2 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

تابه چدن نالینو مدل فاهیتا 2 نفره Fajita

تابه‎‌ی گریل چدن «نالینو» مدل «Fajita» یک تابه‌ی چدنی با زیره‌ی چوبی بوده که برای آماده‌کردن یک وعده غذای سالم بهترین گزینه است. این تابه سطحی شیاردار دارد که در حین پخت باعث می‌شود خطوطی زیبا و تیره روی مواد غذایی ایجاد شود.
برای استفاده از این تابه کافی است آن را روی حرارت قرار دهید و بعد از اینکه کاملا داغ شد، مواد غذایی را داخل آن بچینید

نا موجود

اطلاعات بیشتر

 تابه چدن نالینو مدل فاهیتا 4 پارچه  Fajita

این روزها، غذاهای گریل‌شده از توجه و استقبال بالایی برخوردارند. این نوع غذاها که بدون هیچ روغنی آماده می‌شوند، برای مبتلایان به بیماری قلبی، فشار خون بالا و چربی خون بهترین گزینه خواهند بود. برای پخت غذاهای گریل‌شده ظروف متنوعی در بازار موجود است.

تابه‎‌ی گریل چدن «نالینو» مدل «Fajita» یک تابه‌ی چدنی با زیره‌ی چوبی بوده که برای آماده‌کردن یک وعده غذای سالم بهترین گزینه است. این تابه سطحی شیاردار دارد که در حین پخت باعث می‌شود خطوطی زیبا و تیره روی مواد غذایی ایجاد شود.

(این تابه را بصورت تکی هم میتوانید خریداری کنید اما شرکت پانیذ سازان دانا پک ۲ تایی آنرا برای صرفه بیشتر مشتریان با قیمت پایینتر در نظر گرفته است)


برای استفاده از این تابه کافی است آن را روی حرارت قرار دهید و بعد از اینکه کاملا داغ شد، مواد غذایی را داخل آن بچینید. به همین شکل می‌توانید انواع گوشت مرغ، ماهی و گوشت قرمز را با کمک این تابه بپزید. با وجود دسته‌های تعبیه‌شده در طرفین این ظرف بلندکردن و جابه‌جایی آن بسیار آسان خواهد بود.

نکته‌ی قابل‌توجه در این تابه وجود زیره‌ی چوبی است که مانع از سوختن ناگهانی سطحی می‌شود که تابه را روی آن قرار می‌دهید. تابه‌ی گریل «پی اس دی» با کیفیت ساخت بسیار مطلوب یکی از بهترین گزینه‌ها برای طبخ غذایی سالم و بدون روغن است. این محصول کاربردی کمک می‌کند تا انواع مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن بپزید و برای خانواده و مهمان سرو کنید.

 
اگر رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنید که نیازمند آماده‌کردن غذایی بدون روغن است، ما به شما این تابه‌ی استاندارد را پیشنهاد می‌کنیم.
نکاتی که برای بالا بردن عمر ظروف چدن باید رعایت کنید:

    ظروف چدن را به یکباره خنک نکنید(شوک حرارتی باعث صدمه به ظرف می شود)
    از ضربه زدن و پرت کردن آن پرهیز کنید
    در ماشین ظرفشویی نشویید
    از اشیا ابزار نوک تیز و فلزی و زبر هنگام پخت یا شستشو بپرهیزید
    در جای مرطوب یا خیس به مدت طولانی نگهداری نکنید


تعداد پارچه

4 پارچه | 2 عدد تابه گریل فاهیتا | 2 عدد زیره چوبی

ابعاد

طول تابه با دسته: 24.7 و ارتفاع تابه: 2 سانتی‌متر

وزن

وزن یک تابه: 1280 گرم /وزن 2 تابه:2560 گرم

جنس بدنه

چدن

جنس روکش

دیسکاور

درب

ندارد

تعداد دسته

دو عدد

جنس دسته

چدن

قابلیت استفاده در

آتش, اجاق گاز, روی ذغال, فر

گارانتی

24 ماهه طلایی پانیذ سازان دانا

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها

مقالات مرتبط