119 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

هود مخفی کن مدل آرتیما 3

پنل تنظیمات : کلید فشاری

توان مصرفی : 140 وات

میزان صدا 63 - 58 دسی بل

نور پردازی : کم مصرف اس ام دی

موتور : توربو با تکنولوژی ایتالیا

حلزونی : مواد نسوز جهت نظافت آسان و کم شدن صدا

جنس مواد : پروپیلن الیاف دار

قدرت مکش : 700متر مکعب بر ساعت

پروانه و حلزون موتور : کم صدا با تحمل دمایی تا 155 درجه سانتی گراد

  • 70
  • استیل استیل
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت کن

محصولات لوازم خانگی کن

این محصول بصورت توکار نصب میشود به گونه ای گه فقط پنل کلید فشاری قابل رویت است و دارای دکمه های گرد می باشد .

هود کن مخفی مدل آرتیما با سایز 70 سانتی متر تولید می شود و مناسب قرار گیری بالای اجاق گازهایی با طول 70 سانتی متر و کوچکتر است. همچنین صفحه ی مکش این هود آشپزخانه از جنس استیل بوده و مقاوم در برابر زنگ زدگی است. نور مورد نیاز جهت طبخ غذا نیز از طریق دو لامپ ساخته شده با تکنولوژی SMD تامین می شود که دردو طرف فیلترها تعبیه شده اند. صفحه کلید این هود مخفی دارای کلید های فشاری جهت روشن و خاموشی دستگاه ON&OFF، تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش) UP&DOWN و تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ ها) LIGHT است. میزان صدای هود مخفی و هود کشویی به دلیل قرار گیری موتور در یک محفظه فلزی و نصب آن ها داخل کابینت کم است. در این مدل دارای دامنه صوتی 58 تا 63 دسی بل بوده که آشپزی را با آرامش بیشتری همراه خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی مدل Armita می توان به موتور آن با مصرف انرژی 140 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در سه حالت (تعداد دور موتور 3دور) را دارد. قدرت مکش این هود زیبا نسبت به سایر مدلهای مشابه بالا بوده 700 متر مکعب بر ساعت است. نظافت فیلتر آلومینیومی هود کن مخفی یک فیلتر از جنس آلومینیوم بر روی این هود توکار قرار گرفته که دارای دوام زیاد بوده و قابلیت جذب چربی و عدم دخول آن به مسیر خروجی هود (از طریق لوله هود) را دارد. همچنین می توان جهت کارایی بیشتر دستگاه، فیلتر را با آب گرم و صابون یا مواد پاک کننده ملایم شستشو داد و در صورت نیاز تعویض کرد.

اگر به این موضوع علاقه دارید که هود شما مخفی بماند و دیده نشود ما به شما هود مخفی کن مدل آرتیما را پیشنهاد میکنیم که یک موتور توربو بسیار قوی دارد که 700 متر مکعب بر ثانیه قدرت مکش دارد تا هیچ بوی و ذره ای را باقی نگذارد و اجازه خروج از آشپزخانه را ندهد این هود دارای حلزونی و پروانه نسوز است که سوپر سایلنس نیز هست که با تکنولوژِی ایتالیا ساخته شده است و فیلتر آن نیز فلز آلومینیومی یک تکه است که صدا را کمتر میکند و نظافت را راحت تر

ویژگی ها

ابعاد

طول : 70
عرض : 37

سایر مشخصات محصول

نوع هود : مخفی
ریموت کنترل :
صفحه نمایش :
سنسور دود و گاز :
نوع کلید هود : مکانیکی (فشاری)
نمای ظاهری هود : شیشه سفید و استیل
قدرت مکش موتور هود : 700 متر مکعب در ساعت
نوع فیلتر مصرفی هود : فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
مشخصات موتور هود : دارای موتور 4 سرعته
وضعیت جک :
رنگ هود : سفید
لامپ روشنایی هود :
ویژگیهای دیگر هود : هود مخفی استیل , دارای موتور توربو با تکنولوژی ایتالیا، دارای تایمر و صفحه کلید فشاری و فیلتر آلومینیومی و نورپردازی با 2چراغ SMD کم مصرف,پروانه و موتور حلزونی (مواد نسوز پروپیلن الیاف دار جهت نظافت آسان)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

دانلود

راهنمای هود کن بخش اول
فایل pdf راهنمای استفاده از هودهای کن بخش اول
دانلود (1.98M)
راهنمای هود کن بخش دوم
فایل pdf راهنمای استفاده از هودهای کن بخش دوم
دانلود (1.69M)

برچسب ها

مقالات مرتبط