نمایش: (15239)

آشنایی با آپشن های فر توکار داتیس مدل 655

کارخانه تولیدی صنعتی داتیس تولید کننده انواع اجاق گاز صفحه ای( توکار)، هود و فر توکار و سینک می باشد که در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را بصورت حرفه ای در منطقه صنعتی ایوانکی در ۵۵ کیلومتری شرق تهران و در مساحتی بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع شروع نمود. این شرکت در این مدت توانسته است بالغ بر ۱۲۰ مدل مختلف لوازم آشپزخانه( هود، اجاق گاز و…) را در انواع مختلف تولید کند.
همچنین با تلاش مهندسین و کارگران سخت کوش و مدیریت کارآمد موفق به اخذ انواع استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی گردید. که از جمله استاندارد مدیریت کنترل کیفیت از TUV ایتالیا (ISO 9001:2008) و دارنده گواهینامه استاندارد صادرات به اروپا CE از TUV ایتالیا بوده و دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران می باشد.
کارخانه تولیدی صنعتی داتیس برای خدمات پس از فروش خود نیز گواهینامه جداگانه استاندارد رضایت مندی مشتری( ISO 10002:2006 از TUV ) ایتالیا را دریافت نموده که نشان از مدیریت در ارائه خدمات به مشتریان و رضایت مندی مشتری است. محصولات گروه تولیدی و صنعتی داتیس در بسته بندی های زیبا و بسیار منظم ،دقیق و کم نظیر که برای جلوگیری از کثیف شدن و صدمات احتمالی کالا یا کارتن به صورت شیرینک (پلاستیک فشرده) بسته بندی می گردد .بدین صورت که ابتدا نوع محصول در یک بسته بندی مجزا به صورت شیرینگ آماده و کارتن این محصول نیز مجدداً به صورت شیرینگ بسته بندی می گردد و مناسب برای صادرات و حمل ونقل به اقصی نقاط کشور و دنیا می باشد. ضمناً اولین دارنده استاندارد ملی خدمات پس از فروش در صنف هود و گاز و فر می باشد.


فر توکار داتیس
گرید انرژی فر توکار داتیس A است. فرهای توکار یا به صورت برقی و یا به صورت گازی کار می کنند و با حرارت دهی به غذا موجب پختن آن می شوند. این فرها زیبایی منحصر بفردی دارند و حضور آن ها به صورت توکار در کابینت جلوه بسیار زیبایی به آشپزخانه می بخشد. فرها دارای چند طبقه با جوجه گردان و یا بدون آن تولید می شوند. درب این فرها از دولایه شیشه با ایمنی بسیار بالا ساخته شده و از چندین برنامه به منظور پخت و پز برای آن ها استفاده می شود. درب های شیشه ای نشکن در برابر حرارت، ضربه و خط و خش مقاومت بسیار بالایی دارند.


ولوم تنظیم شعله گاز
ابتدا ولوم را به سمت چپ چرخانده و سپس به داخل فشار دهید تا سیستم جرقه زنی اتوماتیک عمل کرده و مشعل روشن شود.
می توانید با استفاده از این ولوم دماي داخل فر را از 160 درجه سانتیگراد درحال مینیمم تا 260 درجه سانتیگراد درحال
ماکزیمم تنظیم نمایید.
لامپ نشانه دهنده عملکرد فن خنک کننده:
بر روي پنل جلویی فر لامپی تعبیه شده که نشان دهنده عملکرد فن خنک کننده می باشد. زمانی که دماي فر به 100 تا 130 درجه سانتیگراد برسد فن خنک کننده بصورت اتوماتیک شروع بکار می کند. در نتیجه چراغ جلوي پنل روشن می شود و زمانی که دماي فر به کمتر از 100 درجه سانتیگراد برسد فن خاموش شده و به تبع چراغ جلوي پنل نیز خاموش می شود.
توجه داشته باشید در صورت روشن نشدن چراغ فن، ممکن است عملکرد فن مختل شده باشد لذا سریعا پخت و پز را متوقف
کرده و با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
ولوم تنظیمات گریل و جوجه گردان:
اگر این ولوم را به سمت راست بچرخانید لامپ روشن خواهد شد.

 



اگر این ولوم را در همین جهت مجدد بچرخانید لامپ روشن مانده و جوجه گردان نیز به کار خواهد افتاد.

 





اگر این ولوم را در همین جهت مجدد بچرخانید لامپ و جوجه گردان روشن مانده و گریل ( المنت برقی) روشن خواهد شد. که با تنظیم ولوم ترموستات می توانید دماهاي دلخواه را براي فر در نظر بگیرید.


 

ولوم تنظیم ترموستات:
با چرخاندن این ولوم می توانید دماي داخل فر را از 50 درجه سانتیگراد در حالت مینیمم تا درجه بالاتر از 250درجه سانتیگراد در حالت ماکزیمم تنظیم نمایید. (این دما توسط گریل ایجاد می شود.)

 


توجه:
از استفاده همزمان مشعل گازي با المنت برقی (گریل) اجتناب فرمایید.

نگهداري و تمیز کردن:

  • قبل از تمیز کردن فر، دوشاخه را از پریز بکشید، اگر فر داغ بود صبر کنید تا خنک شود.
  • از مایعات یا مواد پاکیزه کننده که حاوي مواد سخت می باشند استفاده نکنید.
  • اگر این مایعات بر روي وسایل گرمایشی فر پاشیده شود ممکن است هنگام سوختن آنها سبب نقص در سطوح لعاب شود.
  • هنگام داغ بودن فر هرگز آب بر روي شیشه نریزید و یا آن را لمس نکنید.
  • متعلقات داخل فر را جدا کنید. با آب و صابون آنها را بشویید و خشک کنید.


پاك کردن قسمت داخلی فر:

  • دوشاخه را قبل از پاك کردن فر از پریز بکشید. سینی و جوجه گردان را بیرون آورید. قسمت داخلی را با دستمال آغشته به صابون بشویید. آن را توسط دستمال مرطوب مجدد پاك کنید و آن را سپس با دستمال خشک کنید.
  • از مواد پاك کننده خشک و پودر استفاده نکنید. سطح شیشه را توسط مواد پاك کننده شیشه پاك کنید.
  • از فرچه سخت و ابزارهاي تیز و فولادي مانند چاقو هنگام تمیز کردن قسمت داخلی فر استفاده نکنید.
  • شیشه داخلی درب فر را بیرون آورید و آن را تمیز کنید. بعد از خشک کردن مجدد آن را به درستی نصب کنید.

تنظیم 12-24 ساعت:
در تنظیمات کارخانه زمان بصورت 24 ساعته می باشد ، با لمس به مدت 5 ثانیه صداي دو بوق پشت سرهم شنیده می شود
در می آید. با تکرار همین عمل می توانید تنظیمات ساعت را به حالت 24 ساعته (am، pm) و تنظیمات ساعت به حالت 12 ساعته بازگردانید.

صداي صفحه لمسی:
تنظیمات کارخانه به گونه اي ست که لمس صفحه لمسی با صداي بوق همراه می باشد و با لمس دکمه ي به مدت 5 ثانیه
روي صفحه ظاهر می گردد که به معنی بی صدا شدن صفحه لمسی است. "nt"  با تکرار همین عملیات صدای دو بوق پشت سرهم شنیده می شود و علامت روي صفحه مشاهده می گردد و صداي صفحه لمسی به حالت ابتدایی ( با صدا )باز می گردد"bt"

تنظیمات نور صفحه:
دکمه ي به مدت 1 ثانیه را تا زمانیکه صداي دو بوق پشت سرهم شنیده شود لمس نمائید. فر داراي 8 سطح روشنایی می باشد
و با هربار فشار این دکمه سطح روشنایی صفحه لمسی کاهش می یابد.
انتخاب زنگ هشدار:
دکمه ي را به مدت 1 ثانیه تا زمانیکه صداي دو بوق پشت سرهم شنیده شود ، فشار دهید. با هربار لمس این دکمه صداهاي مختلف زنگ را خواهید شنید3 زنگ مختلف براي فر وجود دارد. آخرین زنگی که شنیده می شود اگر تا 5 ثانیه تغییر نکند در حافظه فر ذخیره می شود.
توجه داشته باشید که تنظیمات غیر ثابت می باشد و در صورتیکه دوشاخه را از پریز خارج کنید فر به حالت تنظیمات اولیه
کارخانه بازمی گردد.


برای نمونه می توان به فر 655 میتوان اشاره کرد:
نحوه کارکرد فر 655 به این صورت است که این فر دارای 3 قسمت مجزا می باشد.


ابتدا ولوم سمت راست فر دارای برنامه های پخت هست که هرکدام از این برنامه ها به صورت آیکون مجزا نشان داده شده است. به عنوان مثال این آیکون نشان دهنده فن کانوکشن می باشد و خطی که پایین می باشد نشان دهنده المنت می باشد.


خطی که به صورت زیگزاگ نشان داده شده نشانگر المنت بالایی که قابل دیدن هست می باشد و خطی که به صورت فلش نشان داده شده نشان دهنده جوجه گردان می باشد.
مورد بدی دایره ای است که دور فن کانوکشن وجود دارد که نشان دهنده المنت پشت می باشد.


برای حالت یخ زدایی از آیکون مورد نظر که فقط عکس فن را دارد استفاده می شود.


برای انتخاب هرکدام ازین حالت ها می توانید ولوم مربوطه را بچرخانید و آیکون مورد نظر را انتخاب کنید.


این فر دارای چهار المنت می باشد و دارای یک فن کانوکشن برای چرخش حرارت و تنظیم دما در فر و یک موتور جوجه گردان می باشد. با ولوم سمت چپ فر میتوان دمای فر را برای پخت و پز انتخاب کرد. همینطور این محصول قابلیت باز شدن شیشه فر برای شست و شوی آسان را دارد.
این فر دارای یک ساعت هم می باشد که می توان با آن زمان پخت، شروع و پایان پخت رو مشخص کرد و پس از اتمام پخت آلارم فر به شما اطلاع میدهد.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*
*