1 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

هود مورب کن مدل الیو مشکی Elio

هود شومینه ای جدید شرکت کن مدل الیو مشکی از محصولات جدید این شرکت می باشد که دارای طرح مورب و رنگ مشکی و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر می باشد .

 

  • 90
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت کن

محصولات لوازم خانگی کن

طریقه استفاده از کنترل از راه دور این محصول و پنل تنظیمات

کلید چراغ: جهت روشن کردن LED روی محصول یک بار فشار داده می‌شود‌؛ و جهت خاموش کردن نیز یک بار فشار داده می‌شود. برای روشن کردن چراغ قوه 2بار پشت سر هم فشار داده می شود و جهت خاموش کردن نیز 2بار فشار داده می‌شود.
کلید مثبت: جهت روشن نمودن موتور با یک بار فشردن با دور 1 موتور روشن می شود و با هربار فشار دادن کلید به دور بالاتر منتقل می شود. جهت رفتن به حالت توربو با فشردن و نگهداشتن کلید به مدت 2 ثانیه موتور با دور 4 روشن می شود.
کلید منفی: جهت کم کردن دور موتور با هر بار فشردن این کلید یک دور از سرعت موتور کم شده و در نهایت پس از کم کردن دور یک موتور خاموش می شود.
جهت خاموش کردن کامل هود و عدم فشردن دکمه اضافی این کلید به مدت 3 ثانیه فشرده می شود.(چراغ ها و دور موتور در هر حالتی پس از فشردن 3 ثانیه خاموش شوند.)
کلید تایمر: پس از یک بار فشار دادن این کلید، با دکمه های مثبت و منفی زمان خاموش شدن محصول قابل تنظیم می باشد.
کلید تنظیمات: برای تنظیم ساعت محصول باید ابتدا دکمه تنظیمات زده شود. در این حالت نـماد ساعت روی نـمایشگر محصول چشمک می زند و با استفاده از دکمه های مثبت یا منفی ساعت تنظیم می شود. پس از تنظیم ساعت جهت ثبت زمان دکمه تنظیمات فشار داده می شود و عدد دقیقه روی نمایشگر محصول چشمک میزند . مطابق با تنظیمات ساعت، دقیقه را نیز تنظیم و برای ثبت دکمه تنظیمات را فشار داده تا زمان ثبت گردد.
در تـمامی حالت های تعریف شده باید حالت چراغ قوه عمل کند.

1. حالت خودکار

در صورتی که سنسور خارجی به برد متصل باشد، با فشار دادن کلید 5 ریموت و یا با لـمس مـمتد کلید 1 پنل به مدت 3 ثانیه، حالت خودکار فعال و یا غیر فعال می شود. در 1 دقیقه اول فعال شدن حالت خودکار برد سنسور ها را آماده کرده و LED زیر کلید 3 پنل چشمک می زند. پس از سپری شدن این زمان 
در صورتی که دمای محیط از 45 درجه سانتیگراد بیشتر و یا میزان دود محیط در آستانه فعال شدن سنسور دود قرار گیرد، موتور با سرعت 3 روشن شده و پس از سپری شدن 1 دقیقه از زمان رفع عامل تـحریک سنسور، موتور خاموش می شود.
2. حالت تایمر
در صورتی که موتور روشن باشد و حالت خودکار غیر فعال باشد، با فشار دادن کلید 4 ریموت کنترلر و یا با لـمس مـمتد کلید 2 پنل به مدت 3 ثانیه، تایمر فعال می شود. زمان پیشفرض تایمر 10 دقیقه است ولی کاربر می تواند با لـمس کلید های 2 و 3 ریموت، زمان آنرا بین 10، 20، 30 و یا 40 دقیقه تنظیم کند. پس از گذشت 5 ثانیه، تایمر با زمان تنظیم شده فعال می شود و پس از سپری شدن زمان آن، موتور و چراغ خاموش می شوند. 
3. Restart  کردن برد
در صورت لـمس همزمان دو کلید لـمسی 2 و کلید لـمسی 4 به مدت 3 ثانیه، پنل Restart می گردد. انـجام این کار درست شبیه قطع و وصل کردن برق اصلی هود است.
4. کالیبره کردن سنسور دود
در صورت لـمس همزمان سه کلید لـمسی 2، 3 و 4 به مدت 3 ثانیه، پنل تنظیمات سنسور دود را به حالت تنظیمات کارخانه باز می گرداند. حال در صورت روشن کردن حالت خودکار و سپری شدن زمان حدود 10 دقیقه ای، سنسور با شرایط جدید محیط کالیبره می شود. در مواقعی مثل نصب سنسور دود جدید، می توان از این عملکرد استفاده کرد.
5. خاموشی اتوماتیک پس از 8 ساعت کار مداوم
پس از 8 ساعت روشن بودن موتور یا چراغ و یا فعال بودن مد اتوماتیک، سیستم  به صورت خودکار موتور و چراغ را خاموش کرده و مد اتوماتیک غیر فعال می شود.
6. خاموش و روشن کردن بک لایت
در صورت لـمس مـمتد کلید لـمسی 3 به مدت 3 ثانیه، بک لایت کلید های لـمسی فعال و یا غیر فعال می شود. رنگ LED های بک لایت متناسب با رنگ نور چراغ است.
7. شناسایی ریموت کنترلر
به دلیل عملکرد ریموت کنترلر های رادیویی که نیازی به دید مستقیم ندارند و از پشت دیوار نیز عملکرد دارند، باید کد ریموت رادیویی به پنل شناسانده شود. برای این کار 3 کلید 1، 2 و 3 را به مدت 3 ثانیه لـمس مـمتد کرده تا صدای بوق مـمتد شنیده شود. از این لحظه به مدت 10 ثانیه، کاربر باید کلید شماره 1ریموت کنترلر را یک بار فشار دهد، در صورتی که پس از فشار دادن این کلید، صدای بوق مـمتد شنیده شود، ریموت به پنل شناسانده شده است.
8. تغییر رنگ چراغ
این محصول دارای یک چراغ روشنایی دو رنگ آفتابی و مهتابی است که با استفاده از تکنیک PWM می توان طیف گسترده ای از رنگ ها را با ترکیب این دو رنگ ساخت. در این محصول می توان رنگ نور را بین 5 رنگ مختلف تنظیم کرد. برای این کار با استفاده از لـمس مـمتد کلید 5 پنل کاربری و پس از آن شنیدن 2 بوق مـمتد، برد وارد این حالت می شود. حال با استفاده از لـمس مـمتد مجدد کلید 6 پنل لـمسی، رنگ دلـخواه نور را تنظیم کنید. رنگ تنظیم شده در حافظه پنل ذخیره شده و در صورت خاموش و روشن کردن برد ، از بین نـمی رود. همچنین رنگ نور پیشفرض چراغ رنگ نچرال است.
9. تغییر مقدار نور چراغ
مقدار نور بیشینه چراغ این محصول را می توان بین 4 مقدار 100%، 75%، 50% و 25% تنظیم کرد. برای این کار کلید 4 ریموت کنترلر را به مدت 2 ثانیه مـمتد فشار داده تا صدای 2 بوق مـمتد شنیده شود. حال با استفاده از کلید های 2 و 3 ریموت کنترلر، مقدار نور دلـخواه چراغ را تنظیم کنید. مقدار نور تنظیم شده در حافظه پنل ذخیره شده و در صورت خاموش و روشن کردن برد ، از بین نـمی رود. همچنین مقدار نور پیشفرض چراغ، 100% است.
10. حالت Shutdown
با فشار دادن مـمتد کلید 3 ریموت کنترلر، در صورت روشن بودن چراغ و یا موتور، همگی خاموش می شوند.
11. حالت توربو
با فشار دادن مـمتد کلید 2 ریموت کنترلر، موتور با سرعت 4 روشن می شود.
12. حالت بی صدا
با فشار دادن مـمتد کلید 5 ریموت کنترلر، حالت بی صدای بازر فعال یا غیر فعال می شود.

مدل محصول : هود شومینه ای کن مدل الیو مشکی 

  • فیلتر : آلومینیومی قابل شستشو
  • وزن : 27 کیلوگرم
  • قدرت مکش : 700 متر مکعب بر ساعت
  • میزان صدا :  58 تا 63 دسی بل
  • پنل : کلید لمسی همراه با LED نورانی
  • فن : Turbo
  • متریال : موتور فلزی دایکستی / استفاده از آلومینیوم تزریق شده
  • تایمر و ریموت : دارد ریموت کنترل رادیویی
  • روشنایی : لامپ با تکنولوژی SMD
  • برند : لوازم خانگی کن
  • LED خطی دو رنگ با طیف رنگ زرد تا سفید نورپردازی فضای بیش از 1.5متر
  • تغییر شدت نور توسط ریموت کنترل رادیویی RF  بدون نیاز استفاده از روبرو
  • مجهز به سنسور دود و دما
  • موتور فلزی دایکستی
  • تزریق فلز استفاده از آلومینیوم تزریق شده برخلاف موتور هایی با ورق گالوانیزه
  • دارای وزن و نویز کمتر و کیفیت بالاتری هست

ویژگی ها

ابعاد

طول : 90
عرض : 50

سایر مشخصات محصول

نوع هود : هود کج (شیبدار)
طرح هود : مورب
ریموت کنترل :
صفحه نمایش :
سنسور دود و گاز :
نوع کلید هود : لمسی
نمای ظاهری هود : شیشه مشکی و استیل
قدرت مکش موتور هود : 700 متر مکعب در ساعت
نوع فیلتر مصرفی هود : فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
مشخصات موتور هود : دارای موتور 4 سرعته
وضعیت جک :
رنگ هود : مشکی استیل
لامپ روشنایی هود :
ویژگیهای دیگر هود : هود شومینه مورب , میزان صدا 58 تا 63 دسی بل ، پنل کلید لمسی همراه با LED نورانی , وزن 27 کیلوگرم ، متریال مواد فلزی دایکستی / استفاده از آلومینیوم تزریق شده
نوع صفحه نمایش : LCD

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

دانلود

دفترچه راهنمای هود شومینه کن
فایل آموزش نصب هودهای شومینه ای کن
دانلود (660.51k)
راهنمای استفاده از هود کن
دفترچه آموزش استفاده از انواع هود آشپزخانه کن
دانلود (1.9M)

برچسب ها