45 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

هود شومینه ای کن مدل تاچ Touch مشکی

هود شومینه ای تاچ شیشه ای کن با ظاهر خمیده دارای تایمر و ریموت کنترل در سه اندازه 90 و 80 و 60 سانتیمتر و در رنگهای استیل و مشکی و تیتانیوم با کنترل پنل لمسی تولید شده است .

  • 60
  • 80
  • 90
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت کن

محصولات لوازم خانگی کن

در آشپزخانه های امروزی به هنگام پخت و پز بو و بخار در خانه بسیار منتشر می شود به همین سبب استفاده از هود امری اجتناب ناپذیر است.

در ایران هود آشپزخانه همواره با نام هودکن شناخته شده و نام کن را همیشه با خود یدک می کشد. این شرکت اقدام به تولید هود کن مدل touch کرده است که در نوع خود بی نظیر است. این هود در رده هودهای شومینه ای قرار می گیرد.اندازه ی این هود در سه سایز60-80-90 سانتی متر است که مناسب قرارگیری در بالای انواع گازها را دارد.

موتور این هودها توربو با تکنولوژِی ایتالیا ساخته شده است که این هودها را جزو کم صدا ترین هودهای موجود در بازار کرده است. حلزونی موجود در این هودها ساخته شده با مواد نسوز جهت نظافت آسان است همچنین فیلتر های این هود ها قابلیت شست و شوی آسان را دارد و به راحتی از هود برای شست و شو جدا می شود. تحمل دمایی تا 155 درجه سانتی گراد را نیز دارد.

این دستگاه مجهز به چراغ های SMD است که روشنایی قابل ملاحظه ای دارد و ماندگاری طولانی تری نسبت به چراغ های معمولی دارد.محل مکش هوا به صورت چهار ضلعی و در زیر دستگاه قرار دارد و این هود قدرت مکشی برابر با 700 متر مکعب هوا در ساعت را دارد. پنل نمایشی و کنترل لمسی هود در قسمت جلویی دستگاه قرار دارد که دسترسی را بسیار آسان کرده است.

دارای ریموت برای کنترل از راه دور می باشد ودر 3 رنگ تیتانیوم و استیل وشیشه دودی برای زینت بخشی به آشپزخانه ی ایرانی موجود می باشد. با طراحی منحصر به فرد شیشه ای دوسر خم برای مطابقت بیشتر با آشپزخانه مدرن ایرانی.

 

اولین تولید کننده هود در ایران
دارای استاندارد ایزو ۹۰۰۱
دارای ۲۴ ماه ضمانت و یک عمر خدمات پس از فروش
فروش در بازارهای خارجی همچون کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا
دارای استاندارد ایران و اروپا.

ویژگی ها

ابعاد

طول : ابعاد 90،80،60
عرض : 50

سایر مشخصات محصول

نوع هود : شومینه ای
طرح هود : خمیده
ریموت کنترل :
صفحه نمایش :
سنسور دود و گاز :
نوع کلید هود : لمسی
نمای ظاهری هود : شیشه دودی و استیل
قدرت مکش موتور هود : 700 متر مکعب در ساعت
نوع فیلتر مصرفی هود : فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
مشخصات موتور هود : دارای موتور 2 سرعته
وضعیت جک :
رنگ هود : مشکی
لامپ روشنایی هود :
ویژگیهای دیگر هود : هود شومینه رنگ مشکی شیشه دودی, دارای موتور توربو با تکنولوژی ایتالیا، دارای صفحه کلید لمسی و فیلتر آلومینیومی و نورپردازی SMD کم مصرف,پروانه و حلزونی موتور بسیار کم‌صدا

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

دانلود

راهنمای هود کن بخش اول
فایل pdf راهنمای استفاده از هودهای کن بخش اول
دانلود (1.98M)
راهنمای هود کن بخش دوم
فایل pdf راهنمای استفاده از هودهای کن بخش دوم
دانلود (1.69M)

برچسب ها