2 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

یونیورست اهرمی راسان مدل راشا کروم

علم دوش اهرمی راسان مدل راشا رنگ کروم دارای یک علم ثابت و یک علم متحرک با شلنگ می باشد . شیرآلات بهداشتی راسان دارای ۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر کشور می باشند . مجموعه راسان در زمینه خدمات پس از فروش توانسته نیاز مشتریان را به نحو احسن برطرف نماید .

  • کروم براق (Shiny Chrome) کروم براق (Shiny Chrome)
موجود
48,310,000 ریال
تخفیف 4,830,000 ریال
43,480,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت راسان

شیرآلات بهداشتی راسان

یکی از معیارهای حمام شیک و زیبا ، علم یونیکا و علم یونیورست منحصر به فرد و با کیفیت می باشد . علمی که بتواند حمام شما را متمایز نماید . شیرآلات راسان با زیبایی و کیفیت بالا این امر را میسر کرده اند . شرکت راسان ، مجموعه تولید کننده شیرآلات بهداشتی ، صنعتی ، ساختمانی و … است . این شرکت با بهره گیری از بهترین مواد اولیه ، تکنولوژی روز و نیروی انسانی مجرب در ارائه بهترین کیفیت و کسب رضایت مشتریان تلاش نموده است .

علم یونیورست راسان مدل راشا یکی از محصولات آنتیک و لوکس شرکت راسان می باشد . این محصول در دو رنگ کروم و طلایی مات برای مشتریان عرضه گردیده است . این علم ، دارای یک علم ثابت و یک علم متحرک با شلنگ می باشد . علم یونیورست مناسب محصولی است که به مرور زمان کیفیت و رنگ خود را حفظ نماید . شیرآلات راسان نمونه ای از این نوع شیرآلات با کیفیت و با دوام می باشد .

ویژگی ها

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : علم یونیورست (تن شور)
ویژگیهای دیگر شیر : دارای یک علم ثابت و یک علم متحرک با شلنگ ، دارای ۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها