نمایش: (1204)

دلیل کیفیت و فروش بالای شیرآلات قهرمان

جناب آقای قهرمان نیکجو مالک ومدیرعامل شرکت شیرآلات قهرمان از دهه ی60 پادر عرصه ی تولید به صورت کارگاهی با 20 کارگر گذاشت. ایشان با صرف هزینه ی شخصی و پشتکار و پشتوانه نیروی تحت امر خود توانسته امروز خود را تبدیل به بزرگترین تولید کننده ی شیرآلات در خاورمیانه نماید.

در دهه های 70 و 80 بسیاری از بنک داران و پخش کنندگان با دیدن این ظرفت از تولید در کشور به فکر احداث کارخانه های عظیم در شهرها بخصوص در تهران افتادند ولی غافل از اینکه مردم هیچ وقت کیفیت و خدمات بالای این شرکت و مدیر عامل شایسته را از یاد نمیبرند و دهان به دهان شروع به تبلیغات ناخواسته برای این شرکت میکنند.

همین تبلیغات باعث شد تا رغیب اصلی شیرآلات قهرمان یعنی شیرآلات بهداشتی شیبه جای خود در بازار را کم ببیند وکلا کنار بکشد تا قهرمان به اولین و بزرگترین شرکت در ایران تبدیل شود.

شرکت قهرمان با دارا بودن نمایندگی های بزرگ خود توانست بزگترین شبکه توضیع شیرآلات در ایران را داشته باشد و در کنار این نمایندکی ها برای آسایش بیشتر مصرف کنندگان نمایندگانی جهت خدمات پس از فروش قهرمان منصوب نماید.

فروشگاه ما در سال1391 که در جنوب غربی تهران فعالیت داشت روزی به مشتری ای شیلنگ توالتی با چند دست شیرآلات قهرمان از ما تهیه کرد. بعد از دو روز تماس گرفت و ما را زیر بدترین انتقادات قرار داد که در آخر گفت این همه تبلیغ کردید و من دو میلیون جنس محصولات قهرمان خریدم ولی شیلنگ توالتش واشر نداد(آن زمان قیمت آن واشر در حدود50تومان یعنی500 ریال بود)من با خیلی آرامش توجیهش کردم وشماره خدمات قهرمان رو به اون عزیز دادم.

بعد از گدشت 6 ماه آن مشتری آمد و سلامی کرد و عذر خواهی کرد و من هنوز به جا نیاورده بودمشون که گفت من فلانی هستم.بعد که دید یک مقدار آزرده خاطر شدم دوباره از من دلجویی کرد و گفت بعد از این که شما شماره خدمات قهرمان33895010 را دادید با آنجا تماس گرفتم و ماجرا را توضیح دادم وگفتند تا12 ساعت آینده ما برای شمابایک پیک این واشر رو میفرستیم تا شما از محصولات ما ناراضی نباشید.(فاصله ی کارخونه تا محل نصب شیرآلات تقریبا65 کیلومتر بود).من همه ی این حرف ها رو مثل یک شوخی میگرفتم و گفتم یک بار دیگر به این محصول اطمینان میکنم.ساعت8.30 دقیقه ی فردا بود که من داشتم آماده میشدم برم سرکار که زنگ خانه به صدا درآمد.آیفون رو برداشتم گفتند منزل... ومن پاسخ مثبت دادم و گفتند از شرکت قهرمان یک واشر آورده ام .اولش فکر کردم که خواب میبینم ولی وقتی رفتم جلوی در دیدم بله یک پیک یک واشر به من داد ویک رضایت نامه و رسیدی که به همراه داشت رو امضا کردم و آن واشر رو تحویل گرفتم. من از یه طرف خیلی ناراحت بودم و از طرفی خیلی خوشحال. خوشحال به خاطر ایت که جنس با کیفیت و خدمات پس از فروشی مثل قهرمان انتخاب کرده بودم و نارحت بابت اون برخورئ بئ خودم باشما که اومدم عذر خواهی و تشکرکنم.

این داستان کوچکی بود از خدمات گسترده ی شیرآلات قهرمان که برای خود ما اتفاق افتاده بود که برایتان توصیف کردیم.

باید به همچین تولید کننده ای افتخار کرد وقدر آن رو دانست.

(1)
  • مریم نیکنام 1398-07-06

    همیشه به این فکر میکنم چرا بعضی ها از نظر اقتصادی خیلی قوین . موفقیت آدما همیشه آدمو خوشحال میکنه . تبریک میگم به آقای قهرمان نیکجو بخاطر موفقیت بزرگشون . اگه بتونم یه زمانی بتونم هزینه ساخت فیلم مستند رو داشته باشم از شما فیلم مستند میسازم تا نشون بدم یک انسان چطور میتونه قدمهای بزرگ هم برای خودش هم برای مردم برداره .

    خدا قوت
    مریم نیکنام از اردبیل . انجمن فیلم سازی سینما جوان

    پاسخ مدیر:

    سلام وقت بخیر.

    ممنون بابت نظرات مثبت و حمایتتون. شرکت هودینگ برای شما آرزوی موفقیت روزافزون دارد.

دیدگاه خود را بنویسید
*
*
*