5 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

هود استیل البرز مدل sa-415


•روشنایی: 2X1 W
•میزان صدای موتور: 55-70 (dB(A
•میزان مکش:550-900 m³/h
•جنس: ورق استیل ضد زنگ و شیشه سکوریت
•تعداد دور موتور: 8
•مدل کلید: لمسی - لغزشی
•نوع فیلتر: آلومینیومی (قابل شستشو) و فیلتر ذغالی

تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات استیل البرز

لوازم آشپزخانه استیل البرز

یکی از ضروریات هر آشپزخانه، وجود بوی مطبوع در آن است. پخت و پز در آشپزخانه نیازمند هود مناسب است. هودی که بتواند با صدای کم، بوی غذا را از آشپزخانه به صورت کامل خارج کند. امروزه هودها در مدل های متنوع با رنگ های مختلف تولید می شوند. هود آشپزخانه در انواع شومینه ای، مورب، جزیره، مخفی، زیرکابینتی و یکپارچه عرضه می شوند. هود آشپزخانه استیل البرز مدل SA-۴۱۵ از نوع مورب با رنگ مشکی و از جنس شیشه می باشد.

استیل البرز یکی از برترین تولیدکنندگان و صادرگنندگان تجهیزات آشپزخانه در خاورمیانه می باشد. این شرکت توانسته است به طور مناسب به نیازهای مشتریانش پاسخگو باشد.

سایز این هود ۶۰ سانتی متر می باشد. این هود دارای موتور ۸ دور و سیستم کاهنده صدا است. فیلتر ذغالی از اقلام اضافی همراه این مدل می باشد. این مدل هم شامل فیلتر آلومینیومی با قابلیت شست و شو و هم فیلتر ذغالی است. در فضاهایی که امکان خروجی دودکش برای شما میسر نیست، می توانید از فیلتر ذغالی استفاده نمایید. صفحه کلید این هود به صورت لمسی است.

هودهای استیل البرز دارای ۲۴ ماه ضمانت هستند. این هود ها شامل ۱۰ سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشند. هودهای استیل البرز دارای استاندارد اروپا و ایران هستند. برای نصب هود می بایست با واحد خدمات تماس حاصل نمایید. لطفا به هیچ عنوان اقدام به نصب آن به غیر از طریق خدمات استیل البرز نفرمایید.

ویژگی ها

ابعاد

طول : 60
عرض : 50

سایر مشخصات محصول

نوع هود : هود کج (شیبدار)
طرح هود : مورب
ریموت کنترل :
سنسور دود و گاز :
نوع کلید هود : لمسی
نمای ظاهری هود : شیشه‌ مشکی
قدرت مکش موتور هود : 900 متر مکعب در ساعت
نوع فیلتر مصرفی هود : فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
مشخصات موتور هود : دارای موتور 8 سرعته
وضعیت جک :
رنگ هود : مشکی
لامپ روشنایی هود :
ویژگیهای دیگر هود : مجهز به فن فلزی و بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ،دارای دو عدد لامپ LED،با 3 فیلتر آلومینیومی کربنی و دریچه ی پلاستیکی ،توان مصرفی (وات) 170،مجهز به جک خودکار ،دارای گواهی نامه استاندارد ایمنی ایران و 24 ماه گارانتی شرکت استیل البرز

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها