هود شومینه ای اخوان

خانوم ها معمولا بیشترین کسانی هستند که با آشپزخانه سروکار دارند وآشپزی برایشان لذت بخش است.زنان وقتی غذا درست میکردند معمولا از بویی که به مشامشان میرسید ناراضی و همیشه به دنبال راه حلی برای این بودنددر قدیم در گوشه ی آشپزخانه ها لوله ای به عنوان هواکش بود.کم کم هواکش هایی که با آرمیچرها کار میکردند، دراختیار مردم قرارگرفت.اما تقریبا نیم قرن است که دیگر هیچ وقت خبری از بوی ناشی از غذاهای سرخ کردنی و غیره در این محیط نیست و خانم ها لذت بیشتری از آشپزی خود میبرند.کارخانه اخوان موفق به تولید محصولی از قبیل هود اخوان شد که با موتوری قوی و برقی کار و تقریبا بوی غذا را جذب خود میکنند و اکثرا هنگام آشپزی احساس تنفس راحت می کنند،زیرا بویی استشمام نمیشود.محصولات اخوان یکی از پرفروش ترین نوع هستند،زیرا از تخفیفات ویژه ای برخوردارند و خدمات پس از فروش و گارانتی اخوان امکان تعمیر و تعویض و دیگر خدمات محصولات اخوان رادر اختیار ما قرار میدهد. ولیست قیمت هود اخوان و مدل های هود اخوان در سایت ما موجود است .
انواع هودهای شومینه ای اخوان را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید.

نمایش 13 - 24 از 80 آیتم
  • هود اخوان مدل h51-mf

    هود اخوان مدل H51-mf  از نوع : شومینه ای با موتور فلزی در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی ، دارای لامپ SMD با درخشندگی بیشتر و  20 ماه گارانتی شرکت اخوان می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود اخوان مدل h61-mf

    هود اخوان مدل H61-mf  از نوع : شومینه ای با موتور فلزی در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی ، دارای لامپ SMD با درخشندگی بیشتر و  20 ماه گارانتی شرکت اخوان می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود اخوان مدل h61 سایز 60 سانت

    هود اخوان مدل H61 از نوع : شومینه ای  در ابعاد 60 سانتی متر با نمای شیشه مشکی ، دارای لامپ SMD با درخشندگی بیشتر و  20 ماه گارانتی شرکت اخوان می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود اخوان مدل h72B-mf

    هود اخوان مدل H72 B-mf  از نوع : شومینه ای با موتور فلزی در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی ، دارای لامپ SMD با درخشندگی بیشتر و  20 ماه گارانتی شرکت اخوان می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای اخوان مدل H1

    هود شومینه ای اچ یک ساخت اخوان تولید ایران دارای ظاهر  شیشه و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای تک موتور 3 دور و کلید فشاری می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H1 G

    هود شومینه ای اچ یک جی H1G ساخت اخوان تولید ایران دارای ظاهر شیشه مشکی و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای تک موتور 3 دور و کلید فشاری می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H4

    هود شومینه ای اچ 4 H ساخت اخوان تولید ایران طرح فلت دارای ظاهر  شیشه مشکی  و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای تک موتور 3 دور و کلید لمسی می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H10

    هود شومینه ای اچ ده H10 ساخت اخوان تولید ایران دارای ظاهر  شیشه و استیل در ابعاد 60 سانتیمتر و دارای تک موتور 3 دور و کلید فشاری می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H11

    هود شومینه ای اچ 11 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر شیشه مشکی و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای تک موتور 3 دور و کلید فشاری می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H11 G

    هود شومینه ای اچ 11 جی H11-g ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر پنل شیشه مشکی کامل و بدنه استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای تک موتور 3 دور و کلید فشاری می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H18

    هود شومینه ای اچ 18 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر شیشه و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای تک موتور 3 دور و کلید فشاری می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H18 G

    هود شومینه ای اچ 18 جی H18 G ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر پنل شیشه مشکی و بدنه استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای تک موتور 3 دور و کلید فشاری می باشد .