7 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیرآلات مهتاب مشکی کسری

 شیرآلات کسری Kasra مدل مهتاب مشکی شامل محصولات زیر می باشد :

شیر آفتابه مهتاب مشکی کسری/ شیر دوش مهتاب مشکی کسری/ شیر روشویی مهتاب مشکی کسری/ شیر ظرفشویی مهتاب مشکی کسری

نا موجود
تخفیف 0 ریال

محتویات بسته

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات کسری

شیرآلات بهداشتی کسری

این ست شیرآلات کسری شامل محصولات زیر هست :

1-شیر آفتابه مهتاب مشکی کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر توالت (آفتابه) مهتاب مشکی، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 12 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است.

کارتریج استفاده شده در شیر توالت (آفتابه) مهتاب مشکی از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس pvd می باشد که به معنی رنگ تقویت شده روی محصول است که در برابر آب و هوا کاملا سالم باشدو زیبایی خود را حفظ کند.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و 9001 ISO می باشد. وزن این محصول 1605 گرم می باشد.

2-شیر دوش مهتاب مشکی کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر دوش مهتاب مشکی، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 12 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. در قسمت آبریز اندازه ی آبریز 10 می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر دوش مهتاب مشکی از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس pvd می باشد که به معنی رنگ تقویت شده روی محصول است که در برابر آب و هوا کاملا سالم باشدو زیبایی خود را حفظ کند.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و9001 ISO می باشد. وزن این محصول 2055 گرم می باشد.

3-شیر روشویی مهتاب مشکی کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی روشویی مهتاب مشکی، طول دسته آن 12 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. در قسمت آبریز دارای اندازه 10 سانتی متر می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر روشویی مهتاب مشکی، از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس pvd می باشد که به معنی رنگ تقویت شده روی محصول است که در برابر آب و هوا کاملا سالم باشد و زیبایی خود را حفظ کند.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و9001 ISO می باشد. وزن این محصول 1670 گرم می باشد.

4-شیر ظرفشویی مهتاب مشکی کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر ظرفشویی مهتاب مشکی، طول دسته آن 12 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. اندازه در قسمت آبریز 30 سانتی متر می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی مهتاب مشکی، از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس pvd می باشد که به معنی رنگ تقویت شده روی محصول است که در برابر آب و هوا کاملا سالم باشدو زیبایی خود را حفظ کند.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و9001 ISO می باشد. وزن این محصول 1955 گرم می باشد.

ویژگی ها

ویژگی های شیر روشویی

نوع علم روشویی : علم ثابت
اندازه پایه روشویی : علم پایه کوتاه

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

ویژگی های شیر دوش / توالت

سمت دستگیره اهرم : اهرم سمت وسط

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : بسته شیرالات (ست 4 تایی )
رنگ شیرآلات : رنگ مشکی (Black)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها