14 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

هود مخفی آلتون مدل H601W

هود مخفی H601w در ابعاد 80 سانتی متر با نمای شیشه سفید ، دارای ریموت ، سنسور حرارت و دما و کلید لمسی و  قدرت مکش 750 متر مکعب در ساعت و  درب جک گازی تولید شرکت آلتون alton  می باشد .

  • 80
  • سفید
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات آلتون

لوازم آشپزخانه آلتون Alton

مشخصات محصول :

  • نام محصول : هود Hood
  • برند : آلتون ، Alton
  • مدل : اچ 601 دبلیو - H601w
  • ابعاد : 80 سانتیمتر
  • رنگ محصول :  شیشه اپتیک سفید
  • نوع هود : مخفی


بررسی هود مدل H601 سفید

هود اشپزخانه التون مدل 601 رنگ سفید در میان هودهای دیگر آلتون به دلیل مخفی یا توکار بودن شهرت دارد. البته این مدل هود تو کار آلتون موارد مشابه دیگه ای هم دارد مانند H601b رنگ مشکی و رنگ استیل با کد H601 - هود آلتون h601W ضمن این‌که جزو محصولات جدید مجموعه آلتون هم محسوب می‌شود دارای نمای استیل با شیشه سکوریت سفید است.

ابعاد هود توکار آلتون 80 سانتی‌متر می باشد که دارای یک عدد جک گازی برای درب هم هست. از دیگر امکانات هود آلتون توکار مدل H601w می‌توان به: موتور چهار دور توربو، قدرت مکش 750 متر مکعب بر ساعت، 1 عدد فیلتر آلومینیومی 3 لایه قابل شست‌و‌شو بزرگ، کلید لمسی، 2 عدد لامپ SMD و سنسور دود، بو، گاز و حرارت اشاره کرد. همچنین میزان صدای آن 56 دسی‌بل است.
قیمت هود توکار آلتون نسبت به برندهای دیگر در رده های مناسب قرار میگیرد . بعد از خرید محصول میتوانید جهت نصب هود آلتون با نمایندگی آلتون تماس بگیرید تا سرویس کار به محل سکونت شما اعزام شده تا محصول را برایتان نصب و گارانتی نمایند . نمایندگی هود آلتون در اصفهان و شهرهای دیگر در تبریز ، در مشهد ، در شیراز و در تهران و شهرهای دیگر قابل دسترسی هستن . شما میتوانید کاتالوگ هود آلتون را نیز در همین قسمت با کلیک کردن بر روی بنر بالا مشاهده نمایید .
جهت خرید هود آلتون مدل 601 سفید بر روی دکمه افزودن به سبد کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه گردد و در صورتی که نیاز به مشاوره جهت خرید یا کیفیت هود آلتون دارید میتوانید با کارمندهای بخش فروش سایت هودینگ تماس بگیرید .

شرکت آلتون با استفاده از فناوری و تجهیزات روز دنیا توانسته محصولات بسیار خوبی را ارائه دهد و با یک شبکه فروش بسیار گسترده در ایران و داشتن نمایندگی آلتون در تهران نمایندگی آلتون در شیراز نمایندگی آلتون در مشهد و نمایندگی آلتون در اصفهان و در تمامی شهرهای ایران همینطور آلتوت در خارج از ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس توانسته بازاری را برای خود دست و پا کند اگر هنوز هم درباره خرید خود تردید و شک دارید بگذارید کمی از آلتون برای شما بگوییم شرکت آلتون با استفاده از تجهیزات روز دنیا توانسته محصولاتی برای کد بانوی ایرانی و خانه ایرانی تولید کند که از کیفیت،اصالت و زیبایی بالایی برخوردار است
اگر هنوز هم این سوال را دارید که آیا آلتون خوب؟ یا بپرسید که هود آلتون چطوره؟ و سوالاتی از این دسته باید به شما مجدادا یاد آوری کنم که آلتون نه تنها در ایران  بلکه در بازار بین الملل حرف برای گفتن دارد ما به شما اطمینان میدهم که محصولات آلتون خوبه همینطور کیفیت هود آلتون را نیز تایید میکنیم و به شما میگوییم که کیفیت هود آلتون خوب است

ویژگی ها

ابعاد

طول : 80
عرض : 30

سایر مشخصات محصول

نوع هود : مخفی
ریموت کنترل :
صفحه نمایش :
سنسور دود و گاز :
نوع کلید هود : لمسی
نمای ظاهری هود : شیشه سفید
قدرت مکش موتور هود : 750 متر مکعب در ساعت
نوع فیلتر مصرفی هود : فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
مشخصات موتور هود : دارای موتور 4 سرعته
وضعیت جک :
رنگ هود : سفید
لامپ روشنایی هود :
ویژگیهای دیگر هود : دارای 1 عدد جک گازی برای درب _موتور توربو 4 دور _ دارای 1 عدد فیلتر آلومینیومی 3 لایه قابل شست‌و‌شو _ دارای لامپ SMD _میزان صدا: 56 دسی‌بل_دارای 24 ماه گارانتی

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها