، EOTA، ISO/IEC17025،ISO 14001,OHSAS 18001, CE , QS شده است. برند بیمکث در سال­های 1380، 1381 و 1391 به عنوان واحد نمونه استاندارد کشور انتخاب و معرفی شده است.


سینک های ظرفشویی کن:

سینک کن

در سال ۱۳۸۷ این شرکت با نام گروه لوازم خانگی کن ثبت گردید که در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع در حال فعالیت می باشد. گروه لوازم خانگی کن، در راستای تامین آرامش، آسایش و ایمنی هم میهنان عزیز و همچنین سایر کشورهای جهان، تامین تمامی تجهیزات آشپزخانه را برای داخل و خارج از کشور هدفگذاری کرده است که به همین منظور، تامین سینکهای استیل با بالاترین کیفیت و با گارانتی ۵ ساله برنامه ریزی گردیده و اطمینان خاطر و رضایت کامل مشتریان را به خود جلب کرده است
سینک جزء جدیدترین محصولات شرکت کن است که هم به صورت استیل هم به صورت گرانیت تولیداتی بسیار با کیفیتی دارد که دارای ابعاد 120 سانت ، 100 سانت ، 80 سانت و 60 سانت با نصب به صورت روکار ، توکار و زیر کورین میباشد . سینک های تولیدی کارخانه با ضخامت های ورق 0/8 میلیمتری و عمق لگن حدود 18 سانت تولید میگردد.

اشاره ای میکنیم به چندی از افتخارات این مجموعه که به شرح زیر می باشد:
دریافت جایزه محصول منتخب آیدیران،بخاطر بالاترین کیفیت طراحی
دارای نشان زرین تضمین کیفیت و مرغوبیت محصول در صنایع وابسته ساختمان
سینک ظرفشویی کن محبوب ترین برند به انتخاب مصرف کنندگان
برگزیده جشنواره ملی قهرمانان صنعت

در آخر اشاره و مقایسه ای داریم بین انواع سینک های ظرفشویی با ما همراه باشید:

سینک ظرفشویی توکار :

سینک توکار

اگر در زمره افراد خوش سلیقه هستید، استفاده از سینک ظرفشویی تو کار را پیشنهاد میکنیم. این سبک از سینک‌ها همان طور که از نامشان مشخص است با سینک ظرفشویی رو کار تفاوت دارند. برای یک مقایسه ساده‌تر میتوانیم به فر تو کار و فر رو میزی اشاره کنیم. عموما سینک ظرفشویی توکار در زمان کابینت کردن آشپزخانه نصب میشود. پیشنهاد میکنیم در زمان نصب از یک فرد متخصص کمک بگیرید تا با مشکل آب‌بندی زیر سینک مواجه نشوید. این مشکل عموماً زمانی مشاهده میشود که افراد ناشی به درستی سینک را در داخل کابینت نصب نمیکنند. یا اینکه بعد از نصب چسب کاری به شکل دقیق انجام نمیشود. اگر بست‌های زیر سینک ظرفشویی توکار به دقت بسته شود و چسب بعد از یک فشار در اطراف سینک ظرفشویی توکار از زیر کاملا پخش شود، دیگر به هیچ عنوان باد گرفتگی در زیر کابینت خود احساس نخواهید کرد.

باور کنید زیبایی که سینک ظرفشویی توکار به محیط آشپزخانه شما میدهد غیر قابل وصف است. اگر به دنبال دکوراسیون و نمای بهتری هستید از این سبک سینک ظرفشویی حتماً برای جلوه دادن بیشتر به آشپزخانه خود استفاده کنید.  


سینک ظرفشویی زیر کار :

سینک زیرکار

به جای اینکه روی کابینت نصب شود سینک های زیر کار از پایین کابینت نصب میشود این نوع سینک ها نمای بهتری به اشپزخانه شما میدهد و از انجایی که به قسمت زیرین کانتر یا کابینت شما وصل میشود راحت تر تمیز میشود و شما خیلی راحت میتونید کثیفی های اطراف به راحتی بریزید داخل سینک و تمیز کنید این سینک ها نسبتا در بازار قیمت بالاتری دارند .

سینک ظرفشویی رو کار :

سینک روکار

سینک های رو کار برای همه ما یه اسم اشنا و بسیاری از مردم از این سینک ها استفاده میکنند این سینکها روی سطح کانتر یا کابینت شما نصب میشوند نسبت زیبایی این دسته به دسته های قبلی بسیار کمتر است و این سینک ها برای تمیز کردن بخاطر اینکه لبه انها بیرون میزند و از سطح کابینت بالاتر است کمی سخت میشود اما بزرگترین مزیت انها این است که بخاطر نفوذ اب کابینت شما باد نمیکند و این موضع برای بسیاری از خانوم های خانه دار اهمیت دارد و مهم است و به راحتی از این مزیت نمیتوان گذشت اما در نظر داشته باشید که این سینک ها از ظرافت کمتری هم برخوردار هستند.

سینک های کورین :

سینک کورین
سینک های کورین یک پارچه سینکهایی هستند که به صورت سر تا سر از جنس کورین هستند هیچ درزی وجود ندارد و باعث میشود که راحت تمیز شود این جنس خط و خش به سختی نسبت به استیل بر میدارد براقیت خود را به مدت طولانی حفظ میکند اما این سینک بعد از اینکه براقیت خود را از دست میدهند با سمباته و پولیش مجدد مثل روز اول میشود که این عاملی بسیار خوب و مهم است این جنس خاصیت انتی باکتریال و دیرتر و سخت تر کثیفی رو آنها مینشیند و نسبت به استیل خیلی دیر تر کثیف میشود روی این نوع از سینک ها اصلا لک اب باقی نمی ماند شرکت های تولید کننده استیل مدعی هستند که لک آب روی جنس استینلس استیل اصلا نمی ماند اما اینگونه نیست بسیار کم است اما بازهم میماند کورین بر خلاف باور عمومی یک نوع جنس است که سنگ مصنوعی است و از مقادیر شیمیایی به دست می آید و این سینک ها نسبتا از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما این همه مزیت چشم گیر آن باعث میشود که که قیمت آن کمتر به چشم بیای .

جنس کورین بسیار شبیه به گرانیت است و تشخیص آنها از یکدیگر شاید از عهده افراد غیرمتخصص برنیاید اما باید بدانید که کورین یک سنگ طبیعی نیست و تنها حاصل یک شبیه‌سازی استادانه می‌باشد. مواد تشکیل دهنده سینک کورین از ترکیب آلومینیوم تری‌هیدرات و یک مایع اکرلیک به اسم متیل‌متاکریلات است.

از مقایسه مواد اولیه سینک گرانیتی با سینک کورین به این نتیجه میرسیم که مقاومت سینک گرانیتی بالاتر خواهد بود. ماهیت این مواد تشکیل دهنده به گونه ای میباشد که سینک کورین نسبتا سبک تر است.

مزایای سینک های ظرفشویی استیل
:

سینک استیل
سینک های استیل مقاوم هستند.

تمیز کردن این سینک ها آسان است.

قیمت مناسبی دارند.

امکان هماهنگی این نوع سینک با بیشتر دکوراسیون‌ها از جمله مدرن و کلاسیک وجود دارد.

معایب سینک های استیل:

امکان خراشیده شدن این سینک ها وجود دارد.

اگر در شهری زندگی می‌کنید که آب سنگینی دارد، ممکن است دیده شدن لکه‌های آب برایتان آزاردهنده باشد.

سینک ظرفشویی شیشه ای :

سینک شیشه ای
در سینک ظرفشویی شیشه ای، از سکوریت نشکن استفاده می‌شود و قسمت لگن آن از جنس استیل است.

مزایای سینک های شیشه ای:

این سینک ظاهر زیبایی دارد و لکه آب روی آن باقی نمی‌ماند.

معایب سینک های شیشه ای:

سینک شیشه‌ای بیشتر جنبه‌ی فانتزی و تجملی دارد و بهتر است از آن در آشپزخانه‌های شلوغ استفاده نشود. همچنین احتمال ترک برداشتن و شکستن شیشه سینک در اثر فشار وجود دارد.


سینک ظرفشویی کامپوزیت گرانیت:

سینک گرانیت

سینک کامپوزیت گرانیتی از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در برابر خط و خش، ضربه، سایش و ... مقاومت بسیار زیادی دارد. پیوندهای محکمی که بین اجزاء تشکیل دهنده‌ی این نوع سینکها وجود دارد باعث شده تا به قدری مقاومت داشته باشند که مانند سنگ‌های معمولی دچار خردگی یا شکستگی نشوند.

سینک‌های گرانیتی مقاومت بالایی در برابر گرما دارند و میتوانند دمای بالایی تا حدود 276 درجه سانتیگراد یا 530 درجه فارنهایت را تحمل کنند. ممکن است بر اثر فشار زیاد یا ضربه‌های شدید ترک‌هایی در این سینک‌های کامپوزیت گرانیتی ایجاد شود که میتوان با استفاده از اپوکسی پر کننده رنگی آنها را تعمیر کرد. اگر چه سینک‌های گرانیتی دوام زیادی دارند اما برای افزایش طول عمر این سینک‌ها و افزایش نگهداری از آنها، میتوان از جنس استیل برای کف این سینک ها استفاده کرد.

در پایان با مقالات بعدی ما درباره سینک های ظرفشویی همراه باشید تا بتوانید بهترین سینک را برای خانه خود انتخاب کنید امیدواریم که بتوانیم با این مقاله به شما در انتخاب سینک آشپزخانه ایرانی منزل خود کمکی کرده باشیم .

 

 

 

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*
*