9 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر ظرفشویی اهرمی کسری سری مهتاب رنگ مشکی

وزن:1955 گرم

ضخامت آبکاری:20  میکرون

استاندارد ملی ایران به شماره 6679

استاندارد CE اروپا

 ISO 9001:2008

5 سال ضمانت کلیه قطعات

  • مشکی (Black)
نا موجود
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات کسری

شیرآلات بهداشتی کسری

مسئله ی مهم در زمینه مصرف آب بعد از تولید آب و پاک سازی آن نحوه هدایت تا منزل است که در این بین استفاده از شیرآلات بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است. شیر آلات برای تنظیم میزان فشار آب و همینطور برای کنترل گرمی و سردی آب استفاده می شوند. از دیرباز تا کنون انسان پیوسته در جهت کنترل آب اقداماتی انجام داده است. از جمله این اقدامات اختراع شیرآلات بوده است.  کارخانه ی شیر آلات کسری یکی از پیشگامان تولید شیر آلات در ایران می باشد که وارد کننده قطعاتی از قبیل کارتریج، روشویی، علم دوش و دیگر قطعات از کشور ایتالیا، جمهوری چک و چین می باشد. یکی از تولیدات این کارخانه که مورد پسند بسیاری از خانواده ها است شیر ظرفشویی مهتاب مشکی می باشد.

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر ظرفشویی مهتاب مشکی، طول دسته آن 12 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. اندازه در قسمت آبریز 30 سانتی متر می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی مهتاب مشکی، از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس pvd می باشد که به معنی رنگ تقویت شده روی محصول است که در برابر آب و هوا کاملا سالم باشدو زیبایی خود را حفظ کند.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1955 گرم می باشد.

 

 

ویژگی ها

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : آشپزخانه (ظرفشویی،سینک)
رنگ شیرآلات : رنگ مشکی (Black)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها