76 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر سینک راسان مدل لمسی

شیر سینک راسان مدل لمسی به صورت اتوماتیک جریان آب را باز می کند و به همین ترتیب با اتمام شستشو و دور شدن دست از سنسور شیر چشمی، جریان آب به صورت اتوماتیک متوقف می شود . این محصول دارای آبکاری کروم بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج و 5 سال ضمانت می باشد ، این محصول دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش است .

  • کروم براق (Shiny Chrome) کروم براق (Shiny Chrome)
نا موجود
39,220,000 ریال
تخفیف 4,310,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت راسان

شیرآلات بهداشتی راسان

  • نام محصول : شیرآلات الکترونیک
  • جنس محصول : شیر سینک ، شیر ظرفشویی ( شیر آشپزخانه)
  • مدل : لمسی
  • رنگ : کروم Chrome
  • برند : راسان Rassan
  • دارای ۵ سال ضمانت
  • دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش
  • بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج
  • دارای آبکاری کروم
  • دارنده استاندارد اتحادیه اروپا

شاید خیلی پیش‌آمده باشد که موقعی که شیر آب را باز می‌کنید آب زیادی داغ شود و باعث شود که حرارت بالای آب دستتان را بسوزاند. این مشکل زمانی که کودکی در خانه داشته باشید هم در خانه باشد بیشتر خودش را نشان می دهد. شیرهای چشمی روشویی با تنظیم متناسب دمای آب و افزایش یا کاهش آهسته ی دما همیشه دمای دلخواه شما را در اختیارتان می‌گذارند. این نوع از شیرآلات راسان علاوه بر اینکه دمای مناسب را در اختیارتان قرار می دهد، به صرفه جویی در مصرف آب  هم بسیار کمک می‌کند. شیرآلات چشمی (شیر آب الکترونیک) از سبک مدرن طراحی منازل و دکوراسیون امروزی پیروی می کند و می تواند حس خاصی از کاربرد تکنولوژی را در خانه هایتان به وجود می آورد. شیرآلات چشمی را به کسانی که طرفداری سبک روز و دوستدار تکنولوژی هستند پیشنهاد می کنیم.

شیرآلات چشمی چگونه کار میکنند؟

شیرآلات چشمی که در دسته شیرآلات اتوماتیک قرار میگیرند به این صورت عمل میکنند که در صورت نزدیک شدن دست به سنسور (حسگر) مجاورتی تعبیه شده در روی شیر چشمی، شیر فعال شده و به صورت اتوماتیک جریان آب را باز می کند و به همین ترتیب با اتمام شستشو و دور شدن دست از سنسور شیر چشمی، جریان آب به صورت اتوماتیک متوقف می شود. عمده شیرآلات اتوماتیک با باتری، آداپتور و سنسور فعال مادون قرمز کار می کنند.


کاربردهای شیرآلات چشمی راسان در منزل و مکان های عمومی چیست؟

استفاده از شیرآلات چشمی و الکترونیکی در مکان های عمومی بسیار فراگیر است چرا که عمدتاً به دلیل سهل انگاری، عجله، شلوغی و تردد زیاد افراد و ... در این مکان ها شیر آب باز می ماند. استفاده از شیرآلات چشمی، شیرآلات لمسی و به طور کلی انواع شیرآلات الکترونیکی در مکان های عمومی مانند فرودگاه، بیمارستان، مطب های پزشکی، کلینیک های دندانپزشکی، کلینیک های زیبایی، ادارات و سازمانهای دولتی، کارخانجات صنایع غذایی، هتل، رستوران، شرکت ها و سازمان ها و ... به جهت رعایت بهداشت فردی و همچنین صرفه جویی در مصرف آب می باشد. استفاده از شیرآلات بهداشتی هوشمند یا شیرآلات چشمی همچنین در کاهش انتقال میکروب های بیماری زا بسیار موثر است.

همچنین امروزه استفاده از شیر های الکترونیکی در آشپزخانه ها و دستشویی های منازل شخصی نیز افزایش یافته است و اکثر افراد ترجیح میدهند که از شیرآلات چشمی یا لمسی استفاده کنند تا علاوه بر فراهم آوردن تمامی موارد بالا راحتی، زیبایی و هوشمندی را نیز در محیط منزل تجربه کنند.

مزایای استفاده از شیرآلات چشمی چیست؟

    بیش از 70 درصد صرفه جويی در مصرف آب و انرژی و هزینه
    جبران افت فشار در طبقات بالایی ساختمان
    عدم چکه آب در استفاده از این نوع شیر به علت استفاده از مکانیزم ویژه
    بهداشت کامل فردی
    جلوگیری از گسترش بیماری های واگیردار
    عدم اتلاف انرژی حرارتی به دلیل عدم نیاز به تنظیم آب گرم و سرد در هر بار استفاده
    عمر مفيد باتري بين يک تا سه سال بسته به ميزان مصرف
    مجهز به سیستم کنترل کننده هوشمند در مواقعی که احتمال هرز رفتن آب وجود دارد
    ايزوله نسبت به رطوبت و آب
    عملکرد سریع و مطمئن و نصب آسان

ویژگی ها

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی چشمی (الکترونیک)
شیر تصفیه آب :

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : آشپزخانه (ظرفشویی،سینک)
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها