2 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر دوش راسان مدل پریمو کروم

شیر دوش راسان مدل پریمو دارای آبکاری کروم و بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج و 5 سال ضمانت می باشد سری شیر آلات پریمو با بهره گیری از فناوری نوین آبکاری تحت خلاء یا PVD  تولید می شود.

  • کروم براق (Shiny Chrome) کروم براق (Shiny Chrome)
موجود
36,590,000 ریال
تخفیف 4,020,000 ریال
32,570,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت راسان

شیرآلات بهداشتی راسان

  • نام محصول : شیرآلات بهداشتی
  • جنس محصول : شیر دوش ، شیر حمام
  • مدل : پریمو Primo
  • رنگ : کروم Chrome
  • برند : راسان Rassan
  • دارای ۵ سال ضمانت
  • دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش
  • بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج
  • دارای آبکاری کروم
  • دارای دو عدد لنگی و پولکی پشت شیر
    این شیر به صورت اورجینال کارخانه راسان می باشد و علم دوش یا همان علم یونیکا ندارد .
  • دارنده استاندارد اتحادیه اروپا

سری شیرآلات پریمو، سری شیر آلات ساختمانی و دکوراتیو جدید راسان است. این سری از پنج قطعه شیر سینک، شیر روشویی پایه کوتاه و پایه بلند، شیر دوش و شیر آفتابه تشکیلو به سبک شیر آب های کلاسیک طراحی شده است.  سری پریمو با دسته ای به شکل بال فرشتگان، یاد آور یگانگی، پاکی و نهایت زیبایی بی نظیر عالم پریان است.

سری شیر آلات پریمو با بهره گیری از فناوری نوین آبکاری تحت خلاء یا PVD (مخفف عبارت physical  vapor deposition به معنی تصعید فیزیکی بخار) تولید می شود. سيستم پوشش دهي فيزيكي در خلا، نوعي پوشش دهي نانو است كه در محفظه دستگاه با استفاده از گازهاي خنثي، فلز هدف را بخار كرده و با استفاده از جريان برق، فلز هدف روي قطعه كار بصورت لايه اي بسيار مقاوم مي نشاند. این تکنولوژی منحصر به فرد نواقص آبکاری حوضچه ای مثل آلودگی محیط زیست را برطرف نموده و در برابر سایش، خراشیدگی، کدر شدن بر اثر استفاده از محلولهای شیمیایی مقاوم است.

شیرآلات در ارتباط مداوم با مهم ترین ماده زندگی بخش انسانها، آب هستند به همین دلیل بهداشتی بودنشان بسیار حائز اهمیت است. سری شیرهای پریمو راسان، با رعایت تمامی اصول و قواعد استاندارد و حتی در برخی موارد بیش از حدود تعیین شده، کاملا بهداشتی است. از آنجا که سلامت مصرف کنندگان همواره دغدغه اصلی گروه صنعتی راسان بوده است با نظارت همه جانبه کارشناسان و متخصصان کنترل کیفی بر روی تمامی خط تولید آن هم به صورت تمام وقت، تلاش می کنیم محصولاتی ضامن سلامتی مصرف کنندگان تولید و عرضه نمائیم.

سری پریمو با طراحی کلاسیک اولین شیر آب های اهرمی پایه بلند را با انعطاف مدرنیته در هم آمیخته است و محصولی متناسب با استفاده کاربر امروزی آفریده است. شیر آب های پریمو در نهایت ظرافت و زیبایی، جریانی صاف و یکپارچه آب زلال را به دستان شما می سپارد و آسودگی خیال اعضای خانواده را به ارمغان می آورد.

شیر سینک ظرفشویی پریمو  به محیط آشپزخانه زیبایی و گرمای طراوت بخش خورشید می بخشد. چرخش 180 درجه ای علم شیر سینک پریمو کمک می کند تمامی نقاط سینک، تحت سیطره شیر آب باشد و برای شستشو نقطه ای دور از دسترس باقی نمی گذارد. دسته ی اهرمی خوش دست شیر سینک در کنار پایه قرار گرفته که به راحتی باز و بسته می شود و دمای آب را برای شستشوی بهتر قابل تنظیم می نماید.

گروه صنعتی شیرآلات بهداشتی راسان با سالهای متمادی فعالیت در حوزه شیرآلات ساختمانی به خوبی با سلایق و روحیات مصرف کننده ایرانی آشنایی دارد. از این رو با ارائه دو طراحی متفاوت برای شیر روشویی به این تفاوت سلیقه احترام گذارده است. شیر روشویی پایه کوتاه ثابت و شیر روشویی پایه بلند این حق انتخاب را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد که با توجه به خواسته و نیاز منزل خود محصول دلخواهش را تهیه کند و حتی در انتخاب روشویی آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

در یک سرویس بهداشتی هیچ چیز بیشتر از یک ست هماهنگ از شیرآلات، تقارن و زیبایی را ایجاد نمی کند. شیر آفتابه  پریمو با هماهنگی بی نظیر در طراحی و رنگ با شیر روشویی، بخش زیادی از بار هارمونی فضا را به دوش می کشد.

تنوع تولیدات و محصولات راسان به حدی است که همیشه می توان انواعی که باهم هماهنگی خوبی دارند را از میانشان پیدا کرد. از این نظر نگران ست کردن شیر دوش پریمو با علم دوش نباشید. سری یونیکا کروم ، تینا کروم و آرام کروم همگی با شیر دوش پریمو هماهنگ شده و آرامش منحصر به فردی را به فضای حمام ساتع می کند.

مشخصات فنی سری پریمو کروم به صورت زیر است:

مشخصات و ویژگی های فنی محصولات سری پریمو  - شیرآلات راسان
مشخصات

وزن

(گرم)

ارتفاع تا آبریز

(سانتی متر)

ارتفاع تا دسته

(سانتی متر)

جنس

خروج آب دبی

(لیتر)

نوع آبکاری
شیر روشویی102012/520برنج13کروم
شیر روشویی پایه بلند14052735برنج12کروم
شیر سینک12053040برنج12کروم
شیر آفتابه1275--برنج14کروم
شیر دوش1705--برنج14کروم

ویژگی ها

ویژگی های شیر دوش / توالت

سمت دستگیره اهرم : اهرم سمت وسط

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : حمام (دوش)
ویژگیهای دیگر شیر : شیر آفتابه پریمو محصول جدید تولید شده شرکت راسان Rassan می باشد که وزن آن 1705 گرم و جنس بدنه آن از برنج و نوع آبکاری کروم می باشد .
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها