جستجوی پیشرفته محصولات

موجود بودن
نمایش 97 - 106 از 106 آیتم
  • هود میلاد مدل سیینا سفید Siena

    نام محصول :سیینا رنگ بندی : سفید سایز : ۹۰ سانتی متر نوع فیلتر : آلومینیومی (۵ لایه ، قابل شستشو)

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی داتیس مدل گلوریا کلاسیک

    هود داتیس مدل گلوریا کلاسیک ( Gloria Classic ) یکی از هودهای داتیس است که جدیدا وارد بازار شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این هود قابلیت راه اندازی با اشاره دست و شیشه طرح کلاسیک سکوریت شده است. موتور این هود مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد) و دارای 6 دور می باشد. دارا بودن صفحه...

  • هود مخفی داتیس مدل فالکون Falcon

    هود داتیس مدل فالکن طرح مخفی رنگ مشکی یکی از جدیدترین هودهای داتیس است که به تازگی وارد ویترین شرکت شده است.

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای اخوان مدل H83

    هود جدید اخوان دارای قدرت مکش ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت و صدای ۵۶ دسی بل است. ابعاد هود ۵۶*۸۹ سانتی متر است. نوع موتور هود اخوان مدل H 83 توربو ۴ دور و میزان صدای ۵۶ دسی بل دارد. این مدل دارای صفحه نمایش و صفحه کلید لمسی است. از دیگر ویژگی های این هود آشپزخانه اخوان می توان به ریموت کنترل ، سنسور ،...

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای اخوان مدل H70

    هود اخوان مدل H70 از نوع : شومینه ای در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی و استیل ضد لک مجهز به مجهز به لامپ LED + SMD  (نور بیشتر ) درخشندگی بیشتر و  20 ماه گارانتی شرکت اخوان جم می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود درخشان مدل هامر استیل

    فروش اینترنتی هود هامر رنگ مشکی استیل با موتور 4 سرعته توربو فلزی و قدرت مکش 850 متر مکعب در ساعت تولید جدید شرکت درخشان می باشد .  

  • هود درخشان مدل اسمایل آیینه ای

    فروش اینترنتی هود شومینه ای اسمایل رنگ شیشه مشکی - آیینه ای با موتور 4 سرعته توربو فلزی و قدرت مکش 850 متر مکعب در ساعت تولید جدید شرکت درخشان می باشد .  

  • هود مخفی آلتون مدل H601W

    هود مخفی H601w در ابعاد 80 سانتی متر با نمای شیشه سفید ، دارای ریموت ، سنسور حرارت و دما و کلید لمسی و  قدرت مکش 750 متر مکعب در ساعت و  درب جک گازی تولید شرکت آلتون alton  می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی ایلیا استیل مدل دیبا

    هود مخفی جدید شرکت ایلیا استیل رنگ مشکی با بدنه استیل در ابعاد 75 سانتی متر مجهز به موتور 4 دور توربو مجهز به ترموگارد و فیلتر آلومینیومی 3 لایه است. نام این هود دیبا و مجهز به فیلتر ذغالی و صفحه کلید لمسی است.

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی داتیس مدل گلوریا کلاسیک الترا

    هود داتیس مدل گلوریا کلاسیک الترا ( Gloria Classic Ultra ) یکی از جدیدترین هودهای داتیس است که به تازگی وارد بازار شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این هود قابلیت راه اندازی با اشاره دست و شیشه طرح کلاسیک سکوریت شده است. موتور این هود مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد) و دارای 6 دور...