10 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

یونیکا فلت قهرمان با شلنگ آنتی باکتریال

علم دوش فلت قهرمان شلنگ آنتی باکتریال

  • کروم براق (Shiny Chrome) کروم براق (Shiny Chrome)
موجود
57,100,000 ریال
تخفیف 9,140,000 ریال
47,960,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت قهرمان

شیرآلات بهداشتی قهرمان

آنتی باکتریال ها چیستند؟

مواد آنتی باکتریال یا ضد میکروب موادی هستند که میکروارگانیسم ها را نابود می کند و یا سرعت رشد و نمو آنها را کاهش می دهد. 

شکل ظاهری این دوش مربع بوده دارای مزیت هم ثابت و هم متحرک می باشد یعنی دارای سر دوش ثابت با پهنای 20 سانتی متر و دارای یک تن شور است که می توانید به صورت متحرک از آن استفاده کنید. آلیاژ استفاده در این دوش از جنس برنج می باشد و دارای آبکاری نیکل است که رنگ دوش را کروم براق کرده است. نوع افشانه کردن آب در این دوش به صورت سوزنی می باشد. شما میتوانید برای زدودن جرم از سوراخ های این دوش از محلول قابل دسترس سرکه استفاده کنید به این صورت که سر دوش را باز کنید در یک کیسه بیاندازید سپس روی آن به مقدار لازم سرکه بریزید بعد از مدتی با تکان دادن دوش از شر رسوبات و جرم ها راحت شوید.

از افشانه ی آب و سرکه هم بر روی شیر آلات می توانید قطرات و لکه های آب باقی مانده را با استفاده از پارچه به راحتی پاک کنید.

اما ترکیبات با خاصیت آنتی باکتریال چیستند؟ این ترکیبات می توانند از رشد و نمو باکتری های بیماری زا و در نتیجه از بروز بیماری های فراوانی جلوگیری کنند. با پیشرفت حاصل شده ذر علم و فناوری بشر تصمیم گرفت که از شیوع باکتری های مضر در اطراف خود جلوگیری کند. ترکیبات جدید آنتی باکتریال یا ضد میکروب نانوساختار باعث نابودی باکتری های مضر قبل از ورود به بدن می شوند.  

از جمله روشهای به کارگیری این مواد، استفاده از ضد میکروب در ترکیبات لعاب کاشی و سرامیک های بهداشتی، قطعات پلاستیکی و پلیمری، شیرآلات، البسه و … است.

 

ویژگی ها

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : علم یونیکا ( علم دوش)
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها