3 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

توالت فرنگی گلسار مدل گل آرا

این محصول توالت فرنگی شرکت گلسار فارس می باشد با نام گل آرا از نوع 2 تکه با آکس 26 سانتیمتر می باشد . قیمت توالت فرنگی گل آرا درجه یک با مخزن و پیچ نصب همراه با دکور و مکانیزم و درب دوبل در نظرگرفته شده است .

نا موجود
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

چینی بهداشتی گلسار

  • نام محصول » توالت فرنگی
  • برند » گلسار فارس Golsar Fars
  • مدل » گل آرا
  • رنگ » سفید 
  • جنس درجه یک
     
    ویژگی های توالت فرنگی گلسار مدل GolAra:
    خروجی سیفون : خروجی به کف
    سیستم فلاش دو زمانه
    نوع در نشیمن : آرام بند
    آکس تخلیه : 26 سانتی‌متر

امروزه وجود توالت فرنگی در هر خانه ای ضروری می باشد. توالت زمینی یا ایرانی باعث فشار آمدن به زانو ها و پا ها می گردد. به توصیه پزشکان استفاده از این توالت ها برای افراد سالمند و دارای ناراحتی های خاص توصیه نمی شود. بنابراین استفاده از یک توالت فرنگی مناسب و راحت در خانه یا اداره یا هر مکان دیگری از اهمیت بالایی بر خوردار می باشد. در لحظه ورود به هر خانه یکی از مواردی که برای شما مهم است ، نوع چینی بهداشتی به کار رفته در سرویس و حمام می باشد. شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس تولید کننده و عرضه کننده محصولات با کیفیت و متنوع می باشد. توالت فرنگی گلسار مدل گل آرا از نوع دو تکه و با آکس تخلیه ۲۶ سانتی متر می باشد.

ابعاد این توالت فرنگی ۸۱*۳۵٫۵*۶۸ سانتی متر و سایز آن ۷۰ است. توالت های فرنگی دو تکه در واقع نسل قدیمی توالت های یک تکه می باشند. این توالت ها از نظر حجم ، بزرگ تر از انواع یک تکه هستند. با این حال برخی افراد ترجیح می دهند از این نوع توالت های فرنگی استفاده نمایند. این توالت فرنگی در سه درجه برای مشتریان تولید و عرضه می گردد.

چینی بهداشتی گلسار دارای تنوع بسیار بالایی در محصولات می باشد. این شرکت علاوه بر تولید توالت فرنگی ، محصولاتی هم چون توالت وال هنگ ، توالت زمینی ، روشویی پایه دار ، روشویی نیم پایه ، روکابینتی ، زیرسنگی ، زیردوشی ، بیده و …. را عرضه نموده است.

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها