2 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

هود شومینه ای اخوان مدل H18 G

هود شومینه ای اچ 18 جی H18 G ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای ظاهر پنل شیشه مشکی و بدنه استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای تک موتور 3 دور و کلید فشاری می باشد .

  • 90
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت اخوان

لوازم آشپزخانه اخوان

هود آشپزخانه اخوان محصولات اخوان - مدل H18-G           
 
  این نوع هود ساخت شرکت اخوان Akhavan و از مدل شومینه ای می باشد و طرح هود بصورت خمیده هست که در ابعاد 90x50 سانتیمتر تولید می شود جنس بدنه و نمای ظاهری آن از شیشه مشکی و استیل می باشد و دارای لامپ نیز می باشد . این هود دارای 20 ماه گارانتی از شرکت اخوان جم می باشد و دارای نشان استاندارد ایران نیز می باشد . از مشخصات دیگر هود میتوان به مجهز بودن به فیلتر آلومینیومی چند لایه و فیلتر ذغالی و پنل کلیدی فشاری نام برد . همچنین این هود داری یک موتور 3 دور با مکش قوی بوده که تولید صدای بسیار کمی دارد .

 اخوان یکی از برندهای موفق در ساخت و تولید لوازم آشپزخانه می باشد . از این جهت موفق که دارای افتخارات بیشماری در صنعت لوازم آشپزخانه می باشد و دارای چندین تندیس از جمله تندیس استاندارد ایران ، تندیس کیفیت سوئیس و اخذ 2 بار تندیس جشنواره ملی قهرمانان صنعت و تندیس اجلاس مدیر شایسته ملی و تندیس برترین تولیدکنندگان را کسب نموده است .
کارخانه صنعتی اخوان در سال 1348 با مجوز وزارت صنایع و معادن تهران تاسیس گردید و  فعالیت تولیدی این گروه بزرگ با تولید قطعات پرسی در صنعت ابزار و تجهیزات مرتبط با ساختمان سازی شروع و با توجه به رشد صنعت ساختمان و نیاز كشور به تولیدات با كیفیت لوازم آشپزخانه ، مجوز تولید سینك ظرفشوئی از جنس استیل را اخذ نموده و با دانش و تجربه بالا این صنعت را توسعه و بهبود بخشید.
 پرس كاری استیل فرایندی تخصصی بوده و با دانش فنی گروه اخوان و بهره مندی از پرس های هیدرولیك تناژ بالا و مدرن ، این مجموعه را به عنوان یكی از قدیمی ترین و با تجربه ترین های متخصص در امر كشش استیل مطرح مینماید .همچنین استفاده از تكنولوژی و تجهیزات روز اروپا باعث تمایز این مجموعه از سایر رقبا شده است.
برنامه ریزی و توسعه گروه اخوان منجر به تنوع بی نظیر محصولات خانگی شامل انواع سینك های ظرفشوئی ، انواع اجاق گاز های مبله و رومیزی استیل و شیشه ای ، انواع فر های گازی و برقی ، انواع هودهای آشپزخانه شده است. اكنون گروه صنعتی اخوان با وسعتی بالغ بر 200000 متر مربع مساحت و سالنهای تولید منحصر به فرد مانند نگینی درخشان در شهرك صنعتی عباس آباد در حال كار بوده و بیش از 700 نفر نیروی كارگری و متخصص به طور مستقیم در آن اشتغال دارند.
شایان ذکر است محصولات گروه صنعتی اخوان در گسترده ترین شبكه فروش و با قویترین سیستم خدمات پس از فروش خدمتگذار هموطنان عزیز میباشد.  
 مهمترین رویكرد و استراتژی این شرکت در حوزه طراحی و تولید ،‌ رضایت مصرف كننده و مشتریان محترم بوده و خواهد بود.به همین منظور كیفیت برتر و كاربری آسان به همراه ایمنی را در اولویت اول تمامی فرایندهای كاری خود در شركت و گروه صنعتی اخوان قرار داده و به آن پایبند هستیم.
همیشه بر این اعتقاد هستیم كه خواسته و نظر مصرف كننده نهایی است كه باعث بقا و ادامه كار و رشد سازمان ها می گردد و با تكیه بر این پشتوانه عظیم است که ما‌ توانسته ایم در حدود نیم قرن در صنعت آشپزخانه ایران حضور داشته باشیم .

ویژگی ها

ابعاد

طول : 90
عرض : 50

سایر مشخصات محصول

نوع هود : شومینه ای
طرح هود : خمیده
ریموت کنترل :
صفحه نمایش :
سنسور دود و گاز :
نوع کلید هود : مکانیکی (فشاری)
نمای ظاهری هود : شیشه استیل
قدرت مکش موتور هود : 700 متر مکعب در ساعت
نوع فیلتر مصرفی هود : فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
مشخصات موتور هود : دارای موتور 3 سرعته
وضعیت جک :
رنگ هود : مشکی استیل
لامپ روشنایی هود :
ویژگیهای دیگر هود : دارای لامپ LED،دودکش بلند تر و قابل تنظیم،قابلیت نصب فیلتر ذغالی ندارد،دارای موتور معمولی،دارای دودکش گرد و دارای 18 ماه گارانتی شرکت اخوان

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

دانلود

راهنمای هود اخوان بخش اول
فایل pdf راهنمای استفاده از هودهای ساخت اخوان
دانلود (1.15M)
راهنمای هود اخوان بخش دوم
فایل pdf راهنمای استفاده هودهای اخوان
دانلود (1.22M)

برچسب ها