3 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیرآلات هامون مات کسری

 شیرآلات کسری Kasra مدل هامون مات شامل محصولات زیر می باشد :

شیر آفتابه هامون مات کسری/ شیر دوش هامون مات کسری/ شیر روشویی هامون مات کسری/ شیر ظرفشویی هامون مات کسری

نا موجود
تخفیف 0 ریال

محتویات بسته

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات کسری

شیرآلات بهداشتی کسری

این ست شیرآلات کسری شامل محصولات زیر هست :

1-شیر آفتابه هامون مات کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر توالت (آفتابه) هامون مات، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 10 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است.

کارتریج استفاده شده در شیر توالت (آفتابه) هامون مات از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است. رنگ بدنه ی این محصول کسری از جنس کروم مات می باشد که به محصول زیبایی و جلوه ای بی نظیر می بخشد.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1380 گرم می باشد.

2-شیر دوش هامون مات کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر دوش هامون مات، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 10 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. در قسمت آبریز اندازه ی آبریز 14 می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر دوش هامون مات از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس کروم مات می باشد که جلوه و زیبایی خاصی به سرویس شما می دهد.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1380 گرم می باشد.

3-شیر روشویی هامون مات کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی روشویی هامون مات، طول دسته آن 10 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. در قسمت آبریز دارای اندازه 11 سانتی متر می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر روشویی هامون مات، از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است. شکل ظاهری این محصول کروم می باشد و سطح محصول دارای رنگ براق می باشد.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1800 گرم می باشد.

4-شیر ظرفشویی هامون مات کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر ظرفشویی هامون مات، طول دسته آن 10 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. اندازه در قسمت آبریز 28 سانتی متر می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی هامون مات، از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس کروم مات می باشد که زیبایی چشم نوازی به این محصول می دهد.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1700 گرم می باشد.

ویژگی ها

ویژگی های شیر روشویی

نوع علم روشویی : علم ثابت
اندازه پایه روشویی : علم پایه کوتاه

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

ویژگی های شیر دوش / توالت

سمت دستگیره اهرم : اهرم سمت چپ

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : بسته شیرالات (ست 4 تایی )
رنگ شیرآلات : رنگ کروم مات (Chrome Matte)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها