جستجوی پیشرفته محصولات

موجود بودن
نمایش 73 - 84 از 106 آیتم
  • هود شومینه ای کن مدل کارینا Carina

     هود جدید شرکت  کن مدل کارینا (Carina) از نوع شومینه ای طرح مورب با ریموت کنترل در ابعاد 90 سانت رنگ مشکی  دارای 24 ماه گارانتی از شرکت کن و بهمراه تخفیف ویژه فروشگاه هودینگ ارائه می شود .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای داتیس مدل پونته استیل

    هود شومینه ای Ponte black با موتور 3 دور مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد) می باشد. این هود دارای سنسور بو ،دود ،گاز ، صفحه کنترل لمسی و تایمر وکاور و بدنه آهنی مشکی است و از بسته بندی با کارتن شرینک شده برخوردار است .

  • هود شومینه ای الکس مدل ریتا Rita

    هود شومینه ای الکس Alex مدل ریتا Rita دارای موتور با پروانه پروپیلن الیاف دار نسوز 4 دور می باشد . این هود طرح خمیده بدنه استیل و شیشه مشکی سایز 90 مجهز به ریموت کنترل و سنسور دود و گاز و جک گازی می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی اخوان کد H64-TCS

    مشخصات هود اخوان مدل H64-TCS :خانواده محصول :       مخفی نمای ظاهری :  شیشه مشکی و استیل ریموت کنترل : دارد فیلتر آلومینیومی :  دارد (چند لایه) صفحه نمایش : دارد میزان صدا : 54 دسی بل لامپ : دارای لامپ SMD-LED عمق هود :   70cm عرض هود :  30cm

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای اخوان مدل H78

    هود اخوان مدل H78 از نوع : شومینه ای در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی و بده فریم استیل  دارای لامپ LED SMD با درخشندگی بیشتر و  20 ماه گارانتی شرکت اخوان جم می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای اخوان مدل H80

    هود اخوان مدل H80 از نوع : شومینه ای در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی و بدنه فریم استیل  دارای لامپ LED SMD با درخشندگی بیشتر و  20 ماه گارانتی شرکت اخوان جم می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی داتیس مدل ناوارو Navaro

    این مدل هود موتور آن مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد) و دارای 6 دور و از جنس فلز می باشد. تکنولوژی این هود که مجهز به سیستم اشاره دست منحصر به فرد جهت روشن و خاموش کردن هود است به شما کمک خواهد کرد تا هنگام آشپزی با دست چرب و آلوده نیاز به روشن کردن هود نداشته باشید. این هود جهت...

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی ایلیا استیل مدل هلما

    هود مخفی هلما ایلیا استیل رنگ مشکی استیل در ابعاد 75 سانتی متر مجهز به موتور 4 دور توربو مجهز به ترموگارد و فیلتر آلومینیومی 3 لایه است. هود هلما مجهز به فیلتر ذغالی و صفحه کلید لمسی است.

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی میلان مدل آراد 3006 مشکی

    نام محصول : هود  مخفی آراد شیشه ای 3006 Arad رنگ بندی : شیشه مشکی سایز : 70 سانتی متر

  • هود شومینه ای پادیسان مدل پامچال مشکی استیل

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پامچال مشکی استیل Pamchal در ابعاد 90  سانتی متر  رنگ مشکی ،کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای پادیسان مدل پاسکال مشکی استیل

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پاسکال مشکی استیل Pascal در ابعاد 90  سانتی متر  ،کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای پادیسان مدل پارسا

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پارسا Parsa در ابعاد 90  سانتی متر  ،کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: