2 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر ظرفشویی راسان مدل ویولت

شیر ظرفشویی ویولت محصول جدید تولید شده شرکت راسان Rassan می باشد که وزن آن 2163 گرم و جنس بدنه آن از برنج و نوع آبکاری شیر از pvd طلا + پودری استاتیک می باشد . از دیگر ویژگی های این شیر اندازه 30 سانتیمتر ارتفاع تا آبریز می باشد.

  • سفید طلا (White Gold) سفید طلا (White Gold)
نا موجود
22,790,000 ریال
تخفیف 2,510,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت راسان

شیرآلات بهداشتی راسان

سری جدید شیرآلات راسان که در آبان ماه 97 به بازار شیرآلات بهداشتی کشور معرفی شد، سری بی نظیر ویولت می باشد. این سری شیر آلات پنج تکه شامل شیر سینک متحرک، شیر روشویی، شیر روشویی پایه بلند، شیر دوش حمام و شیر آفتابه است.

ویژگی منحصر به فرد سری ویولت با تنه سفید و دسته یک رو طلایی، ترکیبی چشم نواز از شکوه و پاکی پدید آورده که الهام بخش نقاط گوناگون خانه و زیبایی آن است. در رنگ آمیزی سری بی نظیر ویولت، از تکنولوژی منحصر به فرد آبکاری تحت خلاء یا همان آبکاری PVD (مخفف عبارت physical vapor depositionبه معنی تصعید فیزیکی بخار) بهره گرفته شده است. سيستم پوشش دهی فيزيكی در خلا، نوعی پوشش دهی نانو است كه در محفظه دستگاه با استفاده از گازهاي خنثی، فلز هدف را بخار كرده و با استفاده از جريان برق، فلز هدف روی قطعه كار به صورت لايه اي بسيار مقاوم مي نشاند. این تکنولوژی منحصر به فرد نواقص آبکاری حوضچه ای مثل آلودگی محیط زیست را برطرف نموده و در برابر سایش، خراشیدگی، کدر شدن بر اثر استفاده از محلول شیمیایی مقاوم است.

شیرهای آب که در ارتباط مداوم با مهم ترین ماده زندگی بخش انسانها، آب هستند بهداشتی بودنشان بسیار حائز اهمیت است. سری شیرهای ویولت راسان، با رعایت تمامی اصول و قواعد استاندارد و حتی در برخی موارد بیش از حدود تعیین شده، کاملا بهداشتی است. از آنجا که سلامت مصرف کنندگان همواره دغدغه اصلی گروه صنعتی راسان بوده است با نظارت همه جانبه کارشناسان متخصص بر روی تمامی خط تولید آن هم به صورت تمام وقت، تلاش می کنیم محصولاتمان ضامن سلامتی مصرف کنندگان باشد.

شیر سینک (شیر ظرفشویی) سری ویولت راسان

شیر ظرفشویی ویولت محصول جدید تولید شده شرکت راسان Rassan می باشد که وزن آن 2163 گرم و جنس بدنه آن از برنج و نوع آبکاری شیر از pvd طلا + پودری استاتیک می باشد . از دیگر ویژگی های این شیر اندازه 30 سانتیمتر ارتفاع تا آبریز می باشد. شیر سینک ویولت با چرخش 180 درجه ای علم برای استفاده راحت تر در دو سوی سینک ظرفشویی و دسترسی به تمام فضای شستشوی ظروف، تمامی نیازهای این بخش از آشپزخانه را پیش بینی و برطرف کرده است. دسته ی اهرمی شیر سینک در کنار پایه قرار گرفته که بدون ایجاد مزاحمت و به راحتی باز و بسته می شود و دمای آب را برای شستشوی بهتر قابل کنترل می نماید.

دسته های سری شیرآلات زیبای ویولت با فناوری پرداخت مخصوص و حرفه ای به رنگ طلایی براق است، اثر انگشتی بر جای نمی گذارد و همیشه نمایی از تمیزی و پاکی بدست می دهد. نگران لکه ها نباشید! فقط با یک دستمال نرم و نم دار تمامی لکه ها از روی شیر آلات شما پاک می شود و نیاز به استفاده از هیچ ماده شوینده ای نیست.

سری شیرآلات ویولت با الهام از بنفشه های بهاری، با انحناء کمی که در زیر علم خود دارد، به زیبایی هرچه تمام تر جریانی صاف و یکپارچه بدست می دهد که آسودگی خیال را به محیط گرم خانه جاری می کند.

 

ویژگی سری ویولت شیرآلات راسان
مشخصاتخروج آب دبی (لیتر)جنسارتفاع تا دسته (سانتی متر)ارتفاع تا آبریز (سانتی متر)وزن (گرم)نوع آبکاری
شیر روشویی13برنج14/512927pvd طلا+ پودری استاتیک
شیر روشویی پایه بلند12برنج28/5261720"
شیر سینک12برنج-302163"
شیر آفتابه14برنج -1380"
شیر دوش15برنج -1940"

 

سری شیرآلات ویولت مانند سایر شیرآلات تولیدی گروه صنعتی راسان از 5 سال یا به عبارتی 60 ماه گارانتی برخوردار است که شامل ضمانت تعویض تمامی قطعات و بخش های شیرآلات می باشد. اطمینان و اعتماد مشتریان ما بزرگترین سرمایه معنوی شیرآلات بهداشتی راسان است.

 

ویژگی ها

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : آشپزخانه (ظرفشویی،سینک)
ویژگیهای دیگر شیر : شیر ظرفشویی ویولت محصول جدید تولید شده شرکت راسان Rassan می باشد که وزن آن 2163 گرم و جنس بدنه آن از برنج و نوع آبکاری شیر از pvd طلا + پودری استاتیک می باشد . از دیگر ویژگی های این شیر اندازه 30 سانتیمتر ارتفاع تا آبریز می باشد.
رنگ شیرآلات : رنگ سفید طلا (White Gold)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها