گارانتی 7 روزه برگشت کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت ‏‌های هودینگ بوده است و هودینگ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در فروشگاه هودینگ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند  دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند . همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف هودینگ همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، فروشگاه هودینگ 7 روز  فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

با توجه به اینکه مشتریانی که از طریق آنلاین اقدام به ثبت سفارش می کنند، امکان بررسی حضوری محصولات قبل از خرید را ندارند، ممکن است تحت شرایطی نیاز به مرجوع کردن کالا داشته باشند. فالنیک با درنظرگرفتن این نیاز، تحت شرایط زیر و پس از تایید کارشناسان خود، کالای مرجوعی را پذیرفته و در اسرع وقت وجه ان را عودت خواهد داد.

  1.  توجه داشته باشید که قبل از هرگونه اقدامی برای عودت کالا، بایستی مراتب به اطلاع کارمندان بخش فروش هودینگ رسانده شود و با هماهنگی ایشان کالا عودت گردد.
  2. کلیه کالاهای عودتی بایستی در بسته بندی اصلی خود به همراه فاکتور و کلیه ملحقات آن ارسال گردد. جعبه بسته بندی کالا بایستی سالم باشد و هیچ گونه اثر پارگی، مخدوش کردن، نوشته، برچسب و یا هر علامت دیگری بر روی جعبه نبایستی وجود داشته باشد.
  3. کلیه ملحقات همراه کالا مثل دفترچه راهنما، کابل، CD و ... بایستی همراه کالا عودت شوند. 
  4. درصورتیکه کالا همراه با هدیه ارسال شده باشد، هدیه نیز باید عودت گردد. 
  5. درصورتیکه محرز شود اشکال به وجود امده از جانب هودینگ بوده است، هزینه حمل کالای عودت شده، با ارائه بارنامه و قبض پستی، به مشتری عودت خواهد شد.

 مواردی که تحت پوشش ضمانت 7 روزه قرار می گیرند:

 اشکال و یا ایراد فنی :

مشتریان محترم تا 7 روز پس از دریافت کالا مهلت دارند تا از کالای مورد نظر استفاده نموده و در صورت وجود اشکال و یا ایراد فنی مراتب را به اطلاع کارشناسان واحد خدمات پس از فروش رسانده و با هماهنگی ایشان اقدام به عودت کالا نمایند.
توجه داشته باشید که اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست و خطای کاربری ایجاد شده باشد تحت پوشش قرار نمی گیرد: اشکالات ایجاد شده در اثر حمل و نقل، نصب و راه اندازی، تنظیمات دستگاه، استفاده در شرایطی غیر از دستورالعمل کارخانه سازنده و یا موارد مشابه ، جزء خطاهای کاربری محسوب می شوند.


 مغایرت :

درصورتی که کالای دریافتی با درخواست شما مغایرت داشته باشد بایستی ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا، با واحد خدمات پس از فروش هودینگ هماهنگ نمایید. درصورتیکه مغایرت کالا را بتوان از روی جعبه و بدون بازکردن بسته بندی تشخیص داد، بایستی کالا بصورت اولیه و بدون بازکردن پلمپ و بسته بندی کالا ، عودت داده شود. در غیراینصورت، کالا در بسته بندی اصلی خود به همراه فاکتور و کلیه ملحقات آن بایستی عودت شود.


 آسیب ظاهری :

مشتریانی که کالاهایی با آسیب دیدگی ظاهری دریافت می کنند، مدت 24 ساعت مهلت دارند تا مراتب را به اطلاع واحد خدمات پس از فروش هودینگ برسانند. این کالاها نیر بایستی همراه با جعبه و کلیه ملحقات آن ارسال گردد.
درصورتیکه آسیب دیدگی ظاهری در اثر حمل و نقل باشد، بایستی کالا به همان شکلی که تحویل مشتری شده است به همراه صورتجلسه شرکت حمل کننده ارسال گردد. 

انصراف از خرید :

در صورتیکه مشتری از خرید خود منصرف شود بایستی یا قبل از ارسال کالا ، مراتب را به اطلاع واحد خدمات پس از فروش هودینگ برساند.

 عودت وجه و یا تعویض کالا

پس از دریافت کالای مرجوعی و تایید کارشناسان هودینگ، دراکثر موارد طی همان روز و حداکثر تا 14 روز کاری، مبلغ کالا عودت خواهد شد. زمان ذکر شده اغلب به دلیل تاخیرات بانکی و خطاهای مرسوم درنظرگرفته شده است.


درصورتی که مشتری تمایل داشته باشد که کالای جایگزین دریافت کند، پس از مرجوع کردن کالا و عودت وجه آن، بایستی درخواست مجدد ثبت شود.
قابل ذکر است که هودینگ هیچگونه مسئولیتی در برابر نوسات قیمت طی مدت فرایند مرجوع نمودن کالا نمی پذیرد و عین مبلغ فاکتور به مشتری عودت خواهد شد.


 آدرس ارسال کالا :

مشتریان گرامی پس از هماهنگی با واحد فروش هودینگ، بایستی کالای خود را به آدرس زیر ارسال نمایند :
تهران - خیابان 15 خرداد غربی - کوچه بادامچی- کوچه تابش- ساختمان فراز - پلاک 8 - واحد 3
 تلفن :  02155593774 , 02155698717