نمایش: (1859)

معرفی محصولات شرکت داتیس

سلامی دیگر خدمت شما همراهان عزیز سایت هودینگ ...

 با سری مقاله های برند های ایرانی در خدمت شما هستیم و این بار قصد داریم کارخانه تولیدی صنعتی داتیس از تولید کنندگان لوازم آشپزخانه ( اجاق گاز ، هود ، فر توکار ، سینک) را معرفی و مورد برسی قرار دهیم. امیدورایم این مقاله که نتیجه ارزیابی و تحلیل کارشناسان مجرب تیم هودینگ است برای شما مفید واقع گردد. با ما همراه باشید ...

معرفی شرکت داتیس

کارخانه تولیدی صنعتی داتیس در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع اجاق گازهای توکار و همچنین انواع هود ، فر توکار و سینک ظرف شویی آغاز کرده است. گفتنی است مجموعه تولیدی داتیس در نطقه صنعتی ایوانکی در ۵۵ کیلومتری شرق تهران واقع شده است و این مجموعه توانسته است از ابتدای شروع فعالیت خود در زمینه تولید لوازم آشپزخانه، تاکنون بیش از 120 مدل مختلف اعم از هود ، فر توکار ، سینک و اجاق گاز را به بازار ارائه دهد. 

معرفی محصولات شرکت داتیس

خب حالا اگر بخواهیم محصولات تولیدی شرکت داتیس را دسته بندی کنیم به چهار گروه اجاق گاز صفحه ای ، هود ، فر توکار و سینک ظرف شویی تقسیم می شوند که در ادامه بصورت موردی آن ها را مورد بحث قرار میدهیم.

اجاق گاز های صفحه ای داتیس :

انواع اجاق گازهای داتیس

همواره رفع نیازهای مشتریان و پوشش سلیقه های مختلف مورد توجه همه ی تولید کنندگان لوازم خانگی بوده است شرکت داتیس هم ازین قضیه مستثنی نیست. تنوع در نوع و جنس محصولات در برند داتیس رو میشه خوب و متنوع ارزیابی کرد . اگر بخواهیم اجاق گاز های داتیس را بر حسب جنس بدنه دسته بندی کنیم در دو دسته زیر خلاصه می شوند.

  • شیشه ای : 

  • شیشه ساده

  • شیشه سرامیک

  • شیشه سکوریت شده

  • استیل

  • استیل ساده

  • استنلس استیل

تنوع در نمای ظاهری اجاق گاز های داتیس اعم از تعداد شعله ها ، نحوه قرارگرفتن و نوع چینش شعله ها و رنگ بندی های مختلف، این امکان رو به شما میده که بتونین به راحتی محصولی رو انتخاب کنین که هم از لحاظ کاربردی نیاز شما رو برطرف کنه و هم اینکه متناسب با سلیقتون باشه. مثلا برای فضاهای کوچک یا اداری، این امکان هست که یک اجاق گاز 2 شعله ای تهیه کنید یا برای محیط های بزرگتر از اجاق گاز های 3 و 4 ویا 5 شعله بهره ببرید. همچنین اگر دسترسی به گاز ندارید متونین از مدل های المنتی استفاده کنید. 

از نظر ساخت ، مواد و متریال بکار رفته در محصولات داتیس میتوان آنها را محصولاتی با کیفیت و مرغوب عنوان کرد و همچنین برش های دقیق و حالت لبه ها به گونه ای می باشد که حس خرید یک اجاق گاز صفحه ای با کیفیت را به شما القا میکند. سایز بندی ها و تنوع لازم در طول و عرض هم ، متناسب با استاندارد های مختلف خوب پوشش داده شده است.

در آخر میتوان گفت اجاق گاز های صفحه ای شرکت داتیس در رده کالاهای تولیدی داخلی مرغوب و باکیفیت قرار دارد که با بسیاری از نمونه های خارجی همتراز خود توان رقابت را دارد.

هود آشپزخانه داتیس : 

هودهای داتیس

با اومدن اسم هود آشپزخانه ناخداگاه صدای جارو بروقی های قدیمی در گوشمان شروع به نواختن میکند اگر میخواهید یکبار دیگر درگیر چنین موضوعی نشوید با ما همراه باشید. 

بیش از هر چیزی در انتخاب یک هود آشپزخانه مناسب شما چندین نکته رو باید در یاد داشته باشید. اولین فاکتوری که باید در نظر داشته باشید میزان مکش و قدرت موتور هود آشپزخانه است چون که کار اصلی یک هود آشپزخانه مکش است و اگر این کار رو بدرستی انجام ندهد عملا هزینه ای بی خود می باشد. مورد دومی که باید توجه داشته باشید میزان صدای تولیدی این دستگاه می باشد که با مقدار دسی بل Decibel یا dB اندازه گیری می شود . پس سعی کنید دستگاه های را انتخاب کنید که مقدار تولید صدا یا dB آن کمتر باشد. سایر موارد مانند طرح هود اعم از هود خمیده ، هود فلت و هود مورب یا نمای ظاهری هود، شیشه باشد یا استیل بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد.

شرکت داتیس در تولید هود آشپزخانه هم توانسته است خوب عمل کند و محصولاتی را وارد بازار کند که متناسب با نیاز کاربردی و سلیقه ای مشتریانش باشد. تنوع در نوع جنس ، متریال استفاده شده ، نمای ظاهری ، قدرت موتور ، رنگ بندی ، ابعاد و طرح های مختلف هود همگی قابلیتی است که شما بتوانید بهترین هود مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

برای خرید و مقایسه تمامی مدل های هود آشپزخانه داتیس میتوانید به سایت هودینگ مراجعه کنید یا از مشاوران فروش ما مشاوره تلفنی دریافت کنید.

سینک ظرفشویی داتیس :

سینکهای ظرفشویی داتیس

در انتخاب یک سینک ظرف شویی مناسب علاوه بر مقاومت ، دوام و ضد زنگ بودن، قابلیت ارتجاعی در مقابل ضربه و  دارا بودن سطحی صاف و یکنواخت و بدون درز و سوراخ، باید به ضخامت و متریال استفاده شده نیز توجه کرد.

انتخاب مدل مناسب سینک ظرفشویی اعم از توکار ، روکار ، زیرکار و سینک شیشه ای بسته به نیاز شما دارد مثلا اینکه سینک ظرفشویی شما یک لگن داشته باشد یا دو لگن همگی بستگی به نیاز شما دارد.

شرکت داتیس توانسته در زمینه تولید سینک ظرفشویی کالا های مرغوب و با کیفیت تولید کند. از حیث مواد و متریال مصرفی سینک ظرفشویی داتیس یک محصول باکیفیت است. تنوع در ابعاد و نحوه چینش لگن هاهم بیشترین امکان انتخاب را برای مشتریان رقم زده است.

فر توکار و مایکروویو داتیس :

فرهای داتیس

در مایکروفر ها امواج مایکروویو از طریق ظروف شیشه ای و پلاستیکی برای طبخ غذا عبور می کند. مایکروفر مجهز به انتقال گرما، با ترکیب تکنولوژی مایکروفر معمولی و حرارت تابشی و گردش هوای گرم به شما اجازه می دهد غذاهای کبابی، بریان یا برشته طبخ کنید.

در هنگام خرید یک مایکروفر حتما به مکان قرار گیری آن و اندازه مایکروفر مورد انتخابتان دقت داشته باشید. همچنین توجه به میزان توان مصرفی انرژی نیز حائز اهمیت می باشد. 

انواع مایکروفر را میتوان به سه دسته زیر تقسیم کرد :

  • ساده

  • ترکیبی

  • گریل

* مدل های مختلف مایکروفر را در سایت هودینگ را مشاهده کنید.

شرکت داتیس توانسته است مدل های مناسبی از مایکروفر را به بازار عرضه کند. همچون دیگر محصولات داتیس استفاده از مواد اولیه مناسب و با کیفیت در تولید رعایت شده است. تنوع در ابعاد ، شکل ظاهری ، رنگ بندی ، امکانات و برنامه های پخت متنوع و ... همگی را میتوان از ویژگی های محصولات فر توکار داتیس دانست.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به درستی یکی دیگر از برندهای تولید کننده کالای ملی کشورمان را به درستی معرفی کرده باشیم و شما هموطن عزیز با حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی در بهبود کسب و کار و اقتصاد کشورمان سهیم باشیم.

فروشگاه اینترنتی هودینگ مفتخر است که در زمینه فروش محصولات داتیس و ابهامات و سوالات پاسخگو شما دوستان عزیز باشد.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*
*