لیست محصولات این تولید کننده بیمکث

شرکت بیمکث به عنوان یکی از مدرن‌ترین کارخانجات در زمینه تولید هود آشپزخانه, اجاق گاز، سینک ظرفشویی، فر و مایکروفر آشپزخانه  مشغول به کار بوده و  موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 شده است.

شرکت بیمکث به عنوان یکی از مدرن‌ترین کارخانجات در زمینه تولید هود آشپزخانه, اجاق گاز، سینک ظرفشویی، فر از سال 1361، همواره با بهره گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و مدرن‌ترین ماشین آلات  روز دنیا و تیم مهندسی متخصص در طراحی مشغول فعالیت است و موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 شده است.

بیشتر
  • فر برقی گازی بیمکث مدل MF 0010 E&G

    فر بیمکث مدل MF 0010 E&G از نوع توکار و بصورت برقی گازی می باشد . نمای فر از شیشه سکوریت شده و استیل و جنس شیشه از شیشه سکوریت 3 جداره می باشد .

  • فر برقی گازی بیمکث مدل MF 0011 E&G

    فر بیمکث مدل MF 0011 E&G از نوع توکار و بصورت برقی گازی می باشد . نمای فر از شیشه سکوریت شده و استیل و جنس شیشه از شیشه سکوریت 3 جداره می باشد .

  • فر برقی بیمکث مدل MF 0014 E

    فر بیمکث مدل MF 0014 E از نوع توکار و بصورت برقی با گنجایش 70 لیتر می باشد . نمای فر از شیشه سکوریت شده و استیل و جنس شیشه از شیشه سکوریت 3 جداره می باشد .

  • فر برقی بیمکث مدل MF 0015 E

    فر بیمکث مدل MF 0015 E از نوع توکار و بصورت برقی با گنجایش 70 لیتر می باشد . نمای فر از شیشه سکوریت شده و استیل و جنس شیشه از شیشه سکوریت 3 جداره و دارای سیستم پخت یکنواخت قابل برنامه ریزی پخت می باشد .

  • فر برقی بیمکث مدل MF 0016 E

    فر بیمکث مدل MF 0016 E از نوع توکار ، در رنگ سفید و بصورت برقی با گنجایش 60 لیتر می باشد . نمای فر از شیشه سکوریت شده و استیل و جنس شیشه از شیشه سکوریت 3 جداره و دارای سیستم پخت یکنواخت قابل برنامه ریزی پخت می باشد .

  • مایکروفر مینی فر بیمکث مدل 001 MFW

    ناموجود - تولید نمی شود مایکروفر مینی فر بیمکث مدل 001 MFW از نوع توکار ، بصورت برقی با گنجایش 38 لیتر مجهز به قفل کودک و با نمای  شیشه مشکی همراه با صفحه نمایشگر دیجیتالی و دستگیره آلومینومی باز کننده درب دستگاه می باشد 

  • هود بیمکث مدل 2042

    هود بیمکث مدل شومینه ای کد 2042 با نام  smile لبخند و با طراحی جدید و انحصاری با نمای شیشه سکوریت شده و کاور تیتانیوم در رنگ مشکی چهار دور ،سنسور دار ، لمسی و کنترل دار ارائه می شود .  

    رنگ های موجود: 
  • هود بیمکث مدل 2043

    هود بیمکث مدل شومینه ای کد 2043 با نام  smile لبخند و با طراحی جدید و انحصاری با نمای شیشه سکوریت شده و کاور تیتانیوم در رنگ مشکی چهار دور ،سنسور دار ، لمسی و کنترل دار ارائه می شود .  

    رنگ های موجود: 
  • هود بیمکث مدل 2045

    هود بیمکث مدل شومینه ای کد 2045 در عرض 90 سانتی متری مناسب برای نصب روی اجاق گازهای پنج شعله با طراحی جدید و انحصاری با نمای شیشه سکوریت شده در رنگ مشکی چهار دور ،سنسور دار ، لمسی و کنترل دار ارائه می شود .  

    رنگ های موجود: 
  • هود بیمکث مدل 2046

    هود بیمکث مدل B2046U با موتور فلزی،پر قدرت، کم صدا و مکش بالا یکی از جدیدترین هودهای طراحی شده توسط مهندسین متعهد شرکت بیمکث می باشد که در آبان ماه سال 95 از آن رونمایی شد.  

    رنگ های موجود: 
  • هود بیمکث مدل 2047

    هود بیمکث مدل B2047U با موتور فلزی،پر قدرت، کم صدا و مکش بالا یکی از جدیدترین هودهای طراحی شده توسط مهندسین متعهد شرکت بیمکث می باشد که در آبان ماه سال 95 از آن رونمایی شد.  

    رنگ های موجود: 
  • هود بیمکث مدل 2048

    هود بیمکث مدل B2048U با موتور فلزی،پر قدرت، کم صدا و مکش بالا یکی از جدیدترین هودهای طراحی شده توسط مهندسین متعهد شرکت بیمکث می باشد که در آبان ماه سال 95 از آن رونمایی شد.  

    رنگ های موجود: