20 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

فلاش تانک طنابی دکمه ای قهرمان

شرکت قهرمان فلاش تانک های خود را در 2 مدل طنابی و دکمه ای – طنابی به بازار عرضه نموده است .اما اکنون برای تخلیه، فلاش تانک های جدید خود را مجهز به دکمه و طناب نموده که از استقبال خوبی میان مصرف کنندگان قهرمان برخوردار است. فلاش تانک قهرمان با جنس ورق PVC یکی دیگر از محصولات این کمپانی پرآوازه می باشد که امکان شستشو با حجم 6 لیتر آب را در مدت زمان کم امکانپذیر می سازد.

موجود
11,740,000 ریال
تخفیف 1,880,000 ریال
9,860,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت قهرمان

شیرآلات بهداشتی قهرمان

سیفون وسیله ای است که در آن حجم قابل توجهی مایعات جمع شده و در موقع نیاز آزاد می شود. بیشتر در توالت مصرف می شود. ارتفاعی که سیفون در آن قرار دارد باعث ایجاد نیروی پتانسیل در مایع شده و لوله ای که از قطر کمی برخوردار است انرزی را به صورت جنبشی آزاد میکند و هدف که رها شدن مقدار قابل توجهی از مایعات است محقق می شود.

برند آشنای قهرمان با 35 سال تجربه در ساخت شیرآلات با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا قابل رقابت باکشور های پیشرفته نظیر آلمان است. از دیگر تولیدات کارخانه ی محبوب قهرمان میتوان به تولید فلاش تانک طنابی-دکمه ای اشاره کرد.

این فلاش تانک با داشتن دو حالت هم طنابی و هم دکمه ای نحوه استفاده از آن را آسان کرده است. محفظه ی این سیفون 6 لیتر است.جنس این محصول از PVC است که این محصول را در برابر آب مقاوم کرده است.دکمه ی 2 زمانه این سیفون این امکان را به شما می دهد که در هر بار استفاده که شما نیاز به تخلیه ی کامل سیفون ندارید مقداری از آب را داخل سیفون نگه دارد و از هدر رفت آب جلوگیری کند.

محصولات قهرمان دارای ضمانت نامه 5 ساله هستند و پس از آن دارای خدمات پس از فروش 15 ساله هستند.

 

ویژگی ها

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : فلاش تانک
رنگ شیرآلات : رنگ سفید (White)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها