11 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

هود استیل البرز مدلsa-461 سفید

ابعاد هود : 850x315x500 mm 
•روشنایی: 2X0.5 W
•میزان صدای موتور: 58-48 dB)A)
•میزان مکش:700-400 m³/h  
•جنس: شیشه سکوریت سفید
•تعداد دور موتور: 8
•مدل کلید: لمسی
•نوع فیلتر: آلومینیومی 3 لایه (قابل شستشو)-فیلتر کربنی

تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات استیل البرز

لوازم آشپزخانه استیل البرز

وجود بوی نا مطبوع و سرخ کردنی یکی از معضلات هر آشپزخانه ای است. هود وسیله ای است که جهت از میان بردن بخار و بوی پخت و پز در آشپزخانه استفاده می شود، هواکش آشپزخانه که به آن هود نیزگفته می شود. استیل البرز یکی ازبزرگترین کارخانه های تولید کننده لوازم م تجهیزات آشپزخانه می باشد که تولید به هود مدل SA-461 کرده است.

مکش قوی با قدرت 700 متر مکعب و کم صدایی این محصول حائز اهمیت است. پنل تنظیمات و کنترل این هود به صورت لمسی است و در سمت چپ دستگاه قرار دارد و صفحه ی نمایشکر LCD این محصول بر زیبایی این هود افزوده است. فیلتر‌های این هود از آلومینیوم سه لایه ساخته شده که تمیز کردن و شست و شوی آن به راحتی امکان پذیر می کند. شکل ظاهری این هود از دسته‌ی هودهای شومینه ای مورب است نمای این هود از شیشه مشکی ساخته شده است که در برابر حرارت بسیار مقاوم است. 

این هود دارای ریموت کنترل برای کنترل دستگاه ازفاصله دور نیز می باشد که استفاده از دستگاه را برای مصرف کننده بسیار آسان کرده است.هود SA-461 علاوه بر دودکش دارای فیلتر ذغالی است که این امکان را فراهم می کند که در صورتی که جای دودکش موجود نبود بدون نیاز به جای دودکش به کار خود ادامه دهد و هوا را تهویه می کند بدون اینکه هوا را گرم کند. این مدل در 2 رنگ مشکی و سفید موجود می باشد.برای روشنایی گاز و بهتر دیده شدن قابلمه و ظروف روی گاز از دو عدد چراغ های LED استفاده شده است. اندازه این هود 90 سانتی متر است که مناسب جاگذاری در بالای گازهای 90 سانتی متر و کوچکتر است. 

ویژگی ها

ابعاد

طول : 90
عرض : 50

سایر مشخصات محصول

نوع هود : هود کج (شیبدار)
طرح هود : مورب
نوع کلید هود : لمسی
نمای ظاهری هود : شیشه‌ مشکی
قدرت مکش موتور هود : 700 متر مکعب در ساعت
نوع فیلتر مصرفی هود : فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
مشخصات موتور هود : دارای موتور 8 سرعته
رنگ هود : سفید

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها