لیست محصولات این تولید کننده آلتون Alton

شرکت تولیدی صنعتی البا گاز در سال با برند تجاری آلتون و دامنه فعالیّت تولید اجاق گازهای مبله (فردار / بدون فر)، اجاق گازهای صفحه ای توکار، فرهای توکار (تمام برق / گاز و برق) و انواع هودهای خانگی پا به عرصه تولید ملّی گذاشت. کارخانه البا گاز در زمینی به مساحت هجده هزار متر مربع در ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند، در کیلومتر جاده تهران فیروزکوه واقع شده است. شرکت البا گاز با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات و ابزارهای تولید و با به خدمت گرفتن کارشناسان مجرّب و متخصّص، به عنوان یک واحد تولید ملّی پیشرو در نوآوری و کیفیت محسوب می شود. تمامی محصولات آلتون با نظارت مستمر و دقیق کارشناسان واحد کنترل کیفیت و مطابق با استانداردهای ملّی تولید و عرضه میگردد.

بیشتر
  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای آلتون مدل G512

    اجاق گاز رومیزی مدل G512 در ابعاد 92x52 سانتی متر با نمای شیشه مشکی با نوار قرمز رنگ دور و 5 شعله دارای پلوپز وسط اجاق مجهز به ترموکوپل  و پوشش آسان تمیز شونده برای روغنگیرها و درجه مصرف انرژی A تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای آلتون مدل G513 N

    اجاق گاز رومیزی مدل G513 در ابعاد 91x51.5 سانتی متر با نمای شیشه و لعاب مشکی و 5 شعله دارای پلوپز وسط اجاق مجهز به ترموکوپل  و پوشش آسان تمیز شونده برای روغنگیرها و درجه مصرف انرژی A تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای آلتون مدل G514

    اجاق گاز رومیزی مدل G514 در ابعاد 91x51.5 سانتی متر با نمای شیشه و لعاب مشکی با نوار طلایی و 5 شعله دارای پلوپز وسط اجاق مجهز به ترموکوپل  و پوشش آسان تمیز شونده برای روغنگیرها و درجه مصرف انرژی A تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای آلتون مدل G516 D

    اجاق گاز رومیزی مدل G516 D در ابعاد 90x50 سانتی متر با نمای شیشه مشکی و 5 شعله دارای پلوپز وسط اجاق مجهز به ترموکوپل  و تایمر دیجیتال با پوشش آسان تمیز شونده برای روغنگیرها و درجه مصرف انرژی A تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای آلتون مدل GS516 D

    اجاق گاز رومیزی مدل GS516 D در ابعاد 90x50 سانتی متر با نمای شیشه مشکی و قاب استیل و 5 شعله دارای پلوپز وسط اجاق مجهز به ترموکوپل  و تایمر دیجیتال با پوشش آسان تمیز شونده برای روغنگیرها و درجه مصرف انرژی A تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله استیل آلتون مدل S516

    اجاق گاز رومیزی مدل S516 در ابعاد 90x50 سانتی متر با نمای استیل و 5 شعله دارای پلوپز کنار مجهز به ترموکوپل  و دارای گرید انرژی مصرف درجه A  تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله استیل آلتون مدل S517

    اجاق گاز رومیزی مدل S517 در ابعاد 90x50 سانتی متر با نمای استیل و 5 شعله دارای پلوپز وسط مجهز به ترموکوپل  و دارای گرید انرژی مصرف درجه A  تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله استیل آلتون مدل S518

    اجاق گاز رومیزی مدل S518 در ابعاد 90x50 سانتی متر با نمای استیل و 5 شعله دارای پلوپز وسط مجهز به ترموکوپل  و دارای گرید انرژی مصرف درجه A  تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای آلتون مدل G518 D

    اجاق گاز رومیزی مدل G518 D در ابعاد 90x50 سانتی متر با نمای شیشه مشکی و 5 شعله دارای پلوپز بغل مجهز به ترموکوپل  و تایمر دیجیتال با پوشش آسان تمیز شونده برای روغنگیرها و درجه مصرف انرژی A تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله استیل آلتون مدل SG518

    اجاق گاز رومیزی مدل SG518 در ابعاد 90x50 سانتی متر با نمای استیل/شیشه و 5 شعله دارای پلوپز وسط مجهز به ترموکوپل  و دارای گرید انرژی مصرف درجه A  تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله استیل آلتون مدل S519

    اجاق گاز رومیزی مدل S519 در ابعاد 90x50 سانتی متر با نمای استیل و 5 شعله دارای پلوپز وسط مجهز به ترموکوپل  و دارای گرید انرژی مصرف درجه A  تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .

  • اجاق گاز 6 شعله استیل آلتون مدل S601

    اجاق گاز رومیزی مدل S601 در ابعاد 95x52 سانتی متر با نمای استیل و 6 شعله دارای 2 پلوپز بغل مجهز به ترموکوپل  و دارای گرید انرژی مصرف درجه A  تولید شرکت آلتون (آلبا گاز ALTON) می باشد .