4 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر ظرفشویی کسری سری هامون مات

وزن : 1700 گرم
ضخامت آبکاری : 20 میکرون
استاندارد ملی ایران به شماره 6679
استاندارد CE اروپا
ISO 9001 : 2009
5 سال ضمانت کلیه قطعات

  • کروم مات (Chrome Matte) کروم مات (Chrome Matte)
نا موجود
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات کسری

شیرآلات بهداشتی کسری

مسئله ی مهم در زمینه مصرف آب بعد از تولید آب و پاک سازی آن نحوه هدایت تا منزل است که در این بین استفاده از شیرآلات بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است. نیاز انسان به شیر آلات از زمانی آغاز شد که انسان نیاز به استفاده از آب داشت، این نیاز از دسته نیاز هایی است که همیشه انسان با آن روبه رو است. پس برای نگهداری و عدم هدر رفت آب نیاز به استفاده از شیر آلات دارد. شیر آلات برای تنظیم میزان فشار آب و همینطور برای کنترل گرمی و سردی آب استفاده می شوند. از دیرباز تا کنون انسان پیوسته در جهت کنترل آب اقداماتی انجام داده است. از جمله این اقدامات اختراع شیرآلات بوده است.  کارخانه ی شیر آلات کسری یکی از پیشگامان تولید شیر آلات در ایران می باشد که وارد کننده قطعاتی از قبیل کارتریج، روشویی، علم دوش و دیگر قطعات از کشور ایتالیا، جمهوری چک و چین می باشد. یکی از تولیدات این کارخانه که مورد پسند بسیاری از خانواده ها است شیر ظرفشویی هامون مات می باشد.

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر ظرفشویی هامون مات، طول دسته آن 10 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. اندازه در قسمت آبریز 28 سانتی متر می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی هامون مات، از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس کروم مات می باشد که زیبایی چشم نوازی به این محصول می دهد.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1700 گرم می باشد.

 

 

ویژگی ها

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : آشپزخانه (ظرفشویی،سینک)
ویژگیهای دیگر شیر : وزن : 1700 گرم، ضخامت آبکاری : 20 میکرون ،ستاندارد ملی ایران به شماره 6679،استاندارد CE اروپا (ISO 9001 : 2009)،پنج سال ضمانت کلیه قطعات
رنگ شیرآلات : رنگ کروم مات (Chrome Matte)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها