هود شومینه ای اخوان

خانوم ها معمولا بیشترین کسانی هستند که با آشپزخانه سروکار دارند وآشپزی برایشان لذت بخش است.زنان وقتی غذا درست میکردند معمولا از بویی که به مشامشان میرسید ناراضی و همیشه به دنبال راه حلی برای این بودنددر قدیم در گوشه ی آشپزخانه ها لوله ای به عنوان هواکش بود.کم کم هواکش هایی که با آرمیچرها کار میکردند، دراختیار مردم قرارگرفت.اما تقریبا نیم قرن است که دیگر هیچ وقت خبری از بوی ناشی از غذاهای سرخ کردنی و غیره در این محیط نیست و خانم ها لذت بیشتری از آشپزی خود میبرند.کارخانه اخوان موفق به تولید محصولی از قبیل هود اخوان شد که با موتوری قوی و برقی کار و تقریبا بوی غذا را جذب خود میکنند و اکثرا هنگام آشپزی احساس تنفس راحت می کنند،زیرا بویی استشمام نمیشود.محصولات اخوان یکی از پرفروش ترین نوع هستند،زیرا از تخفیفات ویژه ای برخوردارند و خدمات پس از فروش و گارانتی اخوان امکان تعمیر و تعویض و دیگر خدمات محصولات اخوان رادر اختیار ما قرار میدهد. ولیست قیمت هود اخوان و مدل های هود اخوان در سایت ما موجود است .
انواع هودهای شومینه ای اخوان را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید.

نمایش 37 - 48 از 80 آیتم
  • هود شومینه ای اخوان مدل H29

    هود شومینه ای اچ 29 جزیره ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور 3 دور و کلید فشاری و دارای ریموت کنترل می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H30

    هود شومینه ای اچ 30 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر شیشه و استیل در ابعاد 60 سانتیمتر و دارای موتور 3 دور و کلید فشاری می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H31

    هود شومینه ای اچ 31 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر شیشه و استیل در ابعاد 60 سانتیمتر و دارای موتور 3 دور و کلید لمسی می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H32 T

    هود شومینه ای اچ 32 تی H32T ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر مورب با نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H32 TS

    هود شومینه ای اچ 32 تی اس H32TS ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر مورب با نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H33

    هود شومینه ای اچ 33  تی ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر مورب با نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H33 TS

    هود شومینه ای اچ 33  تی اس H33TS ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر مورب با نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل  و سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H34 T

    هود شومینه ای اچ 34 تی ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر مورب با نمای شیشه مشکی در ابعاد 80 سانتیمتر و دارای موتور توربو و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H35

    هود شومینه ای اچ 35  ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه دودی و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور معمولی و کلید فشاری و مجهز به ریموت کنترل می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H36

    هود شومینه ای اچ 36 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه دودی و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور معمولی و کلید فشاری می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H37

    هود شومینه ای اچ 37 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر مورب با نمای شیشه و بدنه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور 3 دور و کلید فشاری و مجهز به ریموت کنترل می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H38

    هود شومینه ای اچ 38 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر مورب با نمای شیشه مشکی و  بدنه استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور 3 دور و کلید فشاری و لامپ LED می باشد .