5 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیرآلات تنسو 1 قهرمان

 شیرآلات قهرمان مدل تنسو 1 شامل محصولات زیر می باشد :

شیر آفتابه تنسو 1 قهرمان / شیر دوش تنسو 1 قهرمان / شیر روشویی تنسو 1 قهرمان / شیر ظرفشویی تنسو 1...

موجود
97,320,000 ریال
تخفیف 15,570,000 ریال
81,750,000 ریال

محتویات بسته

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت قهرمان

شیرآلات بهداشتی قهرمان

این ست شیرآلات قهرمان شامل محصولات زیر هست :

1-شیر آفتابه تنسو 1 قهرمان

شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. اندازه ی شیر توالت (آفتابه) تنسو 1، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 13 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است و دارای 2 عدد مغزی لگنی و واشر ، 2 عدد قالپاق تلسکوپی و همینطور کارت گارانتی می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی تنسو 1 از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی محصولات قهرمان از جنس آلیاژ برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است. رنگ شیر تنسو 1 کروم است با درجه میکرون بالا می باشد.

2-شیر دوش تنسو 1 قهرمان

اندازه ی شیر حمام تنسو 1، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 13 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است و دارای 2 عدد مغزی لگنی و واشر ، 2 عدد قالپاق تلسکوپی و همینطور کارت گارانتی می باشد که در داخل جعبه است.

کارتریج استفاده شده در شیر حمام تنسو 1 از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی محصولات قهرمان از جنس آلیاژ برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است. رنگ شیر تنسو 1، کروم با درجه میکرون بالا می باشد.

3-شیر روشویی تنسو 1 قهرمان

 اندازه ی شیر روشویی تنسو 1، طول دسته آن 13 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است و کارت گارانتی به همراه شیر داخل جعبه می باشد.فاصله آبریز تا روشویی 10 سانتی متر می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر روشویی تنسو 1 از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی محصولات قهرمان از جنس آلیاژ برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است. رنگ شیر تنسو 1 کروم است با درجه میکرون بالا می باشد.اندازه ی مهره ی شلنگ زیر روشویی 3.8 اینچ و اندازه شلنگ 50 سانتی متر است.

4-شیر ظرفشویی تنسو 1 قهرمان 

شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. اندازه ی شیر ظرفشویی در قسمت آبریز تا سینک 26 سانتی متر و طول دسته ی آن 13 سانتی متر می باشد. این اندازه ها نشانگر این است که محصول تنسو 1 جزو محصولاتی است که متناسب با آشپزخانه ای است که شما می خواهید از حداقل فضا بیشترین استفاده را بکنید و در عین حال از زیبایی بسیار بهره مند شوید.

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی تنسو 1 از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است. رنگ شیر تنسو 1 کروم است وطول شیلنگ این محصول 40 سانتی متر است.

ویژگی ها

ویژگی های شیر روشویی

نوع علم روشویی : علم ثابت
اندازه پایه روشویی : علم پایه کوتاه

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

ویژگی های شیر دوش / توالت

سمت دستگیره اهرم : اهرم سمت چپ

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : بسته شیرالات (ست 4 تایی )
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها