4 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

یونیکا کروم ایتالیایی با شلنگ فلزی ایتالیایی قهرمان

  • کروم براق (Shiny Chrome) کروم براق (Shiny Chrome)
موجود
16,690,000 ریال
تخفیف 2,670,000 ریال
14,020,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت قهرمان

شیرآلات بهداشتی قهرمان

امروزه تحقیقات و پژوهش های گسترده ای روی دوش گرفتن و تاثیر آن برا روی بدن انجام شده است. دوش گرفتن برای شروع پر انرژی یک روزامری است که همه ی ما از آن آگاهی کامل داریم. دوش از دیرباز به نحوه ی استفاده از آب در زمان استحمام گفته می شود. به طور کلی دوش نوعی استفاده از آب است که در آن مایع به صورت فشرده آزاد می شود. در این حالت مایع که تحت فشار لوله قرار گرفته تحت تاثیر نیروی گرانش زمین قرار گرفته است و از بالا بر سر فرد در حمام افشانه می شود. یکی از عادات هر روزه ی مردم در این دوران دوش گرفتن و حمام کردن است و علاوه بر آن حمام کردن باعث آراستگی و زیبایی انسان می شود که یکی از ملزومات دین ما می باشد.

برند آشنای قهرمان با 35 سال تجربه در ساخت شیرآلات با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا قابل رقابت با کشورهای پیشرفته نظیر آلمان است. از دیگر تولیدات کارخانه ی محبوب قهرمان میتوان به تولید دوش حمام یونیکا کروم با شلنگ ایتالیایی اشاره کرد.

شکل ظاهری این دوش دایره بوده دارای مزیت متحرک می باشد به این معنا که قابلیت جدا سازی از علم رادارد و امکان استفاده آسان برای مصرف کننده را به همراه دارد. آلیاژ استفاده در این دوش از جنس برنج می باشد و دارای آبکاری نیکل است که رنگ دوش را کروم براق کرده است. قابل تنظیم حالت های مختلف آب ریزی در دوش می باشد. شما میتوانید برای زدودن جرم از سوراخ های این دوش از محلول قابل دسترس سرکه استفاده کنید به این صورت که سر دوش را باز کنید در یک کیسه بیاندازید سپس روی آن به مقدار لازم سرکه بریزید بعد از مدتی با تکان دادن دوش از شر رسوبات و جرم ها راحت شوید.

شلنگ دوش یونیکا کروم دارای طول 150 سانتی متر است ابتدا و انتها شلنگ از برنج استفاده شده و شلنگ آبکاری نیکل شده و رنگ ظاهری محصول کروم می باشد. دارای ضمانت 5 ساله و خدمات پس از فروش تا 15 سال از شرکت قهرمان می باشد.

از افشانه ی آب و سرکه هم بر روی شیر آلات می توانید قطرات و لکه های آب باقی مانده را با استفاده از پارچه به راحتی پاک کنید.

 

ویژگی ها

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : علم یونیکا ( علم دوش)
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها