هود شومینه ای اخوان

خانوم ها معمولا بیشترین کسانی هستند که با آشپزخانه سروکار دارند وآشپزی برایشان لذت بخش است.زنان وقتی غذا درست میکردند معمولا از بویی که به مشامشان میرسید ناراضی و همیشه به دنبال راه حلی برای این بودنددر قدیم در گوشه ی آشپزخانه ها لوله ای به عنوان هواکش بود.کم کم هواکش هایی که با آرمیچرها کار میکردند، دراختیار مردم قرارگرفت.اما تقریبا نیم قرن است که دیگر هیچ وقت خبری از بوی ناشی از غذاهای سرخ کردنی و غیره در این محیط نیست و خانم ها لذت بیشتری از آشپزی خود میبرند.کارخانه اخوان موفق به تولید محصولی از قبیل هود اخوان شد که با موتوری قوی و برقی کار و تقریبا بوی غذا را جذب خود میکنند و اکثرا هنگام آشپزی احساس تنفس راحت می کنند،زیرا بویی استشمام نمیشود.محصولات اخوان یکی از پرفروش ترین نوع هستند،زیرا از تخفیفات ویژه ای برخوردارند و خدمات پس از فروش و گارانتی اخوان امکان تعمیر و تعویض و دیگر خدمات محصولات اخوان رادر اختیار ما قرار میدهد. ولیست قیمت هود اخوان و مدل های هود اخوان در سایت ما موجود است .
انواع هودهای شومینه ای اخوان را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید.

نمایش 25 - 36 از 80 آیتم
  • هود شومینه ای اخوان مدل H20

    هود شومینه ای اچ 20 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر شیشه و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای تک موتور 3 دور و کلید لمسی تاچ اسکرین می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H20 G

    هود شومینه ای اچ 20 جی H20 G ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر پنل شیشه دودی و بدنه استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای تک موتور 3 دور و کلید لمسی تاچ اسکرین می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H21

    هود شومینه ای اچ 21 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر مورب و گرد با قطر 74 سانتیمتر با نمای شیشه مشکی و بدنه استیل  و دارای تک موتور 3 دور و کلید لمسی  می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H22

    هود شومینه ای اچ 22 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر شیشه و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای تک موتور 3 دور و کلید فشاری می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H24

    هود شومینه ای اچ 24 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر شیشه و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای تک موتور 3 دور و کلید فشاری می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H25

    هود شومینه ای اچ 25 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر شیشه  پنل مشکی و بدنه استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای تک موتور 3 دور و کلید لمسی می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H26

    هود شومینه ای اچ 26 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر شیشه پنل مشکی و بدنه استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای  موتور 4 دور و کلید فشاری و دارای ریموت کنترل می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H27

    هود شومینه ای اچ 27 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر شیشه پنل مشکی و بدنه استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور 4 دور و کلید لمسی و دارای ریموت کنترل و مجهز به سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H27-4S

    هود شومینه ای اچ 27 چهار اس ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر شیشه مشکی و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور 4 دور و کلید لمسی و دارای ریموت کنترل و مجهز به سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H28

    هود شومینه ای اچ 28 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر شیشه پنل مشکی و بدنه استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور 4 دور و کلید فشاری و دارای ریموت کنترل و مجهز به سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H28-4S

    هود شومینه ای اچ 28 چهار اس ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر شیشه دودی و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور 4 دور و کلید فشاری و دارای ریموت کنترل و مجهز به سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H28 G

    هود شومینه ای اچ 28 جی ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر شیشه دودی و پنل مشکی و بدنه استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور 4 دور و کلید فشاری و دارای ریموت کنترل و مجهز به سنسور می باشد .