نمایش: (27980)

معرفی بهترین قابلمه های چدنی

بهترین مارک قابلمه خارجی و ایرانی

وقتی قرار است یک غذای عالی، درجه یک، با کیفیت  و سالم از این  آشپزخانه بیرون بیاید عوامل زیادی دست به  دست هم می دهند که این موارد عبارتند از: مواد اولیه خوب، مهارت بالا، تجربه و در آخر ظروف حرفه ای و با کیفیت. در این  مطلب قصد داریم در مورد برند های معتبر خارجی قابلمه های گرانیتی خارجی صحبت کنیم. شناختن بهترین سرویس قابلمه به شما کمک  میکند که هزینه ی مورد نظر خود را به  صورت  هوشمندانه تر و صحیح تر مصرف کنید. به عنوان مثال داشتن قابلمه نسوز یکی از بهترین  گزینه هاست که امروزه در خرید ها به  یکی از اولویت ها تبدیل شده است. در ادامه  در این مطلب سرویس قابلمه گرانیتی که  به شما معرفی می کنیم، برند هایی پیش رو امتحان خود را پس داده اند و بی شک  انتخاب های خیلی خوبی هستند.

برند سرویس قابلمه فلورانس ایتالیا

راحتی، زیبایی، دوام، کیفیت، سلامت و راحتی استفاده  به  شما کمک می کند که بهترین  غذاها را بپزید. از طرفی این برند یکی از بهترین ها در زمینه تولید لوازم خانگی است که لوازم آشپزخانه چشمگیر این  افتخار را دارد که با سابقه  بالا در واردات و پخش لوازم خانگی فلورانس ایتالیا به  راحتی و با خیال تخت در خصوص کیفیت و اصل بودن جنس می توانید همه ی محصولات برند فلورانس ایتالیا از جمله سرویس قابلمه گرانیتی، کتری و قوری های فلورانس، اتو های فلورانس میتوان نام برد.

 

سرویس قابلمه برند یونیک unique

 یونیک unique به معنی خاص و بی همتاست. ویژگی های کلیدی این  برند عبارتند از: "نوآوری در محصولات و قیمت های عالی"

آشپزی برای بسیاری افراد در نگاه اول کار راحتی به نظر نمی رسد اما راه حل هایی وجود دارد که افراد آماتور را حرفه ای تر نشان دهد . عوامل زیادی در کنار هم باید جمع شود تا غذای مورد نظر به ‌صورت حرفه‌ای به نظر آید؛ عواملی مانند جنس لوازم آشپزی، تعداد آن‌ها و البته تجربه و تخصص آشپزی.



بهترین برندهای سرویس قابلمه تفال - T- fal
یکی از مشخصه های بارز این سرویس قابلمه این می باشد که دارای نقطه حرارت بالایی است و براحتی به شما نشان می دهد که قابلمه گرمای بهینه ای دارد. روکش داخلی این سرویس ضدخش و بسیار بادوام می باشد بطوریکه می توان از ظروف فلزی در آن نیز استفاده کرد. اگر نمی خواهید قابلمه ها را خودتان بشویید ، می توانید در ماشین ظرف شویی نیز قرار دهید چون آسیبی به آنها وارد نمی شود. با این سرویس قابلمه مطلوب ترین پخت و پز امکان پذیر خواهد بود.

قابلمه چدن

قابلمه چدن و پوشش چدنی ظروف محصولی است که بعد از پوشش تفلون مطرح شد. چدن آلیاژی است شامل کربن، آهن و سیلسیوم که در قابلمه های چدنی بر روی آلومینیوم خالص پرس می شود. از آنجا که قابلمه های تفلون سرطان زا شناخته شدند صنعت تولید قابلمه توانست قابلمه های چدنی را جایگزین این ظروف کند. پوشش چدنی این ظروف بر روی آلومینوم مانع از ورود مواد سمی به غذا می شود. حسن  قابلمه های چدنی این است که حرارت در کف قابلمه یکسان پخش می شود و حتی می توان آنها را در فر نیز قرار داد. البته قابلمه های چدنی مزایای بسیاری دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

مزایای قابلمه های چدن

  • ارزان بودن
  • شستشوی آسان
  • امکان قرار گرفتن در فر
  • مقاومت در برابر حرارت
  • مقاومت در رنگ
  • عدم نیاز به روغن زیاد
  • نگهداشتن گرما به مدت زیاد
  • سلامت بیشتر نسبت به تفلون

معایب قابلمه های چدنی

  • تنوع رنگ کمتر نسبت به تفلون
  • وزن زیاد

قابلمه چدن اصل

متأسفانه قابلمه چدن تقلبی به وفور در بازار به چشم می خورد. این قابلمه ها از آلیاژ آلومینیوم هستند با پوششی شبیه به چدن که متاسفانه موجب ناسالمی غذا می شوند. در ادامه به ذکر برخی نکات برای تشخیص قابلمه چدن اصل در هنگام خرید می پردازیم.

  • وزن سبک قابلمه تقلبی نسبت به قابلمه چدن اصل
  • قابلمه های چدن سطوح خیلی صیقل شده ندارند
  • چسبیدن آهنربا به قابلمه های چدن اصل
  • تنها در رنگ های تیره تولید می شوند

 

بهترین مارک سرویس قابلمه چدن

قیمت قابلمه چدن

قیمت قابلمه چدنی نسبت به قابلمه سرامیکی و قابلمه گرانیتی بسیار پائین تر بوده و مقرون به صرفه است. قابلمه های چدن در ابعاد متنوعی عرضه می شوند و از همین رو قیمت متفاوتی دارند. اما اگر با قیمت بسیار ارزان در مورد این محصول برخورد کردید احتمال تقلبی بودن این ظروف را بدهید، زیرا عده ای سود جو قابلمه های تفلون را با رنگ های روغن و سیلیکونی پوشش می دهند و با قیمتی ارزان تر از قیمت چدن اصل می فروشند.

بنابراین در هنگام خرید از برندهای معتبر که مطابق با قوانین و استانداردهای روز محصولات خود را تولید می کنند خرید کنید. چرا که ارزان خریدن همیشه صرفه جویی نیست و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را بر سلامت شما وارد کند.

قابلمه نالینو

در آخر می توان به برند پرطرفدار وبا کیفیت نالینو اشاره کرد، این برند یکی از برندهای ایرانی محسوب می شود که دارای کیفیت بالا است.از دیگر مزیت های این برند می توان به رویه ی ضد خش این محصول اشاره کرد و مزیتی که در این قابلمه ها وجود دارد شست وشوی آسان این قابلمه ها است.

بدنه بسیار ضخیم این محصول رو در برابر ضربه مقاوم کرده و همینطور کفی شیار دار این محصول باعث پخش یک نواخت حرارت در این محصول می شود. همینطور با این امکان دیگر نیازی به استفاده از شعله پخش کن نیست.

روکش کاملا نچسب در این محصول باعث استفاده حداقل از روغن در این نوع از قابلمه شده است که برند نالینو را محصول با کیفیت ایرانی می توان معرفی کرد.

 

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*
*