14 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

هود شومینه ای کن مدل پادنا سفید

هود شومینه ای کن مدل پادنا رنگ سفید با نمای مورب ( هود کج ،شیب دار) دارای ریموت کنترل ، تایمر و پنل لمسی در ابعاد 90  سانتیمتر تولید می شود .

  • 90
  • سفید
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت کن

محصولات لوازم خانگی کن

 اولین تولید کننده هود در ایران
دارای استاندارد ایزو ۹۰۰۱
دارای ۲۴ ماه ضمانت و یک عمر خدمات پس از فروش
فروش در بازارهای خارجی همچون کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا
دارای استاندارد ایران و اروپا
قابلیت نصب فیلتر ذغالی.

گروه لوازم خانگی کن، در راستای تامین آرامش و آسایش و ایمنی هم میهنان عزیز و همچنین سایر گشورهای جهان، تامین تمامی تجهیزات آشپزخانه را برای داخل و خارج از کشور هدف گذاری کرده است و برای تامین نیاز بانوی مشکل پسند و شیک پسند ایرانی گام بسیار مهمی را برداشته و با ایجاد نو آوری در محصولات آشپزخانه اقدام به تامین محصولاتی مدرن و متفاوت در تجهیزات آشپزخانه نموده است.

این شرکت اقدام به تولید هود کن مدل padna کرده است که در نوع خود بی نظیر است.این هود در رده هودهای مورب و شومینه ای قرار می گیرد. هود مورب علاوه بر طراحی شکیل و زیبا قابلیت پوشش دهی دیوار پشت خود را نیز دارد.اندازه ی این هود در دو سایز 60 و 90 سانتی متر است که مناسب قرارگیری در بالای گازهای 90 سانتی متر است.شکل این هود چهار گوش برجسته است.

محل مکش هوا به صورت چهار ضلعی و کمی برجسته است که در وسط دستگاه قرار دارد و این هود قدرت مکشی برابر با 700 متر مکعب هوا در ساعت را دارد. پنل نمایشی و کنترل لمسی هود در قسمت میانی و بالای دستگاه قرار دارد.این دستگاه مجهز به چراغ های SMD است که روشنایی قابل ملاحظه ای دارد و ماندگاری طولانی تری نسبت به چراغ های معمولی دارد.

موتور این هودها توربو با تکنولوژِی ایتالیا ساخته شده است که این هودها را جزو کم صدا ترین هودهای موجود در بازار کرده است. حلزونی موجود در این هودها ساخته شده با مواد نسوز جهت نظافت آسان است همچنین فیلتر های این هود ها قابلیت شست و شوی آسان را دارد و به راحتی از هود برای شست و شو جدا می شود. تحمل دمایی تا 155 درجه سانتی گراد را نیز دارد.

دارای ریموت برای کنترل از راه دور می باشد ودر 2 رنگ مشکی و سفید برای زینت بخشی به آشپزخانه ی ایرانی موجود می باشد.

یک هود شومینه ای که بسیار با کیفیت و اگر به دنبال خرید این مدل هستید اصلا وقت را تلف نکنید و باید بدانید که به روی یک مدل بسیار با کیفیت دست گذاشته اید این مدل دارای موتور توربو با تکننولوژی سوپر سایلنس ایتالیا است یعنی یک موتور توربو که به سرعت و قدرت 700 متر مکعب بر ثانیه هوا را از خود عبور میدهد و کاملا بیصدا که این صدا در نهایت به 63 دسی بل بر ثانیه میرسد همچنینی حلزونی آن از نسوز است و از جنس پرپیلین الیاف دار است که این بازدهی را چند برابر میکند در مجموع هود کن مدل پادنا از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است

ویژگی ها

ابعاد

طول : 90
عرض : 50

سایر مشخصات محصول

نوع هود : هود کج (شیبدار)
طرح هود : مورب
ریموت کنترل :
صفحه نمایش :
سنسور دود و گاز :
نوع کلید هود : لمسی
نمای ظاهری هود : شیشه سفید و استیل
قدرت مکش موتور هود : 700 متر مکعب در ساعت
نوع فیلتر مصرفی هود : فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
مشخصات موتور هود : دارای موتور 4 سرعته
وضعیت جک :
رنگ هود : سفید
لامپ روشنایی هود :
ویژگیهای دیگر هود : هود شومینه مورب سفید , دارای موتور توربو با تکنولوژی ایتالیا، دارای تایمر و سنسور و صفحه کلید لمسی و فیلتر آلومینیومی و نورپردازی با دو چراغ SMD کم مصرف,پروانه و موتور حلزونی (مواد نسوز پروپیلن الیاف دار جهت نظافت آسان) بسیار کم‌صدا
نوع صفحه نمایش : LCD

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

دانلود

راهنمای هود کن بخش اول
فایل pdf راهنمای استفاده از هودهای کن بخش اول
دانلود (1.98M)
راهنمای هود کن بخش دوم
فایل pdf راهنمای استفاده از هودهای کن بخش دوم
دانلود (1.69M)

برچسب ها