31 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

توالت فرنگی گلسار مدل پلاتوس

این محصول توالت فرنگی شرکت گلسار فارس می باشد با نام پلاتوس ابعاد این توالت فرنگی 75.5*41.5*72.5 سانتی متر است. این توالت دارای خروجی 10 سانتی متر می باشد. خروجی سیفون این توالت فرنگی به کف است.

نا موجود
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

چینی بهداشتی گلسار

  • نام محصول » توالت فرنگی
  • برند » گلسار فارس Golsar Fars
  • مدل » پلاتوس Plautus
  • رنگ » سفید 
  • جنس درجه یک
     
    ویژگی های توالت فرنگی گلسار مدل پلاتوس:

امروزه وجود توالت فرنگی در هر خانه ای ضروری می باشد. توالت زمینی یا ایرانی باعث فشار آمدن به زانو ها و پا ها می گردد. به توصیه پزشکان استفاده از این توالت ها برای افراد سالمند و دارای ناراحتی های خاص توصیه نمی شود. بنابراین استفاده از یک توالت فرنگی مناسب و راحت در خانه یا اداره یا هر مکان دیگری از اهمیت بالایی بر خوردار می باشد. در لحظه ورود به هر خانه یکی از مواردی که برای شما مهم است ، نوع چینی بهداشتی به کار رفته در سرویس و حمام می باشد. شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس تولید کننده و عرضه کننده محصولات با کیفیت و متنوع می باشد. توالت فرنگی گلسار مدل پلاتوس از نوع یک تکه و با آکس تخلیه 19 سانتی متر می باشد.

ابعاد این توالت فرنگی 75.5*41.5*72.5 سانتی متر است. این توالت دارای خروجی 10 سانتی متر می باشد. خروجی سیفون این توالت فرنگی به کف است. این توالت فرنگی در سه درجه برای مشتریان تولید و عرضه می گردد. توالت های فرنگی یک تکه در واقع نسل جدید توالت های دو تکه می باشند. این توالت ها از نظر حجم ، کوچک تر از انواع دو تکه هستند. بیشتر افراد ترجیح می دهند از این نوع توالت های فرنگی استفاده نمایند.

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها