12 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-119

هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-119 (طرح خمیده) از جنس بدنه استیل و شیشه و پنل مشکی در سایز 90 سانت تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و فیلتر آلومینیومی و سنسور دود و ریموت کنترل و کلید لمسی می باشد .

  • 90
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات استیل البرز

لوازم آشپزخانه استیل البرز

برای تهویه ی هوای گرفته ی منازل و آشپزخانه استفاده از هود امری ضروری می باشد. هود وسیله ای است که جهت از میان بردن بخار و بوی پخت و پز در آشپزخانه استفاده می شود، هواکش آشپزخانه که به آن هود نیزگفته می شود. استیل البرز یکی ازبزرگترین کارخانه های تولید کننده لوازم و تجهیزات آشپزخانه می باشد که تولید به هود مدل SA-119کرده است.

شکل این هود از دسته‌ی هودهای شومینه‌ای مورب است که به زیبایی دیوار پشت را پوشش داده است. موتور این هود توربو است به این معنی است که قدرت مکش این هود 300-900 متر مکعب برآورد شده است که نشانگر مکش و تخلیه بخار فوق العاده قوی است. برای روشنایی گاز و بهتر دیده شدن قابلمه و ظروف روی گاز، چراغ های LED استفاده شده است. عرض این هود 90 سانتی متر است که مناسب جاگذاری در بالای گازهای 90 سانتی متر و کوچکتر است. این هود دارای ریموت کنترل می باشد.

از نظر ایجاد صدا و مزاحمت برای مصرف کننده نشان کم صدایی را در کارنامه خود دارد. پنل تنظیمات و کنترل این هود به صورت لمسی است برای کنترل دستگاه و صفحه نمایش این هود LCD است. پنل لمسی این دستگاه در سمت وسط هود قرار دارد. جنس مواد به کار رفته در این هود شیشه سکوریت- استیل ضد زنگ می باشد. دارای سنسور حساس به دود و حرارت می باشد.

دارای 2 عدد فیلتر آلومینیومی (3 لایه) می باشد که قابل شست و شو می باشد. تعداد موتور در این محصول یک عدد می باشد. دارای گارانتی به مدت 2 سال می باشد. این محصول دارای ریموت کنترل هم می باشد.

ویژگی ها

ابعاد

طول : 90
عرض : 50

سایر مشخصات محصول

نوع هود : شومینه ای
طرح هود : خمیده
ریموت کنترل :
صفحه نمایش :
سنسور دود و گاز :
نوع کلید هود : الکترونیکی
نمای ظاهری هود : شیشه استیل
قدرت مکش موتور هود : 900 متر مکعب در ساعت
نوع فیلتر مصرفی هود : فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
مشخصات موتور هود : دارای موتور 5 سرعته
وضعیت جک :
رنگ هود : مشکی استیل
لامپ روشنایی هود :
ویژگیهای دیگر هود : مجهز به فن فلزی و بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ،دارای دو عدد لامپ LED،با دو فیلتر آلومینیومی و دریچه ی پلاستیکی ،توان مصرفی (وات) 165،دارای گواهی نامه استاندارد ایمنی ایران و 24 ماه گارانتی شرکت استیل البرز
نوع صفحه نمایش : LCD

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها