3 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیرآلات آبشار قهرمان

 شیرآلات قهرمان مدل آبشار شامل محصولات زیر می باشد :

شیر آفتابه آبشار قهرمان / شیر دوش آبشار قهرمان / شیر روشویی آبشار قهرمان / شیر ظرفشویی آبشار قهرمان

موجود
73,790,000 ریال
تخفیف 11,810,000 ریال
61,980,000 ریال

محتویات بسته

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت قهرمان

شیرآلات بهداشتی قهرمان

 این ست شیرآلات قهرمان شامل محصولات زیر هست :

1-شیر آفتابه آبشار قهرمان

کارتریج استفاده شده در شیر توالت (آفتابه) آبشار 1 سدال اسپانیا و از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است که آبکاری نیکل کروم با ضخامت 15 میکرون شده است.شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. اندازه ی خروجی شیر توالت (آفتابه) در قسمت خروجی شلنگ 25 میلی متر و طول دسته ی آن 11 سانتی متر می باشد.

2-شیر دوش آبشار قهرمان

کارتریج استفاده شده در شیر حمام آبشار 1 سدال اسپانیا و از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است که آبکاری نیکل کروم با ضخامت 15 میکرون شده است.شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. اندازه ی خروجی شلنگ شیر حمام 20 میلی متر و طول دسته ی آن 11 سانتی متر می باشد.

3-شیر روشویی آبشار قهرمان

کارتریج استفاده شده در شیر روشویی آبشار 1 سدال اسپانیا و از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است که آبکاری نیکل کروم با ضخامت 15 میکرون شده است.شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. اندازه ی شیر روشویی فلت در قسمت آبریز تا سینک 22 سانتی متر و طول دسته ی آن 11 سانتی متر می باشد. لوازم جانبی که در داخل کارتن موجود می باشد شامل نعلی ، واشر نعلی ،دو پیچ و مهره بلند ، واشر اورینگ ، دوعدد شیلنگ پیستوار حصیری 50 سانتی است.

4-شیر ظرفشویی آبشار قهرمان 

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی آبشار 1 رویال سدال اسپانیا و از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است. بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است که آبکاری نیکل کروم با ضخامت 15 میکرون شده است.شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. اندازه ی شیر ظرفشویی در قسمت آبریز تا سینک 40 سانتی متر و طول دسته ی آن 11 سانتی متر می باشد. لوازم جانبی که در داخل کارتن موجود می باشد شامل نعلی ، واشر نعلی ،دو پیچ و مهره بلند ، واشر اورینگ ، دوعدد شیلنگ پیستوار حصیری 50 سانتی است.

ویژگی ها

ویژگی های شیر روشویی

نوع علم روشویی : علم ثابت
اندازه پایه روشویی : علم پایه کوتاه

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

ویژگی های شیر دوش / توالت

سمت دستگیره اهرم : اهرم سمت وسط

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : بسته شیرالات (ست 4 تایی )
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها

مقالات مرتبط