1 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیرآلات پریمو شیری طلایی راسان

 شیرآلات جدید راسان Rassan مدل پریمو شامل محصولات زیر می باشد :

شیر آفتابه پریمو شیری طلا راسان / شیر دوش پریمو شیری طلا راسان / شیر روشویی پریمو شیری طلا راسان / شیر ظرفشویی پریمو شیری طلا راسان

موجود
142,360,000 ریال
تخفیف 15,660,000 ریال
126,700,000 ریال

محتویات بسته

  • شیر آفتابه راسان مدل پریمو شیری طلایی
    27,590,000 ریال 31,000,000 ریال
    1 x

    شیر آفتابه راسان مدل پریمو دارای آبکاری شیری و بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج و 5 سال ضمانت می باشد سری شیر آلات پریمو با بهره گیری از فناوری نوین آبکاری تحت خلاء یا PVD  تولید می شود. سيستم پوشش دهي فيزيكي در خلا، نوعي پوشش دهي نانو است كه در محفظه دستگاه با استفاده از گازهاي خنثي، فلز هدف را بخار...

    27,590,000 ریال 31,000,000 ریال
    ارزان شد!
    موجود
  • شیر دوش راسان مدل پریمو شیری طلایی
    37,210,000 ریال 41,810,000 ریال
    1 x

    شیر دوش راسان مدل پریمو دارای آبکاری شیری و بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج و 5 سال ضمانت می باشد سری شیر آلات پریمو با بهره گیری از فناوری نوین آبکاری تحت خلاء یا PVD  تولید می شود.

    37,210,000 ریال 41,810,000 ریال
    ارزان شد!
    موجود
  • شیر روشویی راسان مدل پریمو شیری طلایی
    27,350,000 ریال 30,730,000 ریال
    1 x

    شیر روشویی راسان مدل پریمو دارای آبکاری شیری و بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج و 5 سال ضمانت می باشد سری شیر آلات پریمو با بهره گیری از فناوری نوین آبکاری تحت خلاء یا PVD  تولید می شود.

    27,350,000 ریال 30,730,000 ریال
    ارزان شد!
    موجود
  • شیر ظرفشویی راسان مدل پریمو شیری طلایی
    34,550,000 ریال 38,820,000 ریال
    1 x

    شیر ظرفشویی راسان مدل پریمو دارای آبکاری شیری و بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج و 5 سال ضمانت می باشد سری شیر آلات پریمو با بهره گیری از فناوری نوین آبکاری تحت خلاء یا PVD  تولید می شود.

    34,550,000 ریال 38,820,000 ریال
    ارزان شد!
    موجود

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت راسان

شیرآلات بهداشتی راسان

  • مدل : پریمو Primo
  • رنگ : شیری طلایی 
  • برند : راسان Rassan
  • دارای ۵ سال ضمانت
  • دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش
  • بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج
  • دارنده استاندارد اتحادیه اروپا

سری شیرآلات پریمو، سری شیر آلات ساختمانی و دکوراتیو جدید راسان است. این سری از پنج قطعه شیر سینک، شیر روشویی پایه کوتاه و پایه بلند، شیر دوش و شیر آفتابه تشکیلو به سبک شیر آب های کلاسیک طراحی شده است. درخشش طلایی براق این شیر آب موجی از اصالت، شکوه و لوکس بودن را به ذهن می آورد که متناسب خانه هایی با این سبک چیدمان و دکوراسیون است. سری پریمو با دسته ای به شکل بال فرشتگان، یاد آور یگانگی، پاکی و نهایت زیبایی بی نظیر عالم پریان است.

سری شیر آلات پریمو با بهره گیری از فناوری نوین آبکاری تحت خلاء یا PVD (مخفف عبارت physical  vapor deposition به معنی تصعید فیزیکی بخار) تولید می شود. سيستم پوشش دهي فيزيكي در خلا، نوعي پوشش دهي نانو است كه در محفظه دستگاه با استفاده از گازهاي خنثي، فلز هدف را بخار كرده و با استفاده از جريان برق، فلز هدف روي قطعه كار بصورت لايه اي بسيار مقاوم مي نشاند. این تکنولوژی منحصر به فرد نواقص آبکاری حوضچه ای مثل آلودگی محیط زیست را برطرف نموده و در برابر سایش، خراشیدگی، کدر شدن بر اثر استفاده از محلولهای شیمیایی مقاوم است.

شیرآلات در ارتباط مداوم با مهم ترین ماده زندگی بخش انسانها، آب هستند به همین دلیل بهداشتی بودنشان بسیار حائز اهمیت است. سری شیرهای پریمو راسان، با رعایت تمامی اصول و قواعد استاندارد و حتی در برخی موارد بیش از حدود تعیین شده، کاملا بهداشتی است. از آنجا که سلامت مصرف کنندگان همواره دغدغه اصلی گروه صنعتی راسان بوده است با نظارت همه جانبه کارشناسان و متخصصان کنترل کیفی بر روی تمامی خط تولید آن هم به صورت تمام وقت، تلاش می کنیم محصولاتی ضامن سلامتی مصرف کنندگان تولید و عرضه نمائیم.

سری پریمو با الهام از پرهای طلایی پاک ترین پریان، طراحی کلاسیک اولین شیر آب های اهرمی پایه بلند را با انعطاف مدرنیته در هم آمیخته است و محصولی متناسب با استفاده کاربر امروزی آفریده است. شیر آب های پریمو در نهایت ظرافت و زیبایی، جریانی صاف و یکپارچه آب زلال را به دستان شما می سپارد و آسودگی خیال اعضای خانواده را به ارمغان می آورد.

شیر سینک ظرفشویی پریمو با رنگ درخشان طلایی براق به محیط آشپزخانه زیبایی و گرمای طراوت بخش خورشید می بخشد. چرخش 180 درجه ای علم شیر سینک پریمو کمک می کند تمامی نقاط سینک، تحت سیطره شیر آب باشد و برای شستشو نقطه ای دور از دسترس باقی نمی گذارد. دسته ی اهرمی خوش دست شیر سینک در کنار پایه قرار گرفته که به راحتی باز و بسته می شود و دمای آب را برای شستشوی بهتر قابل تنظیم می نماید.

گروه صنعتی شیرآلات بهداشتی راسان با سالهای متمادی فعالیت در حوزه شیرآلات ساختمانی به خوبی با سلایق و روحیات مصرف کننده ایرانی آشنایی دارد. از این رو با ارائه دو طراحی متفاوت برای شیر روشویی به این تفاوت سلیقه احترام گذارده است. شیر روشویی پایه کوتاه ثابت و شیر روشویی پایه بلند این حق انتخاب را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد که با توجه به خواسته و نیاز منزل خود محصول دلخواهش را تهیه کند و حتی در انتخاب روشویی آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

در یک سرویس بهداشتی هیچ چیز بیشتر از یک ست هماهنگ از شیرآلات، تقارن و زیبایی را ایجاد نمی کند. شیر آفتابه طلایی براق پریمو با هماهنگی بی نظیر در طراحی و رنگ با شیر روشویی، بخش زیادی از بار هارمونی فضا را به دوش می کشد.

تنوع تولیدات و محصولات راسان به حدی است که همیشه می توان انواعی که باهم هماهنگی خوبی دارند را از میانشان پیدا کرد. از این نظر نگران ست کردن شیر دوش پریمو با علم دوش نباشید. سری یونیکا طلایی، تینا طلایی و آرام طلایی همگی با شیر دوش پریمو هماهنگ شده و آرامش منحصر به فردی را به فضای حمام ساتع می کند.

مشخصات فنی سری پریمو شیری طلایی به صورت زیر است:

مشخصات و ویژگی های فنی محصولات سری پریمو طلایی - شیرآلات راسان
مشخصات

وزن

(گرم)

ارتفاع تا آبریز

(سانتی متر)

ارتفاع تا دسته

(سانتی متر)

جنس

خروج آب دبی

(لیتر)

نوع آبکاری
شیر روشویی102012/520برنج13پودری استاتیک + pvd طلا
شیر روشویی پایه بلند14052735برنج12پودری استاتیک + pvd طلا
شیر سینک12053040برنج12پودری استاتیک+ pvd طلا
شیر آفتابه1275--برنج14پودری استاتیک +pvd طلا
شیر دوش1705--برنج14پودری استاتیک + pvd طلا

  • دارای استاندارد اروپا و ایران
  • دارای گواهی ایزو ۹۰۰۱
  • خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور
  • دارای ۵ سال ضمانت
  • دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش
  • بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج
  • دارای ۲ عدد شلنگ پیستوار حصیری
  • دارای آبکاری طلایی با درجه میکرون بالا
  • شیرالات راسان را با هلوگرام و ضمانت نامه معتبر از فروشگاه هودینگ دریافت کنید .
  • تمام قطعات اصلی و اورجینال کارخانه میباشد .

ویژگی ها

ویژگی های شیر روشویی

نوع علم روشویی : علم ثابت
اندازه پایه روشویی : علم پایه کوتاه

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

ویژگی های شیر دوش / توالت

سمت دستگیره اهرم : اهرم سمت وسط

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : بسته شیرالات (ست 4 تایی )
ویژگیهای دیگر شیر : شیر ظرفشویی وزن 1205 گرم , اندازه 30 cm ارتفاع تا آبریز و 40 cm ارتفاع تا دسته │ شیر روشویی وزن 1020 گرم , اندازه 12/5 cm ارتفاع تا آبریز و 20 cm ارتفاع تا دسته │ شیر دوش وزن 1705 گرم │ شیر آفتابه وزن 1275 گرم
رنگ شیرآلات : رنگ شیری طلا(Ivory Gold)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها