26 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیرآلات تنسو رویال قهرمان

 شیرآلات قهرمان مدل تنسو رویال شامل محصولات زیر می باشد :

شیر آفتابه تنسو رویال قهرمان / شیر دوش تنسو رویال قهرمان / شیر روشویی تنسو رویال قهرمان / شیر ظرفشویی تنسو رویال قهرمان

موجود
76,920,000 ریال
تخفیف 12,310,000 ریال
64,610,000 ریال

محتویات بسته

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت قهرمان

شیرآلات بهداشتی قهرمان

با توجه به اینکه شیر وسیله ای است معمولا فلزی که برای تنظیم و کنترل و باز و بست کردن جریان مایعات یا گازها در لوله کشی به کار می رود.کارخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان ، یکی از پیشتازان ، درعرصه تولید شیرهای ساختمانی ،لوازم و تجهیزات حمام و شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی است   محصولات این کارخانه، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استانداردهای بین المللی میباشد که قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشورهای صنعتی مانند آلمان را داراست بنابراین کارخانه قهرمان،بخش زیادی از تولیدات خود را به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر میکند، که این امر در شکوفایی صنعت این مرز و بوم ،نقش بسزایی دارد.کارخانه قهرمان با 35 سال سابقه در ساخت شیرآلات و بزرگترین صادر کننده شیرآلات به اروپا و آفریقا می باشد.

 شیرالات تنسو رویال قهرمان دارای ۵ سال ضمانت در سراسر کشور میباشد .

  1. دارای ۵ سال ضمانت
  2.  ۱۵ سال خدمات پس از فروش
  3. بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج
  4. دارای ۲ عدد شلنگ پیستوار حصیری
  5. کاتریج ساخت کشور اسپانیا
  6. ارتفاع مناسب شیر
  7. دارای آبکاری کروم با درجه میکرون بالا


 تمام قطعات اصلی و اورجینال کارخانه میباشد .

این ست شیرآلات قهرمان شامل محصولات زیر هست :

  1. شیر آفتابه تنسو رویال قهرمان

  2. شیر دوش تنسو رویال قهرمان

  3. شیر روشویی تنسو رویال قهرمان

  4. شیر ظرفشویی تنسو رویال قهرمان 

شیر آفتابه تنسو رویال قهرمان، از نظر اندازه متناسب با فضاهای کم جا طراحی شده است،بدنه این محصول مانند دیگر محصولات این ست از استیل ضد زنگ می باشد که رنگ آن کروم براق است که زیبایی و جلوه خاصی به این ست بخشیده است. همچنین روکش این محصول این قابلیت را دارد که با مواد ساده ای مثل آب و سرکه رقیق جرم زدایی و لکه گیری شود که موجب سهولت تمیزی و براقی برای خانه داران می باشد.

شیر دوش تنسو رویال قهرمان، از دیگر محصولات این ست می باشد که همانند دیگر محصولات، از نظر اندازه مناسب فضای کم جا می باشد. وجود سوپاپ برای جلوگیری از برگشت آب و پلاتور برای جلوگیری از اسراف آب این محصول را از دیگر محصولات متمایز کرده است.همانند دیگر محصولات این ست دارای بدنه استیل با رنگ کروم براق است که شست و شوی آن بسیار آسان بوده است.

شیر روشویی تنسو رویال قهرمان، از نظر اندازه بسیار متناسب فضای کوچک بوده و طراحی آن بسیار شکیل بوده و مورد پسند بسیاری از خانواده ها بوده است. دارای 2 عدد شلنگ و 2 عدد واشر جهت آب بندی محصول میباشد. همچنین دارای پلاتور و آچار مخصوص آن برای رسوب زدایی است.رنگ این محصول کروم براق بوده که سهولت شست و شو را به همراه دارد.

شیر ظرفشویی تنسو رویال قهرمان، همانند دیگر محصولات این ست متناسب فضای کم جا طراحی شده است.طراحی آن و محصولات جانبی این ست شرایطی را برای خریدار به ارمغان می آورد که تا مدتها از این محصول با خیالی آسوده استفاده کند.این محصول دارای 2 عدد شیلنگ و 2 عدد واشر برای آب بندی محصول می باشد.همچنین دارای پلاتور و آچار پلاتور برای جرم زدایی می باشد. بدنه این محصول از استیل ضد زنگ بوده و رنگ آن کروم براق بوده که سهولت در شست و شو این محصولات را به ارمغان می آورد.

ویژگی ها

ویژگی های شیر روشویی

نوع علم روشویی : علم ثابت
اندازه پایه روشویی : علم پایه کوتاه

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

ویژگی های شیر دوش / توالت

سمت دستگیره اهرم : اهرم سمت چپ

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : بسته شیرالات (ست 4 تایی )
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها

مقالات مرتبط