2 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر ظرفشویی علم کوتاه تنسو کروم قهرمان

شیر ظرفشویی علم کوتاه تنسو 1 قهرمان

  • کروم براق (Shiny Chrome) کروم براق (Shiny Chrome)
موجود
22,120,000 ریال
تخفیف 3,540,000 ریال
18,580,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت قهرمان

شیرآلات بهداشتی قهرمان

یکی از مواردی که در دکوراسیون و زیبایی منزل حائز اهمیت است استفاده از شیرآلات متناسب با منزل است. کارخانه ی قهرمان که یکی از بهترین تولید کننده ها در زمینه شیرآلات می باشد و از نظر کیفیت قابل رقابت با دیگر کشور های توسعه یافته است. کارخانه قهرمان و با تجربه ی 35 ساله در این زمینه اقدام به ساخت شیر ظرفشویی مدل تنسو 1 کرده است. این شیر متصل به سینک است.

شیر آلات قهرمان دارای ضمانت نامه 5 ساله می باشند و تا 15 سال دارای خدمات پس از فروش می باشند. شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. اندازه ی شیر ظرفشویی در قسمت آبریز تا سینک 26 سانتی متر و طول دسته ی آن 13 سانتی متر می باشد. این اندازه ها نشانگر این است که محصول تنسو 1 جزو محصولاتی است که متناسب با آشپزخانه ای است که شما می خواهید از حداقل فضا بیشترین استفاده را بکنید و در عین حال از زیبایی بسیار بهره مند شوید.

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی تنسو 1 از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است. رنگ شیر تنسو 1 کروم است وطول شیلنگ این محصول 40 سانتی متر است.

 

ویژگی ها

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی علم کوتاه
شیر تصفیه آب :

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : آشپزخانه (ظرفشویی،سینک)
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها