36 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

توالت فرنگی گلسار مدل یونیک

این محصول توالت فرنگی شرکت گلسار فارس می باشد با نام یونیک  دارای سیستم تخلیه  توربوجت یا سه شوتینگ و سیستم فلاش 2 زمانه
و آکس تخلیه  18 سانتیمتر

نا موجود
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

چینی بهداشتی گلسار

  • نام محصول » توالت فرنگی
  • برند » گلسار فارس Golsar Fars
  • مدل » یونیک unique
  • رنگ » سفید 
  • جنس درجه یک
     
    ویژگی های توالت فرنگی گلسار مدل یونیک :

سیستم تخلیه : توربوجت یا سه شوتینگ
سیستم فلاش : دو زمانه
آکس تخلیه : 18 سانتیمتر
اندازه خروجی : 6 سانتیمتر
نوع درب نشیمن : آرام بند
نوع خروجی : خروجی به کف
طول : 690 میلیمتر
عرض : 380 میلیمتر
ارتفاع : 700 میلیمتر

توالت فرنگی گلسار فارس مدل یونیک با طراحی منحصر بفرد ، كیفیت و زیبایی بی نظیر و كاركرد مطمئن در سایز 69 سانتیمتر و یک تکه تولید گردیده است.گلسار سیستم فلاش دو زمانه را بر روی این توالت فرنگی تعبیه کرده تا بتوان به صورت انتخابی کل آب موجود در منبع را تخلیه کرد یا نصف آن را، که باعث کاهش مصرف آب میشود. آکس تخلیه توالت فرنگی یونیک 18 سانتیمتر و بصورت توربوجت یا سه شوتینگ می باشد . حجم آب مصرفی توالت فرنگی گلسار فارس در هر تخلیه 6 لیتر است که امروزه با وضعیت خشكسالی های مستمر در منطقه که یكی از رایج ترین روش های كاهش هزینه های مربوط به پساب نیز ، كاهش مصرف آب تا حد ممكن و جلوگیری از اسراف و صرفه جویی در مصرف خانوارمی باشد .

یکی از انواع سیستم های تخلیه، سیستم تخلیه توربوجت با روش شوتینگ ریم‌جت (Rim-Jet) می باشد. سیستم توربوجت کاملا مانند واترجت عمل می کند و تنها تفاوت آنها در آبریز می باشد که به جای آبریز معمولی، دو کانال شستشوی ریم‌جت همزمان در بالای کاسه، تعبیه شده است. در سیستم توربوجت به دلیل تخلیه همزمان دورشویی کاسه و استفاده از فشار آب قوی از سه کانال ریم‌جت (یک عدد در عمق کاسه و دو عدد در بالای کاسه) عمل تخلیه سریعتر و با مصرف آب کمتری نسبت به دیگر سیستم ها انجام می شود.



دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها