نمایش: (6184)

خرید هوشمندانه سینک ظرفشویی

هوشمندانه سینک ظرفشویی بخرید:

یکی از پارامترهای مهم در هر آشپزخانه ای سینک آشپزخانه می باشد.اگرچه شما در سینک ظرف بشویید یا نه باز هم به یک سینک در آشپزخانه نیاز دارید. با اینکه سینک ظرفشویی دارای ظاهر و کارایی ساده ای می باشد اما می توان گفت از تمامی وسایلی که در آشپزخانه وجود دارد بیشتر استفاده می شود.

هنگام خرید سینک ظرفشویی شما باید به پارامترهای مختلفی از قبیل اندازه سینک، تعداد لگن و جنس لگن دقت کنید. سینک ظرفشویی علاوه بر زیبایی در آشپزخانه باید دارای مقاومت کافی برای استفاده شما باشد.

 

 

پس در ابتدا به معرفی انواع جنس سینک ظرفشویی می پردازیم. جنس سینک هایی که در حال حاضر بیشترین تقاضا را در بین متقاضیان دارند میتوان سینک ظرفشویی شیشه ای، گرانیتی و استیل معرفی کرد که بسته به میزان هزینه و کارکرد مخاطبان خاص خود را دارند. نحوه قرارگیری سینک ها هم درون کابینت متفاوت است. نحوه قرارگیری سینک ها رو کار، زیرکار و تو کار هستند.

سینک رو کار به سینکی گفته می شود که روی کابینت قرار میگیرد و بالا و پایین سینک نیز استیل وجود دارد و در نهایت کابینتی نیست. سینک توکار به سینکی گفته می شود که داخل صفحه کابینت قرار میگیرد و در قسمت بالا و پایین سینک کابینت وجود دارد، در این حالت شما باید بعد از شست و شو حتما اطراف سینک را خشک کنید که به سینک آسیبی نرسد. سینک زیرکار از جمله سینک هایی است که از زیر کابینت نصب می شود و اطراف آن را فقط کابینت پوشانده است.

 

 

 

سینک ظرفشویی شیشه ای:

در این نوع سینک های ظرفشویی از شیشه schatt ایتالیا استفاده شده است که در برابر ضربه مقاوم است. این سبنک ها به راحتی با شیشه پاک کن و پارچه تمیز می شوند. علاوه بر این سهولت در تمیزی میتوان به جلوه شیشه بر روی کابینت اشاره کرد.

این سینک ها در ابعاد متفاوت وجود دارند.که در انتخاب ابعاد شما باید به میزان استفاده خودتان توجه کنید. البته لازم به ذکر است که لگن این نوع سینک ظرفشویی استیل است.

از کارخانه هایی که این سینک ها را در ایران تولید می کنند می توان به بیمکث، استیل البرز، میلان وکلایبرگ اشاره کرد.

سینک فوق محصول شرکت بیمکث بوده و مدل BS811 می باشد.

 

 

سینک ظرفشویی گرانیتی:

در این دسته از سینک ها از سنگ گرانیت استفاده شده است و تقریبا 80% به بالا میزان سنگ به کار رفته در این سینک های ظرفشویی می باشد. این سینک های ظرفشویی علاوه بر زیبایی و جلوه‌ی خاص بخشیدن به آشپزخانه شما در برابر فشار و ضربه از مقاومت بالایی برخوردار هستند و در برابر خش و سایش نیز مقاوم هستند.


از کارخانه هایی که این سینک هاراتولید می کنند می توان به الیچی که برند ایتالیایی می باشد وبیمکث اشاره کرد.

سینک فوق محصول شرکت بیمکث بوده و مدل 11620 می باشد.

 

سینک ظرفشویی استیل:

در انتخاب این نوع سینک ظرفشویی باید به نکاتی توجه کرد از قبیل جنس استیل و ضخامت آن یا براق بودن یا نبودن آن. ضخامت این سینک ها متفاوت است که از ورق 4/0 تا 1 سانتی متر در نام های معمولی، نیمه فانتزی، فانتزی وجود دارد.

مسلما هرچه ضخامت ورق سینک بیشتر باشد مقاومت آن در برابر فشار و سنگینی ظروف بیشتر است. سینک های ظرفشویی استیل به دلیل قیمت مناسب و همچنین استفاده از استیل که نشانگر دوام بیشتر است و همینطور تنوع در اندازه لگن  بیشتر مورد پسند همگان است.

سینک های استیل در رنگ نیز با هم متفاوت هستند به این صورت که بعضی از سینک ها براق تر و بعضی مات هستند که به اسطلاح به سینک های براق سینک هایی که آبکاری کروم دارند گفته می شود و کارخانه ی تولید کننده آن اخوان می باشد.

 

 

سینک فوق محصول شرکت اخوان است و مدل 310 می باشد.

 
از کارخانه های تولید کننده سینک های مات می توان استیل البرز را نام برد.

سینک فوق محصول شرکت استیل البرز می باشد و مدل 815 روکار می باشد.

 

 

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*
*